Gå til innhold

Den verste maten

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Posemat.

kjøtt som ser tvilsomt ut, type sylte og slikt man får kjøpt til jul, lager min egen.

Kabaret

reker

Skrevet

Pose supper. For det første, så inneholder de ingenting. Kun krafta. Spiste en blomkål suppe hos bestemor (pose suppe) og var nesten ikke blomkål i suppen! Den krafta (eller hva det nå heter) er jo bare hvetemel og stivelse. Smaker ikke godt!

Ord deling.

Anonymous poster hash: 74abc...cbd

• Liker 1
Skrevet

Kvitost. Har aldri likt det. Likar ikkje smaken, Men har likt alle andre ostar eg har smakt.

Skrevet

Ord deling.

Jaja.

Skrevet (endret)

Jeg liket nesten alt. Mat som jeg ikke klarer er oliven, gammelost og makrell i tomat. Ellers går alt ned :-)

Endret av stepbystep
Skrevet

Eneste tingen jeg bevisst ungår er osteprodukter fra Synnøve Finden. Liker gulost generelt og andre oster, men denne osten smaker ikke så godt.

Hvalbiff kan være godt, men om du er riktig uheldig, ender du opp med en slik dvask og vassen biff med en utilbørlig smak av tran. Fikk servert dette en gang, klarte å få i meg et par-tre stykker som ikke var alt for store, men ble mest potet den gangen.

Liker det aller, aller meste av kjøttvarer, men seigt kjøtt med en masse av sener i seg kan bli litt i overkant. Om jeg får en slik klump i munnen som det er litt størrelse på, brekker jeg meg automatisk. Ikke fordi jeg ikke liker kjøttet, men på grunn av all den dritten som befinner seg i enkelte partier på noen kjøttstykker.

Skrevet

Blautkokt egg

Kaviar

Sukat og apsikat

Banan

Varmebehandla paprika

Oliven

Gamalost

Selleri

Brokkoli (pga at eg åt så mykje av det ei stund, og så lukter det drit.)

Skrevet

Jaja.

Du skjønte ikke hva jeg ville frem til skjønner jeg. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...