Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

75,9 % er mye det! Kjennes det som tida går fortere nå som målstreken nærmer seg? Så godt at det ligger an til mye tid sammen hele familien i året som kommer :)

Og klaging er på sin plass her :Nikke: Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarer det, det høres skikkelig slitsomt ut med så mye jobb når formen er som den er nå. Her strever jeg med å fungere litt til tross for sykemelding og jeg er ikke er fullt så gravid. Jeg skriver forresten under på Gaviscon mot halsbrann. Det virker berdre på meg enn den sterkere, reseptbelagte medisinen jeg har fått av legen. Og å holde seg langt unna løk, og sove med hodet høyt. Jeg har også hørt flere si at når man har en del plager i graviditeten så blir det betydelig bedre etter fødselen. I følge ei venninne blir man normalt trøtt når man ikke får sove, men det er lett å takle når den overveldende gravidtrøttheten er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år ønskes fra meg! :) Håper det går seg til med både halsbrann og søvnproblemer, jeg har dessverre ingen gode råd å komme som ikke allerede er gitt. Krysser fingrene for at plagene dine bedrer seg raskt, også skal du ikke ha dårlig samvittighet for å ta det litt med ro heller. Det er jo tross alt ikke lenge igjen nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2018 den 10.04, QBee skrev:

Ikke slit deg ut da. Er vel ingen vits i å si det, for man vet det jo- samvittigheten er der like fullt. Men du og baby er nr 1 nå :) 

Å gå fra to til tre har gått supert :) Eneste lille omveltningen må være at det er litt sånn slitsomt altoppslukende med ny baby, hadde liksom fått tilbake mye frihet når de andre var blitt så store. Moren min sa det så fint angående sjalusi: Når nr 2 kommer så er den en konkurrent men ved nr 3 så får de andre to et søsken, sammen. Og sånn har det virkelig vært her, de to er kjempestolte og flinke med mini :) så vi koser oss masse!

Neida, vi passer på:)
Så kjekt det høres ut med 3! Det er drømmen min også, så får vi se hva vi får til. Kunne gjerne tenkt meg tre tette, men spørs om jeg får skrekken allerede etter førstemann. :fnise: Det høres jo mer balansert ut med litt spredning slik som dere har.

På 3.1.2018 den 10.56, lille_frosk skrev:

Godt nyttår! Halsbrann er pyton altså ... 

Godt nyttår :) Det kom seg faktisk litt siste dagene! Føler magen har sunket en del, og da er det nok mindre press på magesekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 11.39, Illy skrev:

75,9 % er mye det! Kjennes det som tida går fortere nå som målstreken nærmer seg? Så godt at det ligger an til mye tid sammen hele familien i året som kommer :)

Og klaging er på sin plass her :Nikke: Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarer det, det høres skikkelig slitsomt ut med så mye jobb når formen er som den er nå. Her strever jeg med å fungere litt til tross for sykemelding og jeg er ikke er fullt så gravid. Jeg skriver forresten under på Gaviscon mot halsbrann. Det virker berdre på meg enn den sterkere, reseptbelagte medisinen jeg har fått av legen. Og å holde seg langt unna løk, og sove med hodet høyt. Jeg har også hørt flere si at når man har en del plager i graviditeten så blir det betydelig bedre etter fødselen. I følge ei venninne blir man normalt trøtt når man ikke får sove, men det er lett å takle når den overveldende gravidtrøttheten er borte.

I dag er det 78% :nori:Tror tiden har gått fortere på grunn av desember og jul. Pluss at mannen var hjemme i et par uker, og de forsvant jo i et jafs :P Men januar pleier å være en lang og tung måned, så vi får se. Er mulig jeg skal på reise for å besøke han en helg ila måneden, da møtes vi i en storby (min favoritt til og med) og får vår siste tur sammen på en stund. Men avhenger veldig av formen min, og mest sannsynlig blir det bare å være på hotellet, evt taxi tur-retur restauranter for å spise middag. Har ikke sjanse til å gå rundt og se eller shoppe noe som helst. :( Er også biiittelitt redd for å fly alene så sent i svangerskapet. 

Jeg klager nok mer her inne enn nødvendig altså! I forhold til mange andre så er jo formen ok, jeg fungerer greit hjemme, har ikke HG eller voldsom bekkenløsning, og har full mulighet til å ta det med ro etter jobb/skole.

Hvordan har 2018 vært for deg så langt? Noen mirakuløs bedring av tilstanden? :P (lov å håpe)

På 3.1.2018 den 12.24, Snotra skrev:

Godt nytt år ønskes fra meg! :) Håper det går seg til med både halsbrann og søvnproblemer, jeg har dessverre ingen gode råd å komme som ikke allerede er gitt. Krysser fingrene for at plagene dine bedrer seg raskt, også skal du ikke ha dårlig samvittighet for å ta det litt med ro heller. Det er jo tross alt ikke lenge igjen nå. :) 

Godt nytt år!! Og for et år det skal bli :) Nå nærmer det seg virkelig for din del, permisjon er vel rett rundt hjørnet? Jeg gleder meg sånn til de tre ukene med null forpliktelser og avtaler.:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+3 i dag, og jeg merker det har skjedd en mental endring de siste par ukene. Fra å være meg selv i en litt endret, gravid tilstand, er jeg nå virkelig GRAVID. Mini er stort sett det eneste jeg tenker på, og alt annet kan ta seg en bolle. Atomkrig sa du? Giske hvem? Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Eller, jeg kunne nok det, men meg og mini har det så godt og fint i vår trygge lille hule at verden utenfor bare passerer forbi. Litt redd det sees på jobb, for jeg har blitt ganske distré, og litt mindre empatisk. :sjenert: "Du tror du har omgangssyke/influensa/*settinndetsompasser*?? SER DU AT JEG ER GRAVID? Pell deg vekk!" Dette er selvsagt samtalen i mitt eget hode. Pasienten får servert et falskt smil, og et demonstrativt skritt tilbake mens de hoster sine fine basselusker over hele meg. Litt kjedelig når jeg vet at influensavaksinen omtrent ikke har effekt i år, men bruker jeg anti-vaxe-logikk så booster jeg jo immunforsvaret x1000 og bør vel takke høyere makter for at jeg blir naturlig eksponert for det hersens viruset. "Kroppen har godt av det!!!":ironi: Fem små uker til jeg slipper å engste meg for smitte i hvert fall :) 

Ellers begynner disse redebyggingsgreiene å kicke inn, om ikke i fysisk utløp i huset enda, så i hvert fall i hodet mitt. Det har blitt litt januarshopping av klær(endelig!), jeg har laget meg liste over hva vi har i hvilke størrelser, og hva som evt mangler når folk spør om hva vi ønsker oss. Jeg føler det fremdeles er en stund igjen, og det ER jo det - to måneder faktisk. Men når starter man å vaske klær f.eks? Gjør jeg det nå, blir de liggende i en skuff i minst to måneder før det tas i bruk. Er det noe som bør vaskes senere, feks de større størrelsene? Det største jeg har er 74, og det er vel i bruk om 10-12mnd! Skal det støve ned så lenge? Hva er greien med hentesett forresten? MÅ man ha det for å ikke være en dårlig mor? Kan jeg ikke bare ta på han noe av det som allerede er handlet inn, eller er det en seremoniell greie med at det må være et matchende ullsett og full fotoshoot? Hvor får man tak i de beste gulpeklutene? Eller det mykeste sengetøyet? Kan man forberede brystene på amming? Herde brystvortene på et vis? :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ved et par magebilder, for det er visst stas i ettertid. Akkurat nå føler man seg bare tung og litt misformet:p Disse er fra 30+1 tror jeg(derav den flotte julepysjen), og er ganske sikker på at magen er dobbelt så stor nå:fnise: Ikke minst har den sunket en del, sikkert for å lage plass til neste måneds vekstspurt. 

 

 

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fin mage :) Vi ga i alle fall beng i hentesett, snuppis ble fraktet hjem fra barselhotellet i en bomullsbody+bukse fra H&M :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, lille_frosk skrev:

Så fin mage!! Det nærmer seg jo virkelig nå :)

Takk, ja det går unna nå!

7 minutter siden, miore skrev:

Veldig fin mage :) Vi ga i alle fall beng i hentesett, snuppis ble fraktet hjem fra barselhotellet i en bomullsbody+bukse fra H&M :fnise: 

Bra det er flere av oss :P Så heldige dere er som har tilgang på barselhotell! Det hadde vært drømmen. Her blir det nok firemannsrom eller noe slikt, med mindre formen er så fin at jeg kan reise etter 6 timer.

Hvordan er formen din nå? Du har ikke fått deg ny dagbok vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fin mage!! Jeg er der at jeg blir rørt av å se babymager nå, tenk at det er et lite hus med en sprell levende baby inni ❤️

En siste tur for å møte mannen på arbeidsstedet bare dere to sammen høres ut som en god idé. Selv om jeg ser det med å fly alene, og at det ikke blir helt det sammen når man nesten ikke kommer seg ut av hotellrommet. Vi har også planlagt noe sånt, og venter på at formen skal tillate det. Jeg så for meg å bruke mye fritid på å reise sammen i svagnerskapet, og spise på restaurant, siden det fort blir ei stund til neste gang. Det var lettere sagt enn gjort, gitt 😂 Men stemningen i byen, og følelsen av å være på tur og litt god mat tenker jeg du kan få uansett.

Å være omgitt av hosting og dråpesmitte høres ikke gøy ut! Jeg har klart å bli smittet av minst én forkjølelse (mistenker at jeg har to på én gang), til tross for at jeg er veldig lite utenfor døra. Og ikke si at vaksina ikke virker bra da 😳 Influensa er jo skrekken, jeg holder meg langt unna alle som hoster eller ser pjuske ut. Risikerer ikke noe med å være for høflig mot influensasyke, altså!

Hehe, jeg kan ingenting om når man bør vaske klærne, eller hentesett. Jeg visste ikke at hentesett var en greie før jeg leste om det på KG. Her kommer nok barnet til å reise hjem i noe tilfeldig mykt og fint som viser seg å være lett å få på. Med mindre besteforeldrene kommer med noe hjemmelaget i liten størrelse da, men jeg tror ikke de heller kjenner til hentesett. Det burde vel være fint å vaske nå? Det må være den eneste formen for klesvask jeg noen gang her gledet meg til, selv det kan vel bli slitsomt mot slutten, så det kan ikke skade å begynne tidlig 😊 Jeg skal følge nøye med på om det kommer svar på spørsmålene dine, og notere flittig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så fin mage!! :) gleder meg virkelig til min mage kommer :)

Angående hentesett har jeg ei svigermor som har strikka, og har vært takknemlig for det. Men hentesett i seg selv er jo ikke noe big deal. Har jo brukt tøyet så lenge det har passa, og ikke kun på vei hjem fra sykehuset. :) bruk det du har!!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig mage! 

Vi hadde ikke hentesett,men noen helt random, brukte klær vi hade fått. Fikk ta han med hjem likevel. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå :hjerte: Fin mage :nigo:

Hentesett er ikke et must, MEEEN tror vi kommer til å ha det til neste :) Det blir jo på en måte yttertøyet til baby tenker jeg da. Du vet jo heller ikke hvor stor bebis blir så det kan jo hende det blir alt for stort om du velger å ha det. 

Du trenger kun å vaske de minste str nå, 50 og 56 :) Og du kan vente, eller ikke. Ligger de i skuffer blir de jo ikke støvete ;) Husker enda når jeg vasket første til O :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde ikke hentesett, men en ulldress fra Lillelam i størrelse 56 (som hun druknet i, stakkars liten) - det var jo kaldt. Vi måtte faktisk jage mannen ut på shopping da lille var født, fordi vi hadde for lite ull i de minste størrelsene. Hun trengte ull, og hun brukte 44 (men var jo prematur da), så han måtte på miniatyrulljakt. Damene på barsel var litt sånn ..."ååh, bomull ja ... Men det er jo vinter ..." De hadde jo et poeng da, for så vidt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, LoveTrain skrev:

Bra det er flere av oss :P Så heldige dere er som har tilgang på barselhotell! Det hadde vært drømmen. Her blir det nok firemannsrom eller noe slikt, med mindre formen er så fin at jeg kan reise etter 6 timer.

Hvordan er formen din nå? Du har ikke fått deg ny dagbok vel? 

Barselhotell var virkelig topp, jeg syntes det var helt konge å bo sammen med mann og baby - og ikke minst slippe "utenforstående". Det ble jo litt uanmeldt løping inn og ut fra rommet fra sykepleiere og jordmødre, men jeg innbiller meg at det var mye mindre av det også enn det ville vært på en vanlig barselavdeling. Så jeg har søkt meg til samme sykehus denne gangen også :) 

Jeg kom aldri så langt at det ble en ny dagbok! Jeg har hatt så lite tiltak de siste månedene, så jeg fant ut at jeg hadde mer enn nok med å holde følge med andres dagbøker ;) Formen er litt bedre heldigvis, selv om jeg fremdeles kaster opp en del! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor det nærmer seg nå ja! Selv har jeg tre uker igjen på jobb, og du har fem? Iiiik! :sjokk:

Hentesett blir det nok ikke på oss heller. Når man leser på nett får man jo inntrykk av at alle har det, så det var litt greit å se at flere her ikke hadde det og at det også gikk helt fint. :fnise:

Så du skal også føde ved et gammeldags sykehus? "Mitt" sykehus har også kun to- og tremannsrom, og det gruver jeg meg virkelig til. Jeg anser det som veldig sannsynlig at jeg kommer til å få utfordring med ammingen, og det at jeg da skal dele rom med noen, samtidig som jeg prøver å amme framstår som ekstremt stressende. Jeg sliter i tillegg med søvn til vanlig, og det kommer til å bli et problem for meg når jeg da må dele med vilt fremmede. Avslutningsvis syns jeg det kommer til å bli megatrist at mannen ikke kan være sammen med oss mer enn noen timer pr. dag. Usj.... :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin mage :hjerte: 

Vi hadde ikke hentesett til mini. Ble da folk ut av han også :ler: i hvertfall foreløpig :hoho: Nå som jeg har lært meg å strikke kommer jeg nok til å strikke noe til neste. Det er jo litt koselig, men overhodet ikke noe must! 

Jeg gjorde et forsøk på å forberede puppene til amming, og det funket faktisk gull. Var lite plaget med sårhet i ammeperioden. Skrubbet puppene lett med sånn skrubbehanske i dusjen hver dag :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2018 den 13.32, Illy skrev:

Åh, så fin mage!! Jeg er der at jeg blir rørt av å se babymager nå, tenk at det er et lite hus med en sprell levende baby inni ❤️

En siste tur for å møte mannen på arbeidsstedet bare dere to sammen høres ut som en god idé. Selv om jeg ser det med å fly alene, og at det ikke blir helt det sammen når man nesten ikke kommer seg ut av hotellrommet. Vi har også planlagt noe sånt, og venter på at formen skal tillate det. Jeg så for meg å bruke mye fritid på å reise sammen i svagnerskapet, og spise på restaurant, siden det fort blir ei stund til neste gang. Det var lettere sagt enn gjort, gitt 😂 Men stemningen i byen, og følelsen av å være på tur og litt god mat tenker jeg du kan få uansett.

Å være omgitt av hosting og dråpesmitte høres ikke gøy ut! Jeg har klart å bli smittet av minst én forkjølelse (mistenker at jeg har to på én gang), til tross for at jeg er veldig lite utenfor døra. Og ikke si at vaksina ikke virker bra da 😳 Influensa er jo skrekken, jeg holder meg langt unna alle som hoster eller ser pjuske ut. Risikerer ikke noe med å være for høflig mot influensasyke, altså!

Hehe, jeg kan ingenting om når man bør vaske klærne, eller hentesett. Jeg visste ikke at hentesett var en greie før jeg leste om det på KG. Her kommer nok barnet til å reise hjem i noe tilfeldig mykt og fint som viser seg å være lett å få på. Med mindre besteforeldrene kommer med noe hjemmelaget i liten størrelse da, men jeg tror ikke de heller kjenner til hentesett. Det burde vel være fint å vaske nå? Det må være den eneste formen for klesvask jeg noen gang her gledet meg til, selv det kan vel bli slitsomt mot slutten, så det kan ikke skade å begynne tidlig 😊 Jeg skal følge nøye med på om det kommer svar på spørsmålene dine, og notere flittig!

 

Ja huff, for deg så har det jo vært en milepæl å bare gå ut døren. Da skal jeg ikke klage på flytur eller ei :P 

Hvordan går det nå? Håper forkjølelsene i det minste har gått over, det må liksom holde med HG i en halv evighet. Vaksinen hjelper ofte i form av at den gjør forløpet mildere da, selv om de bommer på virustype. Jeg fikk påvist influensa i fjor selv om jeg var vaksinert, men hadde tippet det var en liten forkjølelse hvis ikke blodprøven hadde sagt noe annet. Skikkelig influensa har jeg hatt én gang, og det var helt innforj****g. 

Hjemmelaget er jo veldig koselig å få, jeg vet jeg har én venninne som strikker en del til småen. Foreløpig er det en sparkebukse med verdens søteste dinosaur på som leder an til å bli det utvalgte plagg. Nevøen min på 3,5år valgte den ut som gave da de var på ferie, selv om han ikke var enig i at en fisk skulle gå med babyklær ("mennesker kan ikke puste i vann, tante! Det lærte vi i barnehagen").

På 7.1.2018 den 14.36, blomst12 skrev:

Åh så fin mage!! :) gleder meg virkelig til min mage kommer :)

Angående hentesett har jeg ei svigermor som har strikka, og har vært takknemlig for det. Men hentesett i seg selv er jo ikke noe big deal. Har jo brukt tøyet så lenge det har passa, og ikke kun på vei hjem fra sykehuset. :) bruk det du har!!:) 

Så heldig du er med svigermor som strikker :) Hvor langt er du på vei? 

På 7.1.2018 den 16.41, Sisti skrev:

Nydelig mage! 

Vi hadde ikke hentesett,men noen helt random, brukte klær vi hade fått. Fikk ta han med hjem likevel. :nigo:

Haha, ja jeg satser på at det ikke står noe mammapoliti utenfor å tar han fra oss av den grunn:fnise:

På 7.1.2018 den 20.18, LilleMy1989 skrev:

Ååå :hjerte: Fin mage :nigo:

Hentesett er ikke et must, MEEEN tror vi kommer til å ha det til neste :) Det blir jo på en måte yttertøyet til baby tenker jeg da. Du vet jo heller ikke hvor stor bebis blir så det kan jo hende det blir alt for stort om du velger å ha det. 

Du trenger kun å vaske de minste str nå, 50 og 56 :) Og du kan vente, eller ikke. Ligger de i skuffer blir de jo ikke støvete ;) Husker enda når jeg vasket første til O :rodmer:

Det blir nok vasking av de minste størrelsene om en uke eller to:) Jeg startet full nedvask med dunputene våre, og de tok livet av tørketrommelen. Så nå må jeg få fikset den før jeg fortsetter prosjekt redebygging :P To-do-listen begynner nå å bli lengre enn at alt kan gjøres på 7 uker :laugh:  
Leser jeg feil mellom linjene, eller begynner du å bli babysyk igjen? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 8.32, lille_frosk skrev:

Vi hadde ikke hentesett, men en ulldress fra Lillelam i størrelse 56 (som hun druknet i, stakkars liten) - det var jo kaldt. Vi måtte faktisk jage mannen ut på shopping da lille var født, fordi vi hadde for lite ull i de minste størrelsene. Hun trengte ull, og hun brukte 44 (men var jo prematur da), så han måtte på miniatyrulljakt. Damene på barsel var litt sånn ..."ååh, bomull ja ... Men det er jo vinter ..." De hadde jo et poeng da, for så vidt. 

Åh helledussen! Jeg har sett noen plagg i 44, og det er jo så pittepittelite. Hvilken uke kom hun i? Jeg har kun ull fra 56, men det florerer av butikker her så jeg får gjøre som deg og sende mannen på shopping hvis det blir nødvendig.

På 8.1.2018 den 8.44, miore skrev:

Barselhotell var virkelig topp, jeg syntes det var helt konge å bo sammen med mann og baby - og ikke minst slippe "utenforstående". Det ble jo litt uanmeldt løping inn og ut fra rommet fra sykepleiere og jordmødre, men jeg innbiller meg at det var mye mindre av det også enn det ville vært på en vanlig barselavdeling. Så jeg har søkt meg til samme sykehus denne gangen også :) 

Jeg kom aldri så langt at det ble en ny dagbok! Jeg har hatt så lite tiltak de siste månedene, så jeg fant ut at jeg hadde mer enn nok med å holde følge med andres dagbøker ;) Formen er litt bedre heldigvis, selv om jeg fremdeles kaster opp en del! 

Det hadde jeg også gjort hvis det var en mulighet. Så utrolig deilig å få være alene som fersk familie de første dagene. Her fjernet de tilbudet for en del år siden, selv om det finnes et sykehushotell. Faktisk studerer jeg med flere som pendler, og som ofte bor på det hotellet fordi det er billig, uten at de har noe tilknytting til helsevesenet. Det er provoserende det, når den nye kvinneklinikken som bygges dimensjoneres for at 40% av barselkvinnene skal dra hjem etter 6(!) timer.

Litt bedre er i det minste noe, og du tar vel det du får? :P Skjønner godt du prioriterer det vekk når formen har vært som den har vært. Jeg har fått drypp av oppdateringen når jeg har sniklest litt i termintråden deres ;) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 13.13, Snotra skrev:

Herregud hvor det nærmer seg nå ja! Selv har jeg tre uker igjen på jobb, og du har fem? Iiiik! :sjokk:

Hentesett blir det nok ikke på oss heller. Når man leser på nett får man jo inntrykk av at alle har det, så det var litt greit å se at flere her ikke hadde det og at det også gikk helt fint. :fnise:

Så du skal også føde ved et gammeldags sykehus? "Mitt" sykehus har også kun to- og tremannsrom, og det gruver jeg meg virkelig til. Jeg anser det som veldig sannsynlig at jeg kommer til å få utfordring med ammingen, og det at jeg da skal dele rom med noen, samtidig som jeg prøver å amme framstår som ekstremt stressende. Jeg sliter i tillegg med søvn til vanlig, og det kommer til å bli et problem for meg når jeg da må dele med vilt fremmede. Avslutningsvis syns jeg det kommer til å bli megatrist at mannen ikke kan være sammen med oss mer enn noen timer pr. dag. Usj.... :sad:

Det går virkelig fortere etter uke 30!! Jeg har faktisk bare tre igjen jeg også, legen ville sykmelde meg 100% allerede nå, men jeg klarte å forhandle meg til at det kun blir de siste to ukene :P Det er dørgende kjedelig å være alene hjemme!

Vi får være litt rebelsk med disse hentesettene:fnise: 

Det var et moderne sykehus før i tiden, med barselhotell og hele pakken. Men det må kuttes der det kan vet du :( Søvn på flermannsrom tror jeg du bare kan glemme, det er så mye vandring frem og tilbake har jeg inntrykk av. Bor dere langt unna sykehuset? Har du noen venninner e.l. som er gode på amming? Jeg har en som er jordmor med videreutdanning i amming, som har lovet å være backup hvis jeg får muligheten til å reise hjem tidlig. Ellers tror jeg ammehjelpere rundt om kan være greie å spørre, hvis det blir nødvendig. Men krysser fingrene for at vi begge får det til uten store problemer ;) 

På 12.1.2018 den 21.24, kaffemor skrev:

Så fin mage :hjerte: 

Vi hadde ikke hentesett til mini. Ble da folk ut av han også :ler: i hvertfall foreløpig :hoho: Nå som jeg har lært meg å strikke kommer jeg nok til å strikke noe til neste. Det er jo litt koselig, men overhodet ikke noe must! 

Jeg gjorde et forsøk på å forberede puppene til amming, og det funket faktisk gull. Var lite plaget med sårhet i ammeperioden. Skrubbet puppene lett med sånn skrubbehanske i dusjen hver dag :opplyser: 

Så heldig du er som kan strikke! Jeg startet på et pledd i august, som jeg skal forsøke å få ferdig i permisjonen før han kommer, så får vi se hvor bra det går :P 

AUUU, får vondt i sjelen av å tenke på å skrubbe puppene:fnise: Men det kan vel ikke skade å gjøre det litt forsiktig i hvert fall? Jeg trenger en ny dusjaktivitet uansett, siden fjerning av kroppshår utgår grunnet mobilitetsutfordringer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...