AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Hva er den verste maten dere vet? Anonymous poster hash: 5e9b6...624
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Ferdigmat og halvfabrikata. Anonymous poster hash: d6557...472 6
magicpie Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Fårikål, elgstek, kålrotstappe, overmoden banan... 1
Gjest Badabing Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 I tillegg til de selvfølgelige ferdigmatrettene, må jeg si terteskjell og cabaret. Kan ikke fatte at dette serveres i konfirmasjoner og dåp og at det er en selvfølge ved enhver buffet. Å sette tennene i ekkel guffe med bittelitt grønnsaker og slitne reker i, er ikke det jeg forbinder med fest. 7
Nana Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 I tillegg til de selvfølgelige ferdigmatrettene, må jeg si terteskjell og cabaret. Kan ikke fatte at dette serveres i konfirmasjoner og dåp og at det er en selvfølge ved enhver buffet. Å sette tennene i ekkel guffe med bittelitt grønnsaker og slitne reker i, er ikke det jeg forbinder med fest. Er det virkelig noen som fremdeles serverer terteskjell og kabaret, altså? Har ikke sett/hørt om de rettene siden 80-tallet (heldigvis!) Selv må jeg si brokkoli, fårikål og medisterkaker. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Er det virkelig noen som fremdeles serverer terteskjell og kabaret, altså? Har ikke sett/hørt om de rettene siden 80-tallet (heldigvis!) Skulle til å skrive det samme. Anonymous poster hash: d6557...472 3
Heltprinsesseass Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Alt av medisterting Potetmos Det er det eneste jeg ikke klarer å spise for å være høflig. Alt annet går ned, hvis jeg får det servert. Til og med fårikål og sodd.
Gjest Margit Spat Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 (endret) All melkebasert mat fra gamle dager, pluss spekesild, prim og brunost. Endret 9. februar 2015 av Margit Spat
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Ihjelkokte grønnsaker. Vi driver enda og lærer opp mamma og svigermor til å bare koke OPP grønnsakene, ikke koke dem i evigheter. Det kommer seg med rikelig ros, de begynner å bli flinke begge to! Anonymous poster hash: f5a11...d1f 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 Kamsjell og Sushi Anonymous poster hash: 2a672...244
Gjest Badabing Skrevet 9. februar 2015 #14 Skrevet 9. februar 2015 Er det virkelig noen som fremdeles serverer terteskjell og kabaret, altså? Har ikke sett/hørt om de rettene siden 80-tallet (heldigvis!) Selv må jeg si brokkoli, fårikål og medisterkaker. Åjada. Ikke uvanlig her jeg bor, jeg har faktisk sett det ganske ofte, men skyr det som pesten. Er uansett vegetarianer, men likte det ikke da jeg spiste kjøtt heller.
Gjest Reza08 Skrevet 9. februar 2015 #15 Skrevet 9. februar 2015 Mesteparten av maten dere ramser opp her er enten helt brukbar mat, eller veldig god mat. Er andre ting som er verre å få i seg enn dette.
Gjest Skrevet 9. februar 2015 #16 Skrevet 9. februar 2015 Ferdigmat og halvfabrikata. Anonymous poster hash: d6557...472 Samme
mereo Skrevet 9. februar 2015 #18 Skrevet 9. februar 2015 Fiskepudding, fiskeboller (inkl. sausen), fiskekaker og fiskegrateng. Dvs - fisk som _ikke_ er fisk i min verden. Fårikål og surkål. 1
Gjest Margit Spat Skrevet 9. februar 2015 #20 Skrevet 9. februar 2015 Mesteparten av maten dere ramser opp her er enten helt brukbar mat, eller veldig god mat. Er andre ting som er verre å få i seg enn dette. Det synes jeg om en hel del av det som er ramset opp her, også, men det verste andre vet er jo ikke det samme som det verste jeg vet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå