Ionaa Skrevet 29. april 2005 Forfatter #141 Del Skrevet 29. april 2005 Det var veldig koselig å treffe deg igjen også ny dag Jeg har totalt dilla på Chris Crudelli og "mind, body and kick ass moves". Når jeg er kommet skikkelig i form igjen, da må jeg tilbake til kampsport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 30. april 2005 #142 Del Skrevet 30. april 2005 blir like svett som magnhild når jeg leser om treningsøktene dine :o , mektig imponert :bukke: Sender du over litt motivasjon???? Ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. april 2005 #143 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg og trenger litt!! Men snart snart skal jeg også finne motivasjon... *lete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er mye motivasjon å hente i en god PT. Så om dere kommer over noen tilbud, premier...hva som helst som innebærer det så løp og ta. Ellers...så er det jo så sinnsykt morro når man først kommer igang *hyper* (bortsett fra 1/2t på tredemølle da). Idag har det gått hardt utover mannen...etter noen episoder med Chris Crudelli ville jeg teste sparketeknikkene mine. Om alt hadde gått i dvale eller om jeg kunne noe som helst enda. Vel...ikke alt lå i dvale. Jeg klarte teknikkene overraskende bra...tom spin-kicken som jeg i allefall trodde hadde gått i glemmeboka. MORRO!!! Men..venstrefoten trenger masse trening for å komme i sparkemodus igjen...utrolig hvor mye vanskeligere alt er med venstre. Etter en del sparking fant mannen ut at han heller ville dusje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. mai 2005 #145 Del Skrevet 1. mai 2005 Etter en del sparking fant mannen ut at han heller ville dusje Jeg kan ikke si at jeg ikke forstår han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #146 Del Skrevet 1. mai 2005 Ifølge han selv så hadde han bestemt seg for å dusje lenge før så det var ikke pga sparkinga Jeg er snill og grei altså, jeg bare markerer treff....han får ikke vondt. Idag var visst super-sykkel-favoritten syk så intervall blei bytta ut med sykkel 2 :cry: Gikk nå fint det, men intervall er så sinnsykt morro...sykkel 2 er ikke like kult liksom. Jaja...får ta intervall imorra isteden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #147 Del Skrevet 2. mai 2005 Min o`store sykkelfavoritt var syk idag også...jeg håpa kanskje PT kom til å være vikar for han, men det var han ikke (Trodde ikke det heller da) Men vikaren var nå den av jente-instruktørene jeg liker best Så det var nå morro lell. Sykkel intervall - og full fres mot Nordkapp!! Jeg er nå offesielt påmeldt i konkurransen om å sykle til Nordkapp i løpet av sommeren. Når det henger en lapp med "tar du utfordringen?" så klarer ikke jeg å la være. Jeg skal være en del bortreist i sommer så jeg er litt usikker på om jeg klarer det, men jeg ser ingen vits i å la være å prøve. Det blir premiering i Trondheim, Bodø og Tromsø også. Dette blir morro!!! Sykkel intervall er en time der det er greit å ha med seg 2 drikkeflasker. Den ene lå i sekken, mens den andre lå i nederske skuffen i kommoden på rommet til småen. Alle klærne lå selvsagt på gulvet, men i skuffen lå drikkeflaska mi og en bok. Er nok skattekammeret hans det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #148 Del Skrevet 2. mai 2005 Nå er jeg blitt superaktiv bruker gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mai 2005 #149 Del Skrevet 2. mai 2005 Grattis som superaktiv bruker Ikke bare magnhild som blir svett av å lese om treningen din - puh. Synes du er flink jeg. Skulle ønske jeg bare hadde litt av motivasjonen din. Håper du får en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 2. mai 2005 #150 Del Skrevet 2. mai 2005 Grattis med så bra treningsiver da!! :D Sparker du løs på mannen?? :o Syns det har vært litt stille fra den kanten i det siste ja.. Vi får heie deg frem mot Nordkapp da!! Hva er premien?? Jeg skal begynne med treningen igjen nå... føler meg skikkelig usunn som har hatt sååå lang treningsfri og spist så mye usunn mat... *vente på pizza som står i ovnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #151 Del Skrevet 3. mai 2005 monja: Lillemilla: snakka med PT idag og han skal skaffe punching-bag så da slipper bustebartepinn billigere unna Det er ulike premier på Nordkapp-turen, usikker på alle...men jeg sikter på gratis PT-timer og tur i rally-bil. Idag blei det vikar på langkjøringstimen...den blei noen minutter forsinket for vikaren måtte hentes fra et annet senter. Men..det var en bra vikar. Han var rar, litt spø på en sjarmerende måte...og viste seg fra sin "sinte" side på slutten. 1 1/2t sykling var overraskende deilig og ikke kjedelig i det hele tatt. Mye bra musikkvalg også. Kjempenedtur etterpå....traff PT, snakka og sånn..og jeg var dum nok til å nevne at vi hadde glemt å måte fett% jaja...så målte vi den da og jeg blei ganske lei meg....det er usunt å ligge over 30 og jeg hadde 31,5% ifølge målingen. Nå skal man ikke henge seg for mye opp i det for målinger blir aldri nøyaktig og det er et tall til å følge utviklingen med...dessuten tar den med vann i målingene. Men så trenger man vann i musklene så vanndrivende er vel ikke det smarteste heller......Men uansett hva PT sier så syns jeg det var trist. Normalt bør man ligge på 25 som jente. Jaja...det varer nok bare til imorra og så er jeg full av F igjen..for da er det ny time med PT. Bare meg og bare PT og vi skal smelte fett og sprenge muskler. eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er heftig opplegg PT kjører ja. Programmet ble som følger (ikke sikkert jeg husker alt i rett rekkefølge, men det er sånn omtrentlig): -10 min oppvarming på tredemølle -oppvarming i benpress 70kg x ganske mange -benpress: 12x 140kg - 12x 150kg - 12x150 kg -Stepping, sparking ol. i høyt tempo -stående roing -løping -benkpress -stepping + -skulder (2 ulike øvelser) -løping, med spurt -biceps -stepping eller løping -core -mage (crunch + skrå + statisk) -rygg 12 minutter intervall på tredemølle PIIIUH!! En fyr på senteret, som også syklet med meg igår. Han har bestemt seg for å ta nordkappturen på 3 uker han :o så når langkjøringstimen var over hentet han seg en ny spinning-lapp. Han tar to sykkeltimer hver dag for å klare det. Ingen fare for at jeg kommer først i mål i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #153 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå må jeg gjøre meg klar for styrkeøkta. Jeg har fylt mp3 spilleren med masse bra musikk og gleder meg til å komme igang....må bare fjerne meg fra pc`n først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #154 Del Skrevet 6. mai 2005 Sånn!! Da var det gjort også. Benpress (samme som sist) Nedtrekk (økte 5 kg) Benkpress (økte 2,5 kg) Skulderpress (samme som sist) Mage Skrå mage Core Rygg 30 minutter på tredemølle Det var en salig blanding musikk jeg hadde på mp3-spilleren, og det var helt konge å trene til den. Tok en liten bunke cd`er og lasta inn 1-2 sanger fra hver. Og da ble det. DreamTheater Erasure George Clinton Jazzmatazz (Guru) Jamiroquai Les Mis Modest Mouse Morphine St.Germain Bobby Hughes Experience Brand New Heavies U2 Herlig blanding, med litt påfyll av diverse tror jeg det blir perfekt! God helg til alle som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #155 Del Skrevet 7. mai 2005 Idag var det en sykkeltime til da. En veldig skjønn jente som var instruktør, og det var personer på hver eneste sykkel. Tror jammen vi har blitt litt folk på Nordkapp-utfordringen også. Var i allefall 10stk der idag. Så nå er jeg 3/44 på vei i allefall Etterpå var det rett til svigerfarmor og svigerfarfar til middag. Og sånt tar tid...så vi kom nettopp hjem og småen er dødstrøtt. (Besteforeldre skal jo ha middag, dessert òg kaffe og kaker......) Men det er nå litt koselig likevel. Småen får større og større ordforråd...det er meget begrenset enda, men det vokser hele tiden. Mamma og pappa har han sagt en stund nå, men utenom det sier han: "Off" - Hund "Tante/Dante" - Tante (søsteren til mannen) "Bæbu" - brannbilen til Erik, og andre biler med stige/tipp/lasteplan "Ysj" - Lys "Oi" - ting han gjerne vil se på Utenom dette så synger han "koko" på "jeg gikk en tur på stien" (Han kommer med den rett etter: "en gjøk som gol:" ). Og så kokoer han litt overalt etterpå. Han synger også "oajajaja boff" (høres mest ut sånn: lajalamana OFF!). Og ikke minst så treffer han "BØ!" i trollemor, trollefar og lille olle-bolle sangen. Det er kjempemorro å synge med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #156 Del Skrevet 8. mai 2005 Idag var det klart for intervall igjen. Det var min nest-favoritt-instruktør som ledet denne timen så det blei masse guff!! Jeg gleder meg til neste intervall-time, som forøvrig er imorra (da er det favoritten ). PT lurte på om jeg ikke ville prøve hans time...men jeg tror jeg venter litt. Nr.1 Det er den tøffeste timen de har der, dog virker den kjempeartig. En kombinasjon med topper og intervaller. Nr.2 Det er samme dag som PT kjører meg totalt ut tidligere på dagen.... Men jeg må prøve en dag 1/11 av Nordkappturen overstått. Om 9 timer er jeg i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #157 Del Skrevet 9. mai 2005 Idag var det duket for enda en sykkel-intervall time. Jeg merka før jeg gikk idag at jeg var ganske sliten og tafatt...og på slutten av sykkeltimen var jeg enda mer sliten, men jeg var også det stikk motsatte av tafatt. Herlig! Det er ingen kjære mor når favoritt-instruktør (mr.P kaller vi han for tenker jeg) setter igang. Og det er skikkelig digg...når man tror man ikke greier mer så brøler han ut og man klarer å bruke 6.giret (man er da en sportsbil ). Når jeg kom ut etter treningen var bakken og bilene hvite. Det hadde tydligvis hagla ganske heftig mens jeg trente. Det lå jo hvitt over alt på veiene, i rundkjøringen og på rhododendroene langs veien. Når jeg kom hjem fikk jeg vite at det hadde tordnet og lynt ganske bra også. Takk og lov for at jeg var inne et sted med høy musikk, totalt konsentrert om noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. mai 2005 #158 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvor langt igjen til Nordkapp nå da?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. mai 2005 #159 Del Skrevet 9. mai 2005 Og forresten; er Mr. P en annen enn PT?? Vanskelig å holde styr på alle disse mennene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #160 Del Skrevet 9. mai 2005 PT vil alltid være PT magnhild..the one and only ...det var bare at favoritt-sykkel-instruktør var et litt langt ord, og jeg er litt skrive-lat. Mr.P og PT har faktisk hatt maraton sykling sammen. PT har sykkeltimer også, men kun en på senteret jeg trener...og den er på en litt dum dag. Men jeg må prøve en gang......jeg er alt for nysgjerrig på åssen han er som sykkel-instruktør og hvordan jeg klarer den tøffeste timen på huset. Jeg har tilbakelagt 11,36% av strekningen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå