Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 22. februar 2015 #121 Skrevet 22. februar 2015 Oliven. Æsj, bare æsj. Kan heller ikke fordra risengrynsgrøt.
pinar Skrevet 22. februar 2015 #122 Skrevet 22. februar 2015 Kaviar (ekleste jeg vet). Makrell i tomat Muggost Innmat Viltkjøtt+lam/pinnekjøtt/får i kål etc Tunfisk Fiskegrateng Taco krydder Avocado Rå fisk (sushi) Potetmos Kokt fisk Skalldyr (kan spise reker) Macademia nøtter Ruccola Servelat Ertesuppe/stuing Men det er veldig mye jeg liker da!
Fandenivoldsk Skrevet 22. februar 2015 #123 Skrevet 22. februar 2015 Blåmuggost. Mat skal ikke ha mugg på, basta. Ellers har jeg prøvd å få meg selv til å like paprika i alle år, men skjærer fortsatt grimaser av det.
Gjest Mythic Skrevet 22. februar 2015 #124 Skrevet 22. februar 2015 Jeg spiser alt jeg får servert, men det betyr ikke at jeg nødvendigvis liker det eller velger det selv hvis jeg får bestemme. Ting jeg unngår hvis jeg kan: - Komler - Kaviar på tube - Makrell i tomat - Innmat - Sylteagurk - Joikakaker - Oliven - Rosiner
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #125 Skrevet 22. februar 2015 Jeg spiser alt jeg får servert, men det betyr ikke at jeg nødvendigvis liker det eller velger det selv hvis jeg får bestemme. Ting jeg unngår hvis jeg kan: - Komler - Kaviar på tube - Makrell i tomat - Innmat - Sylteagurk - Joikakaker - Oliven - Rosiner Mmm, jeg elsker nesten alt det der! Haha Anonymous poster hash: 42f96...76c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #126 Skrevet 22. februar 2015 Kaviar (ekleste jeg vet). Makrell i tomat Muggost Innmat Viltkjøtt+lam/pinnekjøtt/får i kål etc Tunfisk Fiskegrateng Taco krydder Avocado Rå fisk (sushi) Potetmos Kokt fisk Skalldyr (kan spise reker) Macademia nøtter Ruccola Servelat Ertesuppe/stuing Men det er veldig mye jeg liker da! Så mye folk her inne ikke liker, jeg føler meg heldig som liker alt Anonymous poster hash: 42f96...76c 2
pinar Skrevet 22. februar 2015 #127 Skrevet 22. februar 2015 Så mye folk her inne ikke liker, jeg føler meg heldig som liker alt Anonymous poster hash: 42f96...76c Det er så mye annet som finnes så føler meg ikke uheldig.
Gjest Mythic Skrevet 22. februar 2015 #128 Skrevet 22. februar 2015 Mmm, jeg elsker nesten alt det der! Haha Anonymous poster hash: 42f96...76c Smaken er heldigvis forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #129 Skrevet 22. februar 2015 Bare fordi du er kresen betyr ikke det at ikke andre synes sushi er godt. Forøvrig har jeg ingenting jeg ikke liker, det neste som begrenser meg er allergi og intoleranse Greit å ikke krese over alt mulig i grunn.. Anonymous poster hash: 6413c...5c2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #130 Skrevet 22. februar 2015 Så jeg er KRESEN for at jeg ikke liker rå smakløs fisk? Ok...... Hvis jeg mener at folk spiser bare sushi for at det er populært eller sunt så kan vel jeg få lov å ha den meningen. Jeg sier ikke at folk er kresene bare for at de ikke liker noe som jeg liker. Anonymous poster hash: 6413c...5c2
Sulfina Skrevet 22. februar 2015 #131 Skrevet 22. februar 2015 Skjell, krabbeskall (klør er ok), gammelost, fisk med bein og Knorr-sauser (for salte). Ellers går det meste veldig greit.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #132 Skrevet 22. februar 2015 Så jeg er KRESEN for at jeg ikke liker rå smakløs fisk? Ok...... Hvis jeg mener at folk spiser bare sushi for at det er populært eller sunt så kan vel jeg få lov å ha den meningen. Jeg sier ikke at folk er kresene bare for at de ikke liker noe som jeg liker. Anonymous poster hash: 6413c...5c2 Selvfølgelig kan du få ha den meningen. Men at du mener noe gjør det jo ikke nødvendigvis riktig. Anonymous poster hash: 8d92e...357 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 22. februar 2015 #133 Skrevet 22. februar 2015 Alt av skalldyr smaker seriøst dritt. Spesielt krabber og blåskjell. Fytti katta! Brekker meg bare av å tenke på det. Andre ting: Lutefisk Sennep Cotton cheese. Konsistensen minner meg om en soppinfeksjon. Muggost Sukkererter Rå tomat Prim Honning Granateple Blodpudding Ostesaus Oliven 1
Crizpo Skrevet 23. februar 2015 #134 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Kokt egg, spesielt med bløt plomme er det verste! Ellers er jeg ikke fan av hvit fisk, spesielt torsk får jeg ikke ned. Oliven, innmat, skjell, elgkjøtt... Toro og annen posemat går ann, men det er altfor salt og meget kjedelig. Mat der man tydelig kan se feite blodårer, f.eks kyllinglår og vinger. Blir kvalm når noen sitter og spiser rett fra beinet, Endret 23. februar 2015 av Crizpo
Gjest hockeyfrue Skrevet 23. februar 2015 #135 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Det verste jeg vet om er fiskeboller i hvit saus. Æsj! Når jeg tenker meg om så er ikke hvit saus godt uansett hva det serveres til. Kaviar og leverpostei er heller ikke store favoritter. Edit: Glemte Spagetti ala Capri. Det ser ut som mark på boks, og smaker omtrent det samme som jeg forestiller meg at mark gjør. Endret 23. februar 2015 av Filippa
super-ida Skrevet 23. februar 2015 #136 Skrevet 23. februar 2015 Stangselleri, banan, bali kyllinggryte......
casablancas Skrevet 23. februar 2015 #137 Skrevet 23. februar 2015 Utrolig hvor mye folk misliker som jeg elsker. Men jeg styrer gjerne unna komler, okselever, pisket krem og kokte poteter.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #138 Skrevet 23. februar 2015 Det verste jeg får er mat som er fryktelig salt.... Bruker selv så lite salt at en såkalt normal eggerøre hos en saltglad familie, kombinert med spekemat, setter meg fullstendig ut av spill i lange tider. Om jag kan velge så velger jeg helt bort lungemos (ingen muligheter til å få forhandlet frem flere smaksforsøøk der. Det toget har forlatt stasjonen), og kan styre meg for det meste som kommer i pakker og poser, men jeg spiser det om det er den maten som serveres. Styggeste matvanen jeg vet om er å pøse på med salt på allerede saltet mat! Tenk å ødelegge et ellers sunt måltid på den måten... Anonymous poster hash: 17c5f...676 1
Radon Skrevet 24. februar 2015 #139 Skrevet 24. februar 2015 Jeg spiser egentlig alt jeg får servert, men hvis jeg får bestemme selv så unngår jeg halvfabrikat og posemat. Jeg bruker heller litt tid på kjøkkenet og lager "ordentlig" mat. Jeg er heller ikke glad i koteletter, lapskaus eller bearnaisesaus. Det eneste jeg kommer på som jeg absolutt ikke klarer å få ned, er pølse (spesielt ostepølse) og annen farsemat.
Savannah87 Skrevet 24. februar 2015 #140 Skrevet 24. februar 2015 (endret) Pose supper. For det første, så inneholder de ingenting. Kun krafta. Spiste en blomkål suppe hos bestemor (pose suppe) og var nesten ikke blomkål i suppen! Den krafta (eller hva det nå heter) er jo bare hvetemel og stivelse. Smaker ikke godt! Endret 24. februar 2015 av Savannah87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå