Gå til innhold

Ionaa har fått ræva i gir


Ionaa

Anbefalte innlegg

:hoppe::sjarmor::danse::kose::wow:

Jeg er en supergirl som er ledig!!

Og jeg har gledet meg kjempelenge nå!!

Jeg gleder meg jeg gleder meg!!

:ler: Hotelmat denne helgen, 5-retters på fredag, julebord på lørdag. :ler: Jeg kommer til å begynne julen noen kilo tyngre!! :ler: Og det med GLEDE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vil være med?? :sjenert:

Magnhild har i allefall mitt nummer så send meg sms om dere vil være med og det passer. Jeg har ikke så ofte nett-tilgang (hulk!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, 'jeg skal sende deg sms jeg også. Tusen takk for invitasjonen. Hadde vrt superhyggelig. God mat og drikke i godt selskap.

Du sprute om jeg drikker vin; :Nikke:

Men har bare gjort det en gang etter oppdaget graviditet. Skal drikke for andre gang i morgen på julebord.

MEN; fredag 3. des :-x blir vanskelig. Har sagt nei til julebord med jobben +m fest hos venner fordi vi ikke får barnevakt. Mannen skal i festen hos vennene...

Så tror det blir vanskelig å være med.

Skal smiske litt med mannen - så kanskje.

Sender sms til deg etter det. Han er på julebord nå, så snakker ikke med ham før i morgen.

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har sendt mail! ;)

Tuuuuuuuusen takk for kjempegod middag og tur ut på fredag.

Skulle bare vært litt mer våken! Menmen, det var kjempekoselig uansett! Og neste gang står jeg over rødvinen og tar heller et glass hvit til... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johooo!!! Magnhild syns hvitvinen var god!! Digg Digg. Jeg elsker vin og syns sååå synd på Meta som ikke kunne annet enn prøvesmake. Men maten varhimmelsk og selskapet topp. Vi fortjente dette :)

Må bare fortelle om min supermann! Jeg og min bror har "krangla" en del om en eventyrbok vi begge elsket høyt da vi var små. Mamma har nesten vært litt rett for arveoppgjøret i fremtiden (hehe). Ståa er sånn at jeg har "tatt" boka siden jeg har barn og har sagt at jeg låner den frem til han får egene. (Jeg har lovet dyrt og hellig å gi den tilbake....for det var han som fikk den i bokklubben en gang for leeeenge siden). Min mor har leita etter et eksemplar til av boka, jeg har leita....men min mann fant den. Og den kom i posten idag!!!! Herrrrlig!!!Hele boka er inntakt. Den bror hadde er ganske utslitt (2 unger som forguda boka). Å jeg er så glad!!! Han er en herlig mann!!! Sukk! Hva i alle dager kan jeg gjengjelde noe sånt med??

Han er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: Jøss !? Hvilken bok er det ?? :Hehe::klem:

Det lurte jeg også på!!

Men jeg ble så glad når jeg traff noen som likte Morgentåkedalen som liten også. Det er så mange som ikke kjenner den boken... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt om Morgentåkedalen..

Hørtes litt små skummel ut den..

schjempeskummel!! Jeg satt å sitret av spenning hver eneste gang mamma leste den for meg...på siden før Gromlern kom. Koselig og spennende. Forresten, Magnhild, så elsket mannen min morgentåkedalen også. :wink:

NORMANN, REGINE Ringelihorn og andre eventyr. Tegninger av Kåre Espolin Johnson.Oslo.1977.

Dette er boka. Fantastisk flotte eventyr. Jeg gleder meg til å lese de for min sønn. :-)

Nei nå må jeg stikke igjen...måtte bare innom å lese ønskelista til broren min. (Hallelujaaa!!Han er umulig å finne på noe til,men i år kom han faktisk på noe...noe mer enn èn ting)

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare innom for å ønske deg en riktig god jul, Ionaa! :gullengel:

Og så kom jeg visst over noen som hadde hørt om Morgentåkedalen, og det car så overraskende og koselig at jeg nesten falt av stolen... :ler:

Helt herlig bok...

Håper du har det bra da! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fryktelig lite på nett om dagen

- sikkert i likhet med mange andre...

Skal ha jul i eget hus for første gang.

Vi blir bare 5 voksne og 1 barn.

Så det blir stille og rolig.

Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Man skjønner at man ikke har vært for mye i dagboka si når man ikke har takka for julehilsner engang. :oops:

Tusen hjertelig takk alle snille, søte KG damer.

Tenkte jeg skulle oppdatere litt kjapt så jeg husker hva som har skjedd den siste tiden også lenger frem i tid. Konrad fikk sin første tann på julaften!!! Svigersøs lurte fælt på om det var julenissen eller tannfeen som hadde kommet med den gaven. :ler: Vi feiret jul på østlandet med min familie....sjuk gutt og sjuk mamma. Morro! Særlig på nattoget hjem igjen der både jeg og Konrad hadde feber. Nei, togene er tydligvis forbannet når vi skal reise med de. LOL!!!

Tann nr 2 oppdaget vi 5 januar. Og nå, midt i 2 ukerslang forkjølelse, oppdaga vi hele 4 tenner på veg ut i overkjeven *sjokk* Ikke rart småen var sutrete. Han var forkjøla, full av feber og så bestemte 4 små frekkasser å presse seg frem samtidig.

For et par dager siden gikk han et skritt. Han gjorde det hele to ganger den dagen han årøvde for første gang. Han viste seg frem og tok et skritt for svigersøs også, dagen etter. Og så gadd han ikke det mer, det går jo så voldsomt fort å krabbe. Og krabbe gjør han storveis. Vi har rydda ut de to nederste hyllene i bokhylla, gjemt gitaren, saxen og fløyta(selv om han er overraskende forsiktig med gitaren). Vi har ikke hatt duker på bordene siden jul...og vi har oppdaga at stuebordet er aaalt for lite. Småen rekker alt han vil, så våre kaffekopper beveger seg rundt og rundt bordet, litt foran småen, så han ikke skal nå de. Av og til får han en egen, tom, kaffekopp og så sitter han og later som han drikker av den. Og selvsagt vil han dele med oss andre.

Imorra gleder vi oss veldig. Vi skal på bajazz konsert...johoo. Bergen jazzforum arrangerer 1 gang i måneden barnejazzkonserter. Denne gangen er det Stian Carstensen og Trifon Trifonov som konkurrerer. Og så skal publikum heie frem en vinner av duellen. Jeg gleder meg som en unge, og så skal småen være med. Gleder meg til å se hva han syns om å gå på konsert. Den er jo spesielt tilrettelagt for barn.

OG OG OG

Det er bare noen fåååå dager igjen til småen er 1 helt ÅR. Ikke måneder lenger...men ET ÅR :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det ja....

Men jeg har lagt de ut flere steder jeg da :sjarmor:

Nybaktmamma

Småen var på sin aller første konsert idag. Og det var kanonmorro. Svigerfar var med og det samme var en kamerat av min mann med samboer og en datter på 6år. Alle storkoste seg. De var kjempeflinke med ungene og tom min sønn på 1 år virker som fikk et bra utbytte av konserten. Og 6 åringen et enda bedre utbytte. Og de voksne storkoste seg masse de også. En kanondag som startet med at jeg fikk ligge lenge å dra meg i senga, før guttene mine kom inn med presang. (Som min mann hadde pakka inn mens han var på jobb igår). Og småen var mer enn overivrig med å hjelpe til å pakke ut :ler:

Om en måned skal vi på neste Bajazz konsert og gjett om vi gleder oss. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...