Vimsevips Skrevet 5. april 2005 Forfatter #181 Del Skrevet 5. april 2005 i dagboka mi, Wynja Ja, det er herlig. Vi har utsikt rett på leikeplassen, heldigvis. For nabogutten og Vesla er ikke alltid til å stole på. Særlig ikke når de er sammen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 6. april 2005 Forfatter #182 Del Skrevet 6. april 2005 Sliten i hodet nå. Har vært på kurs i kveld, og kjenner hodet svever litt ennå. Kurs var om metematikk, og var veldig inspirerende og interessant, men akkurat nå er jeg en smule sliten. Vesla ville vaske seg selv i dag. Så Ordensmannen har måttet vaske badet nå i kveld. Ho var på badet og koste seg med vann slik ho ofte gjør. Så kom ho ut i stua med en kliss våt klut i håret og 2 under genseren "Må vaske klea også, ikke bare Vesla." Vi foreslo et bad eller en dusj, men det kom ikke på tale."Oldemor vasker seg med klut" Oldemor er på gamlehjem, og sist kom vi inn akkurat mens de tok morgen stellet. Det hadde tydeligvis gjort inntrykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. april 2005 #183 Del Skrevet 6. april 2005 Tydeligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 6. april 2005 Forfatter #184 Del Skrevet 6. april 2005 Det er godt ho ikke har sett bekkenet i senga ennå Det vil jeg helst slippe til ho er en god del større.. Åpne akkurat selvangivelsen Jeg får igjen nesten 9000 Ordensmannen får igjen rundt 11000, så da blir det 15000 til BSU, og resten går til pappapermisjonen når det blir aktuelt. Sist reiste vi på ferie i permisjonen hans, og akter å gjøre det samme neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 7. april 2005 Forfatter #185 Del Skrevet 7. april 2005 Endelig en liten pause fra Indianer sangen. Tror den CD`n plutselig forsvinner i kveld. Nå har vi hørt på den og bare den sangen i snart 1t. På den annen side er det snart legge tid, og da kommer det uansett annen musikk på, så kanskje ho skal få ha CD`n framme noen dager til.. Vi får se. Prøveting: Føler meg litt smårar for tida. Litt småkvalm og ør og sånn. Tror vel egentlig ikke det er graviditet, men tanken er forlokkende. Det går altfor mye magedill for tida til at det skulle være noe, i tillegg har jeg heller ikke sett noe til mensen ennå..Planen er å teste siste uka i april, kryss fingrene for at jeg klarer å vente til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 8. april 2005 #186 Del Skrevet 8. april 2005 Hei, Vimsevips! Endelig fredag! Deilig!! Det ser visst ut at jeg har blitt prøver...Vi kastet oss på en aldri så liten testrunde i går kveld. Ha en en koselig weekend! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. april 2005 Forfatter #187 Del Skrevet 8. april 2005 Da er det bare å vente og se for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 9. april 2005 Forfatter #188 Del Skrevet 9. april 2005 Fetteren til Vesla har overnatta i natt. Han hylteda han fikk grønsaker på tallerken til middagen i går, da han fikk på pysjamas, da han skulle legge seg, da han våkna, da han skulle kle seg. Siste gangen var jeg grundig lei, for ikke en gagn var det noe annet enn krokodilletårer, så jeg satte ham på rommet. Da ga han seg fort, og hver gang han har vist antydning til det samme tullet etterpå har jeg gitt ham valgetr. Rommet eller være sammen med oss. Da har han stoppet hylinga fort, heldigvis Han er forresten likt med Vesla, men vet å hyle seg til viljen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 9. april 2005 Forfatter #189 Del Skrevet 9. april 2005 Har vært alene i kveld. Ordensmannen er på gjenforening fra videregående eller noe sånt. Så i kveld har jeg kost meg med TV´n. Det vil si prøvd, Vesla sover dårlig for tida, våkner fjaksen hundre og nitti ganger. Virker som ho drømmer en del, og så er hun også plaget en del med voksesmerter, har vokst 4cm siden januar :o Ellers har vi målt og veid Vesla idag. Så nå er ho 89cm og 12,3kg Så nå begynner hun å bli riktig stor, og ikke virker ho så utrolig liten i størrelse lenger heller. På lekeplassen i dag var det allikevel ei dame som trodde Vesla var likt med jenta hennes. Jenta hennes hadde akkurat fylt 2 år.. Ikke rart dama syntes Vesla var flink til å prate for seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 10. april 2005 #190 Del Skrevet 10. april 2005 Hvor gammel er jenta di da? :klø: Har sikkert lest det før, men i farta husker jeg ikke. Jenta mi har også alltid vært ei lita jente. Det er hun fortsatt, hun er vel en av de laveste i klassen. Ja, ja, det går jo greit det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 10. april 2005 Forfatter #191 Del Skrevet 10. april 2005 Ho blir 3 år i juli. Så nå de siste månedene hat ho tatt godt igjen på de andre, men de fleste er fortsatt rundt 92cm som 2-åringer og 98cm som 3-åringer. Nå er ikke foreldrene hennes av de lengste heller, og så langt ligger ho omtrent der jeg lå som liten Har akkurat snakket med mamma på telefonen ho hadde vært i begravelse på fredagen, til en bekjent av oss begge. Kirken hadde vært helt full, og en del hadde faktisk måtte stå. Det må ha vært varmende og koselig for familien midt i alt det triste. Nå skal vi ut å hente bilen, ordensmannen satte den igjen i går, og etterpå skal vi på sykkeltur i det fine været. Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 10. april 2005 Forfatter #192 Del Skrevet 10. april 2005 Endelig! Nå fikk jeg til å legge inn et bilde som avatar Ganske fornøyd med meg selv akkurat nå Bildet viser Vesla utenfor AMS. Klatre opp og hoppe ned fra steinstøtta utenfor var det morsomste med hele museumsbesøket for henne. Så neste gang blir det nok Oljemuseet igjen, det er alltid en sikker vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. april 2005 #193 Del Skrevet 10. april 2005 Flott avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 10. april 2005 Forfatter #194 Del Skrevet 10. april 2005 Tusen takk, Tilde Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. april 2005 Forfatter #195 Del Skrevet 11. april 2005 Nå belønner jeg med selv med en liten tur på KG Har vært riktig flink så langt i dag, har skrevet ut et observasjonsskjema, limt noen bilder inn i albumet til Vesla (ligger fortsatt nesten 2 år etter..) og nå holder jeg på med annet skrive arbeid, som er jobbrelatert Tenkte å få ferdig 5/6 sider til, så det er vel bare å fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. april 2005 Forfatter #196 Del Skrevet 11. april 2005 Da er ei side til ferdig Tror og håper den neste går litt fortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. april 2005 Forfatter #197 Del Skrevet 11. april 2005 Den gjekk fortere, ja Er faktisk ferdig med 2 sider til. Så da er det bare 2/3 sider igjen Og da er jeg nesten helt oppdatert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. april 2005 Forfatter #198 Del Skrevet 11. april 2005 Enda en side er ferdig Dette går jo riktig så radig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. april 2005 Forfatter #199 Del Skrevet 11. april 2005 FERDIG! Nå tror jeg at jeg skal ta noen telefoner om Navnefesten i slutten av mai. Har virkelig jobbelyst i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. april 2005 Forfatter #200 Del Skrevet 11. april 2005 Musikk til sermonien er i orden Nå må jeg ringe en taler å høre om hun kan. Ellers har vi vært en tur i bassenget. Og i dag dukket Vesla for første gagn på 2mnd Ho fikk for seg her i vinter at det var skummelt og farlig, men nå er altså den perioden over. Heldigvis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå