Gå til innhold

Ionaa har fått ræva i gir


Ionaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er faktisk en av de som virkelig er godt i gang på nordkapp-turen. Iallefall 3/4 av deltakerne ligger etter meg :kul: Men nå skal jeg østover en tur så kommer jeg til å henge etter litt....men jeg kommer til å ta det igjen. Det lover jeg....ligger jeg så godt an nå så skal jeg jammen ikke gi meg med det. :)

Hardkjør med PT idag. Av og til har jeg mest lyst til å drepe han...men jeg tror ikke jeg har sjans. Dessuten så vet jeg at det er til det beste for meg..og egentlig liker jeg å kjøres hardt og han vet det så inderlig godt. Jeg er sinnsykt dårlig på å juge...så jeg gidder egentlig ikke prøve heller. Så da blir det hardere, tyngre og tøffere hver gang. Men..kondisen min er ufattelig mye bedre...stor fremgang. Og det er virkelig morro å oppleve.

Idag var vi i stor sal...og vi hadde tung stang, lett stang (til tricepsene), stepkasse, corebrett, coreball....musikk og masse energi. Jeg var først på tredemølle til oppvarming, så var vi i benpressen....var tyngre idag enn ellers følte jeg, men jeg følte meg ikke lite opplagt og klar idag som andre dager...det har en del å si. Andre sett på 150kg var mye lettere enn det første så det tok seg litt opp. Så økte vi til 160 kilo til det var totalt stopp...og jeg ikke hadde sjans i havet å presse mer. Da tømte vi muskelen visst. TUNGT å gå opp trappene igjen da ja, og ikke minst starte på løpingen. Men det gikk flott. Mye samme opplegg som de andre gangene. Men en del ting ble gjort på core-brettet for variasjon og for å trene kjernemuskulaturen. Dessuten skulle jeg slå alt jeg hadde så hurtig jeg klarte i coreballen i 3-4x30 sekunder. Oioioi...jeg har ikke de armmusklene jeg hadde, langt fra samme teknikk og helt elendig hurtiget.... :roll: Nå må jeg begynne å slå mannen også nå... :ler:

Nå har jeg fått kostholdsplan for tiden fremover. Den er bygget på et deffeprogram for proffe, men det er lagt til litt pga all cardiotreningen. Ser helt ålreit ut. Bare ting jeg liker og til mannens store lykke så var all tunfisk lagt til lunsjer ol så han slipper å lage egne middager.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg tror jeg og mannen din liker mye av det samme...

Tunfisk??  :-?  :veldigsur:  :tunge1:

Skjønner virkelig ikke hva folk har imot tunfisk. Det er såååå godt da. Tunfisksalat, Fersk tunfisk, tunfisk med pepper og sitron... :sikle: Mistenker at mannen ikke liker det fordi det er tunfisk, hadde det hett tunkylling hadde det gått ned :ler:

Sykkeltime kl.6.45 imorres. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har det vært pinsehelg, 17.mai og en tur til østlandet. Det er skrekkelig vanskelig å kombinere trening med masse gamle venner som gjerne vil treffe en. Men det gikk nå på et vis.

16.mai: Styrkeøkt

Oppvarming på sykkel, benpress, benkpress, nedtrekk, skulder, core, mage og rygg.

19.mai: Sykkel

20. mai: Styrkeøkt

Oppvarming på tredemølle, benpress, benkpress, nedtrekk, skulderpress, core, mage rygg + en time spinning

Idag er den første spinningtimen ever hvor jeg faktisk torde å ta med meg rosiner. (Etter råd fra PT...skal få i meg rosiner under og etter Cardio-økter)

Har fått blåst litt rust ut av rørene så nå er jeg totalt klar for å feire bryllup ikveld :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det 50 årsdag hos svigermor. Hadde en fantastisk middag på Marstein(?) på Sotra. Så var det hjem til svigers for kakebesøk, og kakebesøket begynte omtrent samtidig som min sykkel intervall time så det hoppet jeg galant over. Kakebesøket altså :kul:

Sykkel intervall med ny instruktør idag. I allefall har ikke jeg sett han før, men han virket kjent på noen av de andre. Syns men første øyekast han var litt snodig og virket litt for snill. Minnet meg om en blanding mellom Mike Scott (hovedrolle i Miss Saigon i....96?) og Disco Stu :ler: Men han var ond , en skikkelig pusher som likte det uvanlig harde. Herlig!!! Jeg digger nå også Disco Stu! :Nikke:

Da jeg kom tilbake til svigers var kakene fortært og de var begynt på det enorme fruktfatet jeg hadde fått æren av å lage før jeg dro. Så det var perfekt timing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en gang, La Vita è bella er verdens beste film. Jeg har stor fascinasjon for flere ulike filmer..men denne er uten tvil verdens beste. Sukk. Note: Må få meg den på dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Vi må finne på noe snart.

Vil du ha kake som kom en tur i morgen da vel!!

Jeg har litt kake igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake?? :briller:

Etter noem "oppmuntrende" trusler fra magnhild kom jeg meg på trening idag. Til en vanlig styrkeøkt. Dvs: benpress, skulderpress, nedtrekk, benkpress, mage og rygg. Noen flere sanger på mp3-spilleren også så det var ekstra hyggelig. :ler:

Skal en tur til idag har jeg tenkt, for da er det (forhåpentligvis) mr.P som har intervalltime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervall time med favoritten, Mr.P :P

Jeg blei gjennomsvett til tusen...sleit med å få på meg buksa igjen etter å ha vært på do. Enda godt jeg bare skulle rett hjem og rett i dusjen. Han har lovet ny musikk neste uke så nå gleder jeg meg bare enda mer. Han er konge å trene med for han tar den totalt ut selv og pisker resten til å gjøre det også. Kanon!

22,72% tilbakelagt. Om jeg ikke tar feil så er det 2 timer igjen til Trondheim

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::grine:

Ingen PT idag!! Han kom ikke gitt.. :( Jaja....etter å ha venta litt så kjørte jeg vanlig styrkeøkt med avsluttende 30 minutter på tredemølle. Jeg økte på benkpress og skulderpress idag og er godt fornøyd med det. En annen ting jeg ble veldig glad for idag var når jeg stod foran speilet under skulderpressøkten. Da oppdaga jeg at det var en del forskjell fra første gang jeg stod der og skulle ta øvelsen. Ikke bare løfter jeg det dobbelte men jeg er fysisk mindre. Tidligere likte jeg best at PT sto foran meg under øvelsen, men nå...var det helt ok å stå å se i speilet :hoppe: Det skjer ting, jeg har målt med målebånd at kroppen har endret seg en del...men idag var det første gang jeg virkelig registrerte det inne i hodet mitt også. :kul:

PT skal ha den heftige sykkeltimen idag (om han ikke er sjuk eller noe da.....) lurer på å dukke opp på den med geipen ute. :tunge1: Elller i allefall på sykkeltimen som begynner etterpå siden den er litt lettere (jeg har jo trent en gang idag allerede).....jeg fant ut at jeg ikke skulle si til de i resepsjonen at jeg savnet PT idag..for det var en dame som jeg tror er sjef som stod der, og ho så allerede veldig alvorlig ut. Vil ikke lage trøbbel for min kjære PT :ler: Får ringe han jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope...ingen PT. Men jeg traff han da jeg skulle på spinning kl.20. (Han hadde timen før). Han lurte på om vi skulle avtale å treffes en dag....og jeg sa "kanskje idag kl.14?". Da blei han lang i maska da!!! Hehe..nesten litt morsomt. Han har i allefall bedt tilstrekkelig (og vel så det) om unnskyldning. Både utenfor, før trening...etter jeg hadde stilt inn sykkelen rett før trening inne i salen og jammen bad han meg ikke komme ned å snakke med han mer etter trening (selv om han skulle være PT for en annen da). :ler:

Jeg gikk ned jeg og fikk snakka med han...han fortalte (i høygir) at han hadde vært på Krav Maga-kurs i helgen. Forgiven and Forgotten, vi skal treffes på fredag kveld :)

Jeg er ferdig med 1/4 av strekningen idag..takket være en time med disco stu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal trene fredag kveld :ler::ler:

Hva ellers skal jeg gjøre med PT`n min?? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Da skjønner vi hva nygifte fruer bedriver med sin PT... :Hehe:

Bare innom med en liten klem og sier god helg.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...