Gå til innhold

Ionaa har fått ræva i gir


Ionaa

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper formen din er bedre nå :-)

:bursdag: Gratulerer med dagen til Ionaa-mannen :blomst:

Klemmer fra Milla Sofie og Meta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært å sett på Dagfinn Lyngbø ikveld

:hoho::hoho: :hoho: :hoho::hoho: :hoho::hoho: :hoho:

Stort mer er det ikke å si om den saken...jeg lo omtrent så jeg grein. Digger Dagfinn!!! Dette var min bursdagsgave til mannen, et gave vi nøt sammen et vennepar av oss.

Ionaamannen takker for gratulasjonenen Meta

PT time klokken 14 idag....jeg var ferdig varmet opp 13.50 så jeg blei litt rådvill..det endte med at jeg gikk på tredemølla igjen og 10 sekunder etterpå kom PT og henta meg.

Vi økte vektene både på brystpress og benpress idag. Jeg så ikke vektene på brystpresset, men benpresset blei økt fra 130kg til 150kg *kry*. Idag blei jeg rimelig stolt også..når PT ringte igår så virka han usikker på om vi hadde trent sammen før eller ikke. Og idag, mens jeg hadde pause mellom "slagene" så forsvant han litt og jeg hørte:" **** Det var hun med så bra teknikk og......" (pokker hvorfor hører jeg så dårlig..fikk ikke med meg resten). PT skryter av meg til andre PT`er :oops: Og han skryter hele tiden av teknikken min og hvor sterk jeg er og i det hele tatt....det er fortsatt konge med PT :kul:

Litt flaut da at jeg like etter hadde kjørt meg sånn ut at jeg sleit med de neste vektene :roll:

Han mente jeg fint ville klare core puls og at jeg straks var klar for sykkel 2.

Idag har jeg vært litt på shopping..jeg har shoppa

1 par sykkelsko (ganske kule syns jeg selv)

2 stk trenings t-skjorter (en skjønn H2O og en stilig Nike)

1 shorts til mannen

Jeg trenger:

-Flere treningsbukser, gjerne halvlange og med strech

-Treningssokker

-Setetrekk så jeg ikke får så vondt i skinkene

Jeg kommer til å begynne å hylgrine :grine: på tirsdag for da har jeg min siste PT-time. :grine: Hulk! Skulle ønske det fantes en konkurranse jeg kunne vinne og få gratis PT hele året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig inne i PT-modus. Når naboen spurte om det var gøy så svarte jeg masse treningsbabbel...mens ho mente selvsagt Dagfinn Lyngbø :oops: JAAA!!! Dagfinn er kongen!!!!

PT syns det var morsomt og litt rart at jeg er hypermobil idag. Han halte og dro armene mine i kryss og tvers uten at det strakk noe sted. Så jeg fortalte at jeg visstnok var hypermobil...et visstnok veldig morsomt ord. :ler: Noe som også "sjokkerte" damen ved siden av med når jeg tøya :tunge1: Og nå er jeg nesten ikke tøyelig i forhold til dengang jeg trente kampsport :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for bursdagshilsen. :hjerte:

Blir energisk av å lese hos deg... :hoppe:

Og ja Dagfinn er bra!

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så koselig når du titter innom Mayamor :kose:

Hulk, småen har slått seg sånn idag. Han sklei på badegulvsflisene etter av vi hadde dusja og deiset hodet nedi. Han fikk skikkelig vondt, og mamman blei ordentlig urolig. Men det har gått bra så vidt jeg kan se, men vi våker over han inatt. Jeg ringte sikkert 100 ganger til mannen på jobben for jeg var så bekymra....så en av hans faste kunder blei bekymra også, så mannen fikk beskjed om å hilse hjem til oss :oops:

Jeg fikk shoppa litt idag òg jeg, noe av det jeg ikke fikk med meg igår :P

- Sports BH

- sokker (hverdagssokker)

- treningssokker

- treningsbukse

- gummisete til sykkel

Da skal jeg nok klare meg en stund, men jeg vil så veldig veldig gjerne ha en svart 3/4 bukse, med stretch men som er milevis fra en tights.....(kravstor søh`)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil: Morgenspinning idag, før frokost :o Men det var herlig! Jeg fikk testa de nye sykkelskoene mine for første gang..det var noe herk å sette de i spor de første gangene, men nå tror jeg at jeg har fått dreisen på de også. Jeg glemte å ta med gummisetet, noe rompa mi ikke er så fornøyd med akkurat nå :P

Men jeg er godt fornøyd med innsatsen og har nettopp hatt en inntak av raske karbohydrater (banan...hehe) og skal straks i dusjen. Jeg bare håper småtten tar luren sin snart

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! Ikke morro med fall og slag i hodet :( Men de tåler heldigvis mye mer enn man skulle tro! Håper alt går bra og at de eneste men etter fallet er kul og evnt. blåmerke :trøste: Klem til den store tøffe gutten :klem:

Får dårlig samvittighet og litt treningsabstinenser når jeg leser i boken din :tunge1: Er veldig glad i å trene når jeg først kommer igang... det er bare å få dratt den tunge kroppen opp av sofaen, eller enda bedre få trent den før den havner i sofaen etter jobb! Henter inspirasjon her og lagrer den frem til etter at Lille sprett har sett dagens lys! DA skal jeg finne tilbake til den treningsvillige gamle meg som har vært i dvale noen år :oops:

Gleder meg til å se deg hos Meta i morgen!!!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig å treffe deg og minimagen igår Bizzy :klem: Og ja det er kanonmorro å trene...når man først kommer seg igang. Jeg var, som du, x-treningsnarkoman...men jeg er på veg tilbake og det vil du også etterhvert vettu :P

Idag var det tid for nok en sykkeltime...ettersom magnhild var på besøk så blei det til at jeg drøyde 1t så det blei sykkel intervall istedenfor sykkel 1 . Og det var helt genialt...midt-i-blinken-trening-for-Ionaa. :P Jeg er sta som et esel og elsker å bli pushet..så på intervall treningen var det om å gjøre å kjøre seg max i en viss tid for å få en liten pause og så på`n igjen. Yppelig. Og ekstremt slitsomt. Så det var overhodet ikke skummelt å hoppe fra gule sykkeltimer til de blå..heretter fortsetter vi med det tenker jeg :kul:

Jeg har bestemt meg for å måle cm rundt strategiske steder på kroppen med jevne mellomrom så jeg har muligheten til å dokumentere endringene jeg håper vil skje med kroppen min. Særlig siden jeg ikke er stor fan av vekt, eller så innmari opptatt av kiloene...jeg er mest opptatt av centimeterne. Nå har jeg laga skjema i exel så da er det bare å skrive inn dagens mål *scary*

Og nå er det på tide med en alvorsprat med meg selv. Jeg leste gjennom www.iform.no sin "50 enkle tips for å øke fettforbrenningen!" og på et av punktene der så står det "Bestem deg for å gå ned i fettvekt fordi du er en bra og fantastisk person, ikke fordi du skal bli én." Og jeg blei litt tatt på senga der.....jeg har en elendig holdning til meg selv.....jeg grøsser av mitt eget speilbilde, vil bare grine av klesstørrelsene....og jeg tror jeg vil bli en bedre person bare jeg bli slankere. Jeg blir skikkelig deprimert av å se meg selv på bilder..helt siden småen ble født. Jeg har hatt spiseforstyrrelser for en tid tilbake og jeg skal ikke tilbake dit. Jeg har lurt på om det er noen vits i å ha fine klær, sminke seg, pleie huden når alt annet ser ut som det gjør. Jeg må ta meg skikkelig sammen...begynne å bli glad i meg selv igjen. Alt annet er fryktelig demotiverende, sørgelig og ødeleggende. Og hvordan i all verden kan jeg gi min sønn er sterk og god selvtillitt dersom min egen stinker?? Nei...det er på høy tid jeg slutter å rakke ned på meg selv og ser meg med andre øyne. Jeg må i allefall prøve...jeg vet ikke hvordan enda...men det skal komme.

Endret av Ionaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er ei skikkelig flott jente jeg :kyss:

Håper du klarer å se det selv også!

Kjempekoselig å treffe deg på lørdag :klem2: Og neste gang kjører jeg/mannen deg hjem!!! Skal hilse og si tusen tusen takk fra mannen som skulle på jobb kl.08 søndag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå en engel du bizzy :kose: Og jeg er bombesikker på at lille sprett kommer til å bli et englebarn med den moren :P

Takk for en koselig kveld på lørdag...vi skulle nå strengt tatt forbi området da vi skulle kjøre hjem magnhild så det var ikke noe problem..men jeg har ikke noe imot skyss senere en gang nei :sjarmor:

Idag fikk jeg endelig(!!!) pakke i posten (den har vært en stund i tollen). Så nå har jeg fått en dunge med id. make up, samt MD øyenkrem og en veske med morro fra Decleor til mannen. (Decleor har verdens besteste aftershave altså...den dufter julaften og mannen får hud som en babyrompe). Siden jeg skal på trening ikveld har jeg bare testa ut øyenbryns-kiten og sett på den medfølgende dvd`en :ler: Det var en kjempetypisk amerikansk produkt video.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny sykkel intervall time idag...det blei kanskje litt i overkant med to intervall-timer på to dager samt at jeg skal til PT imorra, jeg merka at jeg allerede var sliten i lårene. Men...jeg vet jo ikke hvor langt jeg kan presse meg før jeg har passert grensen. Deilig var det uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er ei skikkelig flott jente jeg :kyss:

Håper du klarer å se det selv også!

Jeg må bare si at jeg er helt enig... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss: Magnhild

:grine::grine::grine::grine:

Siste time med PT idag og jeg graver dypt i lommene etter penger til å finansiere flere timer. Jeg elsker PT`n min - langt ifra på samme måte som min mann - men på en jeg-har-verdens-besteste-PT-måte :P Han tripper rundt som en happy hundevalp rundt eieren sin når det ikke er noe å pirke på. Dessuten får jeg litt massasje og high five etter endte øvelser....åååå jeg kommer til å savne PT.

Han skal gi meg treningsveiledning på tirsdag og da setter vi opp et program som jeg skal følge. Dessuten har han sagt at han kanskje skal på massasjekurs og lurte på om jeg ville være sånn han trener på (kommer ikke på ordet) JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!

Idag droppa vi apperatene og gikk over til "skikkelig" trening. Desverre for meg ville han kjøre ekstra på lår idag (oioi...med de to intervalltime jeg hadde da...sliiitsomt).

Vi begynte med knebøy (med tang over skulderen), så gikk vi over på to øvelser som vi veksla mellom uten pause (pause av og til, men ikke mellom de to ulike øvelsene). Disse gikk på fremside og bakside lår. Så trente vi (dumt å si "vi" siden det tross alt er jeg som trener...hehe) nedtrekk (for rygg), benkpress (for bryst) før vi gikk opp å trente Core, mage (sit ups...hele veien, og ligge på rygg og løfte beina mens han slenger de i bakken) og til slutt rygghev på ball med en vektskive mellom skulderbladene. Kanon-utkjørt idag....og det er såå deilig :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kroppen skal få hente seg inn idag...slappe av, kose meg før jeg er på`n igjen imorra. Tenkte å ta en før-frokost-økt kl.6.45 imorra (mååå komme meg tidlig i seng ikveld)

Mulig svigers stikker innom i kveld...skal feire mannens bursdag.hehe. Og da kommer jeg til å være brun og fin (les: sprayet brun) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kroppen skal få hente seg inn idag...slappe av, kose meg før jeg er på`n igjen imorra. Tenkte å ta en før-frokost-økt kl.6.45 imorra (mååå komme meg tidlig i seng ikveld)

Mulig svigers stikker innom i kveld...skal feire mannens bursdag.hehe. Og da kommer jeg til å være brun og fin (les: sprayet brun)

Har du tatt spray on??

Jeg og vil!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Treff tirsdag 26 april kl.18.00. på det vanlige stedet.

Undetegnede reserverer bord og sender pm til alle inviterte.

Håper det passer for deg å komme.:klem:

Klem fra Mayamor som stemmer i med bizzy og Magnhild :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lenge siden sist nå Mayamor. Må sjekke med jobbinga til mannen og sånn...ellers er jeg med jeg :P

Idag gikk jeg på min aller første sykkel 2-time. Første pekepinn på at denne er en smule tyngre enn sykkel-1 var at jeg var omtrent den eneste der som ikke hadde 2 flasker fulle med vann. Det andre var at løypa så kort ut....ikke så rart siden det kun var 1/3 av løypa :o Men jeg holdt koken og var gjennomsvett og knall-rød i ansiktet når jeg var ferdig. En skikkelig herlig følelse. :Hehe:

Dessuten traff jeg på PT i resepsjonen som sa han syns det var gøy å trene med meg :P (Det er så trist at det er over..........den tannlegeregningen mannen kommer til å få ødelegger litt ja....15 000 Skulle vært mulig å klage på hva tidligere tannleger har gjort siden det visstnok var dårlig jobb av de som har ødelagt tennene for mannen min) :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...