Gå til innhold

Den verste maten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er den verste maten dere vet?

Anonymous poster hash: 5e9b6...624
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdigmat og halvfabrikata. :)

Anonymous poster hash: d6557...472
  • Liker 6
Skrevet

Pølser og cola

Skrevet

Fårikål, elgstek, kålrotstappe, overmoden banan... :P

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

I tillegg til de selvfølgelige ferdigmatrettene, må jeg si terteskjell og cabaret. Kan ikke fatte at dette serveres i konfirmasjoner og dåp og at det er en selvfølge ved enhver buffet. Å sette tennene i ekkel guffe med bittelitt grønnsaker og slitne reker i, er ikke det jeg forbinder med fest.

• Liker 7
Skrevet

I tillegg til de selvfølgelige ferdigmatrettene, må jeg si terteskjell og cabaret. Kan ikke fatte at dette serveres i konfirmasjoner og dåp og at det er en selvfølge ved enhver buffet. Å sette tennene i ekkel guffe med bittelitt grønnsaker og slitne reker i, er ikke det jeg forbinder med fest.

Er det virkelig noen som fremdeles serverer terteskjell og kabaret, altså? Har ikke sett/hørt om de rettene siden 80-tallet (heldigvis!)

Selv må jeg si brokkoli, fårikål og medisterkaker.

• Liker 3
Skrevet

Er det virkelig noen som fremdeles serverer terteskjell og kabaret, altså? Har ikke sett/hørt om de rettene siden 80-tallet (heldigvis!)

Skulle til å skrive det samme. :ler:

• Liker 3
Skrevet

Gryteretter fra pose...

• Liker 2
Skrevet

Alt av medisterting

Potetmos

Det er det eneste jeg ikke klarer å spise for å være høflig. Alt annet går ned, hvis jeg får det servert.
Til og med fårikål og sodd.

Gjest Margit Spat
Skrevet (endret)

All melkebasert mat fra gamle dager, pluss spekesild, prim og brunost.

Endret av Margit Spat
Skrevet

Ihjelkokte grønnsaker. Vi driver enda og lærer opp mamma og svigermor til å bare koke OPP grønnsakene, ikke koke dem i evigheter. Det kommer seg med rikelig ros, de begynner å bli flinke begge to!

Anonymous poster hash: f5a11...d1f

• Liker 6
Skrevet

Kamsjell og Sushi

Anonymous poster hash: 2a672...244
Gjest Badabing
Skrevet

Selv må jeg si brokkoli, fårikål og medisterkaker.

Åjada. :) Ikke uvanlig her jeg bor, jeg har faktisk sett det ganske ofte, men skyr det som pesten. Er uansett vegetarianer, men likte det ikke da jeg spiste kjøtt heller.

Skrevet

Mesteparten av maten dere ramser opp her er enten helt brukbar mat, eller veldig god mat. Er andre ting som er verre å få i seg enn dette.

Skrevet

Ferdigmat og halvfabrikata. :)

Samme

Skrevet

Alt av skalldyr, men spesielt reker.

Skrevet

Fiskepudding, fiskeboller (inkl. sausen), fiskekaker og fiskegrateng.

Dvs - fisk som _ikke_ er fisk i min verden.

Fårikål og surkål.

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Mesteparten av maten dere ramser opp her er enten helt brukbar mat, eller veldig god mat. Er andre ting som er verre å få i seg enn dette.

Det synes jeg om en hel del av det som er ramset opp her, også, men det verste andre vet er jo ikke det samme som det verste jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...