Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..


Vimsevips

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt Avhengig :)

Nå er klesvasken ferdig, så nå skal jeg finne senga. Har vært riktig flink i dag og vasket alle dyner og puter, og støvsugd sengene. I tillegg til rengjøring av soverommene. Så nå trenger vi ikke gjøre mer på de før mamma kommer til helga.

I morgen skal vi bort på kvelden begge to, så da blir det lite gjort her i heimen. Vi får ta resten på onsdag og torsdag tror jeg. Uansett har vi fått begynt, og det hjelper mye :wink:

Natta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien
Jeg er blitt Avhengig :)

:sjarmor: Er det ikke pussig hvor fort det skjer :sjarmor:

JOda, det ER gøy å være på KG... Kommer seg litt bort fra hjemme og kan gjemme seg litt i anonymiteten på nettet, samtidig som en kan "snakke" med andre og ja, snike litt rundt og se hva som skjer :ler:

:kghjerte:

Her hos meg er det jammen litt overskyet i dag :-( , men det går vel greit- har vært på jobb uansett så.. Begynte 0730 i dag, og da må jeg starte hjemmefra kl 0650, og det igjen betyr veeeeeldig tidlig å stå opp :Gjesp:

Blir nok tidlig kveld i kveld, etter CSI da forstås :sjarmor:

Kos deg da Vimsevips :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtet i går var riktig så interessant, og vi fikk mye ut av det, vi få som var der.

Vi prøver iherdig for tiden. Jeg skal ta en test før helga, så får vi se hva den sier. *Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver iherdig for tiden. Jeg skal ta en test før helga, så får vi se hva den sier. *Krysser fingrene*

Spennende! :sjarmor:

Jeg regner med å ta test neste helg igjen...Hvis ikke mensen skulle komme før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt til å teste før om 14 dager, men da drar vi på ferie..

Og forrige gang hadde jeg ingen symptomer, så da er det mest sannsynlig bare en ting jeg kan stole på. En test, var 10 uker på vei sist da det ga utslag, blir spennende å se hva som skjer denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enfelig tatt meg tid til å gå igjennom posten, og der lå det jammen en invitasjon til bryllup :P

Så dette ser ut til å bli et år med mange bryllup for vår del.

Nå blir det altså 2 i løpet av den første ferieuka :)

Så er det et i september :)

I tillegg har vi venner og naboer som gifter seg. Vi er riktignok ikke invitert/anledning til å komme til de, men gaver har vi nå tenkt at de skal få allikevel. Lurer på om noen av de har skrevet ønskelister jeg

:klø:

Bunaden vil ihvertfall få luftet seg godt i år. Så får vi se om jeg ikke syr meg en kjole til å ha i reserve om det skulle bli varmt i bunaden, eller p, jeg finner noe i butikkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Vimsevips! Takk for hilsen i dagboken min - her er en til deg! Spennende med prøvingen da! Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi! Blir alltid litt overrasket når noen nye legger igjen hilsen. Skal følge litt med på deg også jeg! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing,ja. Haddde tenkt til å gjøre det i dag, men jeg ser ikke ut. Og Ordensmannen har ikke det minste lyst til å kjøpe test på apoteket til meg :- ? Så da får det vente til i morgen. Da har jeg tidligvakt, så da burde jeg ha mer overskudd enn nå,- rett etter jobb.

Mamma kommer i morgen kveld. Så helga er mer eller mindre satt av til alt annet enn datamaskina. Testinga kommer til å skje i god tid før ho kommer, så jeg skal nok klare å få informert dere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er resultatet klart: Et definitivt kanskje :-? Ikke gravid er en vann rett strek og gravid er et kryss. Den vannrette er helt tydelig, den horisontale er der, men ikke like tydelig. Så da blir det en ny test om noen dager.. *Krysser fingrene*

Nå må jeg vaske huset, og spise middag. Mamma kommer i kveld så det blir ikke mye tid til å være her inne i helga.

God helg alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er resultatet klart: Et definitivt kanskje :-? Ikke gravid er en vann rett strek og gravid er et kryss. Den vannrette er helt tydelig' date= den horisontale er der, men ikke like tydelig. Så da blir det en ny test om noen dager.. *Krysser fingrene*

Oj, så spennende!!!

Kanskje det er noe der! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Ska sei dokke e kjappe! Gratla!!!:P

Tusen takk :P I dag er det ingen tvil

:hoppe: Vi er gravide :P Dette gikk jammen fortere

enn vi hadde trodd.. Kommer nok til å teste en gang

til bare for å se om det fortsatt stemmer :wink:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du noen ide om termindato??

Nei. Har jo ikke hatt mensen, så jeg tror/regner med å være 8-4 uker på vei.. Så en gang i desember/januar, kan det stemme :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...