Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er på besøk hos min manns farmor på 89 år. Plutselig sier hun: "Du, har du hørt om sånn fargelegging for voksne? Jeg synes det ser litt moro ut"

Hadde med meg "Den hemmelige hagen" så jeg viste henne den og hun syntes det så SÅ morsomt ut...

:hjerte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen stabilo 88 i posten for noen uker siden. Har forelsket meg i dem! :-D Var i Sverige her om dagen og da kjøpte jeg flere farger og noen stabilo 68 :-) Vet ikke helt hva jeg syntes om 68'erne, men får se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner seriøst å få fargeleggings abstinens her jeg sitter. Lagt inn en alt for stor bestilling på Amazon på fargebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Fikk fargelagt idag i Japan boka mi. og jammen ville ikke lillesøster og lillebror på 15 år(som vanligvis helst ville bli sett død enn med slike jentegreier) joine fargeklubben! De fikk hvert sitt ark og koste seg i et par timer! Lillebror innrømte at dette faktisk var riktig så hyggelig å sysle med dette her:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være denne tråden har jeg i dag gått til innkjøp av boka "Secret Garden" + div. tusjer og fargeblyanter. Klør etter å begynne! Er bare litt spent på hvordan (u)tålmodigheten min vil klare seg. Er ikke verdenskjent for å være særlig tålmodig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte det jeg og Skravlus, med merkelig nok så forsvinner all utålmodighet når jeg fargelegger :D

 

 

 

Jeg kløøøør i fingrene etter ny bok jeg da... :ler: Vil ha en med litt større, mer realistiske blomster enn i den hemmelige hagen. Men det er jo nesten ingen bøker i butikken som har bare blomster som jeg har funnet :(

 

(og jeg kan ikke bestille på nett; det var den herre utålmodigheten :ler: )

Endret av Auri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes andre bøker enn Den magiske skogen og den hemmelige hagen av Johanna Basford?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes andre bøker enn Den magiske skogen og den hemmelige hagen av Johanna Basford?

Jeg var innom Norli i dag (og Panduro) og der hadde de fire-fem andre bøker. Husker ingen titler, dessverre. Du kan jo søke i nettbutikken deres, kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes andre bøker enn Den magiske skogen og den hemmelige hagen av Johanna Basford?

Om det er andre bøker ja! Både i norske butikker/nettbutikker og utenlanske nettbutikker. Amazon og Bookdepository er bra!

Anonymous poster hash: 02874...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det jeg og Skravlus, med merkelig nok så forsvinner all utålmodighet når jeg fargelegger :D

Jeg kløøøør i fingrene etter ny bok jeg da... :ler: Vil ha en med litt større, mer realistiske blomster enn i den hemmelige hagen. Men det er jo nesten ingen bøker i butikken som har bare blomster som jeg har funnet :(

(og jeg kan ikke bestille på nett; det var den herre utålmodigheten :ler: )

Har du printer, så kan det jo hende du finner noe fint på nett. Finner en del både når jeg søker via Google bilder, og på pinterest er det mange som samler fine tegninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er andre bøker ja! Både i norske butikker/nettbutikker og utenlanske nettbutikker. Amazon og Bookdepository er bra!

Anonymous poster hash: 02874...41e

Tror kanskje hun mente andre bøker enn de to hun ramset opp som er laget av Johanna Basford. Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om det finnes andre bøker enn Den magiske skogen og den hemmelige hagen av Johanna Basford?

Det kommer en ny en til høsten tror jeg :) lost ocean heter den :)

Anonymous poster hash: 871b2...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aaaalt for lett å handle på amazon. Nå venter jeg på 3 bøker, blender-blyanter, rullepenal, et sett med "brushpens" - vannbaserte tusjer med penseltupp, "water brush", notatbok med akvarellpapir, og litt forskjellige blyanter  :sjenert:  Ops.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er aaaalt for lett å handle på amazon. Nå venter jeg på 3 bøker, blender-blyanter, rullepenal, et sett med "brushpens" - vannbaserte tusjer med penseltupp, "water brush", notatbok med akvarellpapir, og litt forskjellige blyanter :sjenert: Ops.

Har du mulighet til å ta en skjermdump av bestillingslista di, og legge ut? Var noen greier der som jeg og er på kalt etter. *spørre pent* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på besøk hos min manns farmor på 89 år. Plutselig sier hun: "Du, har du hørt om sånn fargelegging for voksne? Jeg synes det ser litt moro ut"

Hadde med meg "Den hemmelige hagen" så jeg viste henne den og hun syntes det så SÅ morsomt ut...

:hjerte:

En dame på jobben satt og snakket om dette. Hun virker som om hun er litt betatt av meg og ser opp til meg(litt vanskelig å forklare, men alt jeg gjør er liksom utrolig interessant og kult og hun liker alle bildene minepå facebook og instagram samt har klippet seg likt som meg og begynt å kjøpe like klær som meg....)

Hun satt og var helt "det er såååå teit,voksne mennesker!!så patetisk og blabla"så sa jeg "jeg liker å farvelegge,finner det beroliggende"

2 dager etter kommer hun og forteller meg at hun hadde kjøpt "den hemmelige hagen"og virkelig kooooste seg med dette...

Merkelig dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å ta en skjermdump av bestillingslista di, og legge ut? Var noen greier der som jeg og er på kalt etter. *spørre pent* ;)

Heiv heller sammen en ønskeliste med varene (så slapp jeg å redigere vekk så mye sensitiv informasjon og andre varer som ikke hadde noe med tegning på gjøre), håper det går greit! 

(Og jadda, ting hadde sikkert vært billigere på ebay, men jeg liker ikke å handle derfra :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Heiv heller sammen en ønskeliste med varene (så slapp jeg å redigere vekk så mye sensitiv informasjon og andre varer som ikke hadde noe med tegning på gjøre), håper det går greit! (Og jadda, ting hadde sikkert vært billigere på ebay, men jeg liker ikke å handle derfra :sjenert:)

Døh, det der var litt dårlig gjort, takk skal du ha!!! :ler:

Prøver å la være å titte inn på amazon for å spare penger, men du har så god smak at jeg kommer sikkert til å plukke meg ut noe fra den lista di!!! For øvrig er det full sparing til jeg får skaffa meg tombow dual tip tusjer. Men har en dusteregning som må betales først! Koser meg for øvrig med det jeg har, har noen bøker på kindle med kreative øvelser, så jeg lider ikke, akkurat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...