Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Døh, det der var litt dårlig gjort, takk skal du ha!!! :ler:

Prøver å la være å titte inn på amazon for å spare penger, men du har så god smak at jeg kommer sikkert til å plukke meg ut noe fra den lista di!!! For øvrig er det full sparing til jeg får skaffa meg tombow dual tip tusjer. Men har en dusteregning som må betales først! Koser meg for øvrig med det jeg har, har noen bøker på kindle med kreative øvelser, så jeg lider ikke, akkurat. :ler:

Sorry! (Ikke egentlig)  :fnise: Mitt "problem" (høhø) var liksom at jeg faktisk hadde litt penger jeg kunne bruke, med god samvittighet. Men prøver å være fornuftig innimellom, bruker svært lite penger på annet tull.

Ooo, hvilke bøker er det snakk om?

Gårsdagens farvelegging ble gjennomført i dårlig lys, og bærer litt preg av det. Men jeg koste meg underveis, og det er jo poenget!

2015-07-18%2011.06.05_zpspwjq6yfy.jpg

Prøver å finne en ok måte å dele bilder på her ...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heiv heller sammen en ønskeliste med varene (så slapp jeg å redigere vekk så mye sensitiv informasjon og andre varer som ikke hadde noe med tegning på gjøre), håper det går greit!

(Og jadda, ting hadde sikkert vært billigere på ebay, men jeg liker ikke å handle derfra :sjenert:)

Takker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg med på denne tråden! Hittil har hobbyen gjort underverker mot stress, angst og dårlig humør hos meg. Men etter å ha lest i denne tråden vurderer jeg å prøve å utvikle litt teknikk da jeg blir helt inspirert av bidragene deres. Til nå har jeg bare brukt penner, men tror jeg skal gå til innkjøp av noen fargeblyanter også. Her er et par motiver jeg har farget.   :)

 

osh2df.jpg

 

ip6ob4.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule farger, Stueloff :D

 

 

Jeg tror ikke jeg hadde greid å bruke tusjer, jeg er rett og slett blitt avhengig av lyden av blyant mot papir, det er en så utrolig avslappende lyd! Har noen metallfargede jelly roll penner jeg brukte på et kjede i vampyrboka i går, og det var helt, helt feil at det ikke kom riktig lyd :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule farger, Stueloff :D

 

 

Jeg tror ikke jeg hadde greid å bruke tusjer, jeg er rett og slett blitt avhengig av lyden av blyant mot papir, det er en så utrolig avslappende lyd! Har noen metallfargede jelly roll penner jeg brukte på et kjede i vampyrboka i går, og det var helt, helt feil at det ikke kom riktig lyd :ler:

Farger er artig! :D

 

Jeg kunne tenke meg å prøve tusjer også, men det blir vel veldig likt fargepenner, så først og fremst vil jeg prøve blyanter. Nå kjøpte jeg dog 20 nye penner i går, så blyantene får vente ihvertfall noen dager  :fnise:

 

Søt historie: I dag var jeg hos foreldrene mine og fortalte at jeg var stresset og ikke visste helt hvordan jeg skulle håndtere det fordi jeg hadde glemt begge fargeleggingsbøkene mine en annen plass og får ikke hentet dem før i morgen. Da dro faren min ens ærend på butikken og kjøpte meg Fam Irvolls "Hysj, jeg fargelegger". Så i dag har jeg stort sett sittet med nesa i fargeboka og kost meg. Foreldrene mine er virkelig herlige! Og jeg er bortskjemt som fy  :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærecider

Sorry! (Ikke egentlig)  :fnise: Mitt "problem" (høhø) var liksom at jeg faktisk hadde litt penger jeg kunne bruke, med god samvittighet. Men prøver å være fornuftig innimellom, bruker svært lite penger på annet tull.

Ooo, hvilke bøker er det snakk om?

Gårsdagens farvelegging ble gjennomført i dårlig lys, og bærer litt preg av det. Men jeg koste meg underveis, og det er jo poenget!

2015-07-18%2011.06.05_zpspwjq6yfy.jpg

Prøver å finne en ok måte å dele bilder på her ...

Alt på den lista di!!! Spesielt de vannfargetusjene! Fin fargelegging, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevermind, jeg fant ut av det :-)

Endret av LeaMichele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på besøk hos min manns farmor på 89 år. Plutselig sier hun: "Du, har du hørt om sånn fargelegging for voksne? Jeg synes det ser litt moro ut"

Hadde med meg "Den hemmelige hagen" så jeg viste henne den og hun syntes det så SÅ morsomt ut...

:hjerte:

Kjøp en til henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ark har 50% på tegne og malesaker :)

Anonymous poster hash: 0c313...d38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk endelig fargeblyantene mine i dag! Det ble nesten 2 måneder å vente, men endelig har jeg fått Polychromos-sett fra Faber Castell. Har bare så vidt fått testet litt, men førsteinntrykket er veldig bra. Blyantene er litt tykkere enn de jeg har fra før, og de er runde i stedet for kantete. Det gjør underverker for fingrene mine, for jeg snurrer på blyanten når jeg fargelegger.

 

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærecider

Supert tips for de som vil fargelegge med tusj, men som ikke vil at det skal gå gjennom arkene: spray fikseringspray på arket og la det tørke. Deretter kan du bare fargelegge. Fikk tipset via instagram. Skal teste det ut selv, har så lyst å bruke enkelte av Letraset tusjene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan anbefale en god bok med mandalas, som har få innslag av natur? Jeg har Den magiske skogen, men føler at den ikke passer meg så godt. Jeg tror jeg hadde trivdes bedre med geometriske mønstre. Gjerne ikke fullt så detaljert som den jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan anbefale en god bok med mandalas, som har få innslag av natur? Jeg har Den magiske skogen, men føler at den ikke passer meg så godt. Jeg tror jeg hadde trivdes bedre med geometriske mønstre. Gjerne ikke fullt så detaljert som den jeg har.

Kreativ fargelegging, rød bok har endel geometriske mønstre. Ellers er jeg også ute etter andre bøker med geometriske mønstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kreativ fargelegging, rød bok har endel geometriske mønstre. Ellers er jeg også ute etter andre bøker med geometriske mønstre.

 

Dette er favorittboka mi. Masse geometriske mønster! :)

 

E5D735A9-7037-4895-8F16-C42CD6FA2A58_zps

Anonymous poster hash: 02874...41e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Da har jeg kjøpt min første fargebok! Er ikke halvferdig med første tegning en gang, men digger det! Må kjøpe flere tusjer i morgen, har bare 12.

Er det mulig å skyggelegge med tusjer? Noen tusjer i butikken som er bra? Blyanter er for skoleaktig for meg (gikk formgiving), så føler meg mer fri med tusjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg holdt på med siden søndag. Ble ikke helt fornøyd, skulle ha valgt andre farger på dragen og bladene bærer preg av at jeg begynte å bli lei, men det er heldigvis et helt likt bilde på andre siden, så jeg får heller gjøre det bedre neste gang. Selv om jeg mistenker at det blir en stund til jeg begir meg ut på dét igjen. For et pirk! Men den var veldig artig å farge likevel! 

ve84rp.jpg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg holdt på med siden søndag. Ble ikke helt fornøyd, skulle ha valgt andre farger på dragen og bladene bærer preg av at jeg begynte å bli lei, men det er heldigvis et helt likt bilde på andre siden, så jeg får heller gjøre det bedre neste gang. Selv om jeg mistenker at det blir en stund til jeg begir meg ut på dét igjen. For et pirk! Men den var veldig artig å farge likevel!

ve84rp.jpg

Litt av et arbeid!

Imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...