AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #21 Skrevet 9. februar 2015 Havregrøt. Jeg får meg bare ikke til å like det, uansett topping eller tilberedingsmetode. Jeg er heller ikke så glad i puréer, jeg liker å tygge maten min. Anonymous poster hash: 03359...f32 1
Løvefrøken Skrevet 9. februar 2015 #22 Skrevet 9. februar 2015 Potetmos fra pose! Den må være hjemmelaget 4
Gjest crazycatlady Skrevet 9. februar 2015 #23 Skrevet 9. februar 2015 Fårikål, pinnekjøtt, spekesild, lungemos, kålrabistappe, erter, cabaret, spaghetti ala capri, erter, kjøtt og flesk og annen middagshermetikk. Ikke veldig glad i pølser heller, men enkelte av de krydrete er gode.
Gjest Skrevet 9. februar 2015 #24 Skrevet 9. februar 2015 Potetmos fra pose! Den må være hjemmelaget Mannen min påstår at han spiser alt, og at det ikke spiller noen rolle om det er hjemmelaget eller ferdiglaget...han merker sjeldent forskjell på det. Men når det kommer til potetstappe fra pose, så spiser han heller sagflis blandet med vann enn den dritten der (hans ord) Og jeg måtte smake på det en gang for å se om det virkelig var så ille. Smakte verken poteter, smør eller krydder *blæh* 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #25 Skrevet 9. februar 2015 Typisk drittmat som består av kun usunt fett og salt, som pommes frites, hamburgere som drypper av feit dressing og ikke har annet en et bitte lite vissent salatblad på seg, pizza med bare feit saus og bacon og fett, og ikke noe grønt. Usj... Anonymous poster hash: 942a5...0c3 1
Target_Aquired Skrevet 9. februar 2015 #26 Skrevet 9. februar 2015 Egentlig mye av de Norske matvarene! Jeg blir deprimert hver gang jeg kommer hjem til Norge..... 1
Wonderbitch Skrevet 9. februar 2015 #27 Skrevet 9. februar 2015 Masse forskjellig kjøtt blandet sammen. F.eks pizza med kjøttdeig, pølser, biff, pepperoni og bacon. Kjøtt på boks! All mat noen andre har laget og jeg er usikker på hvordan de har avkjølt/ oppbevart. F.eks fårikål som har stått på kjøkkenbenken over natten fordi det ikke var plass i kjøleskapet. All mat laget av folk med masse ringer de ikke tar av. Boller eltet med svetten og rester fra toalettbesøket under ringen fra du giftet deg. I 1983. 4
Gjest Lille-pus Skrevet 9. februar 2015 #28 Skrevet 9. februar 2015 Det verste jeg får er mat som er fryktelig salt.... Bruker selv så lite salt at en såkalt normal eggerøre hos en saltglad familie, kombinert med spekemat, setter meg fullstendig ut av spill i lange tider. Om jag kan velge så velger jeg helt bort lungemos (ingen muligheter til å få forhandlet frem flere smaksforsøøk der. Det toget har forlatt stasjonen), og kan styre meg for det meste som kommer i pakker og poser, men jeg spiser det om det er den maten som serveres. 1
Teriyaki Skrevet 9. februar 2015 #29 Skrevet 9. februar 2015 Fiskepudding, fiskeboller (inkl. sausen), fiskekaker og fiskegrateng. Dvs - fisk som _ikke_ er fisk i min verden. Fårikål og surkål. Tenker du da på kjøpegrateng? Når jeg lager fiskegrateng så bruker jeg torskefilet kutter opp i små terninger. Det er da virkelig ordentlig fiskemiddag det. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #30 Skrevet 9. februar 2015 Joikakaker!!! Det smaker HELVETEFUCK!!! Anonymous poster hash: 5e9b6...624 8
Gjest Belle âme Skrevet 9. februar 2015 #31 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Nøtter. Ein gang hadde søstre mi lagd rotstappe elns og eg syns det var kjempegodt! Men så kom eg på at det smakte som valnøtter, og da spydde eg som bare faen. Andre ting er pølser, fårikål, paprika, kaviar, sei, lyr, torsk, makrell, mais, purre, fett, flesk, potetsalat, kål, kylling, majones, tunfisk, leverpostei, fiskelever og rogn, svineribbe, hveteboller med sjokolade(Men uten noko og med rosiner er godt) Shillingsbollene til mamma(Tørre!!!) lapper, pannekaker, svele, all melk untatt heil melk, og helmelk liker eg kun på frukostblanding. Fitnessfrukostblanding, honni corn(elns) Cheerios(elns) rømmedressing, pizza(Untatt mamma sin) brus, saft, marsipan, lakris, bringbær(Liker det bare i smoothie.) Lauk, halvsmelta ost, all ost untatt brunost og vanlig Norwega kvitost. Alt lagd av X-tra eller Firstprice. All kjeks uten sjokolade, havregraut, honningmelon, fennik, blomkålsuppe, avocado(elns) aubergin(elns) Karamellsaus, mørk sjokolade, sjokolade med nøtter eller gelé i seg. Appelsingelé, bamsemums, svart kaffi, McDonald eller Burger king mat, Cottage cheeze, yoghurt, rømme, skyr, hummer, reke, egg, skinke, erter og sånn cabaré. Bringbærsyltetøy, appelsinsyltetøy og moltesyltetøy, molter, daim, gummigodteri, lutefisk, blodpudding, blodpølse, lungemos og chips osv osv osv. Endret 10. februar 2015 av Belle âme
mereo Skrevet 9. februar 2015 #32 Skrevet 9. februar 2015 Tenker du da på kjøpegrateng? Når jeg lager fiskegrateng så bruker jeg torskefilet kutter opp i små terninger. Det er da virkelig ordentlig fiskemiddag det. Mnjah, egentlig generelt fiskegrateng. Kan hende du hadde klart å overbevise meg, man vet aldri.
Leonetta Skrevet 9. februar 2015 #33 Skrevet 9. februar 2015 Har aldri møtt en kalori jeg ikke har likt 😄 Men når jeg tenker etter er jeg ikke så glad i kokt sild, eller flaksild som det heter. Og blåmuggost. 5
Teriyaki Skrevet 9. februar 2015 #34 Skrevet 9. februar 2015 Mnjah, egentlig generelt fiskegrateng. Kan hende du hadde klart å overbevise meg, man vet aldri. Hehe, ja hver sin smak. Jeg synes det er veldig godt i alle fall. _____ Det verste jeg kan få servert er blant annet lever, rogn, lungemos, blodpølse, blodpudding, blodpannekake og andre typer innvoller/rare delikatesser som jeg ikke klarer tanken på å skulle spise uansett om det hadde vært godt eller ei. Også takler jeg ikke brød med store korn i. Brekker meg av det.
Pingting Skrevet 9. februar 2015 #36 Skrevet 9. februar 2015 Jeg liker egentlig alt, jeg. Enten det kommer fra en pose med Toro-logo på eller en restaurant med Michelin-stjerner, eller alt midt imellom. Eller, tolererer er vel et bedre ord. Jeg spiser alt. Varierer selvfølgelig hvor mye jeg liker det, men det er veldig få ting jeg ikke klarer å spise. Maten jeg synes er verst er sånt som er dårlig tilberedt/behandlet. Overkokt/stekt, for salt, tørr, blaut...Og så videre. Overdrevent søte kaker og desserter er ganske kjipt. Ja, også reker i lake. Spawn of satan. 3
Gjest Fluttershy Skrevet 9. februar 2015 #37 Skrevet 9. februar 2015 Bønner og linser. Jeg takler ikke konsistensen på det.
Llise Skrevet 9. februar 2015 #39 Skrevet 9. februar 2015 Kebab. Takler virkelig ikke smaken av kebabkjøtt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå