Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

I forhold til å gi henne bort på overnatting - tantebarnet sover som en stein når hun er borte fra foreldrene, og rangler når hun er hjemme :P Skjønner at det er litt tidlig, og føles dumt når hun ikke sover skikkelig hjemme, men kan hende det går fint også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forhold til å gi henne bort på overnatting - tantebarnet sover som en stein når hun er borte fra foreldrene, og rangler når hun er hjemme :P Skjønner at det er litt tidlig, og føles dumt når hun ikke sover skikkelig hjemme, men kan hende det går fint også :)

Ja det kan jo absolutt være hun sover godt! Blir jo lettere nå etter jeg har nattavent ho. Så blir ho vant med og ikke få mat på natta hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sitter på verandaen og soler meg!! 13 grader i skyggen her. Håper dette fortsetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sitter på verandaen og soler meg!! 13 grader i skyggen her. Håper dette fortsetter :)

Det hørtes utrolig deilig ut :) Nyt det! Det går mot sommer så alt tyder på at det blir flere slike dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker idag! Går så sykt mye fortere enn med M :)

Gått laaang tur idag. Nydelig vær her i sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hurra for 9 uker :danse::danse::danse:

9 uker :strix:

:) syns det er deilig at det går så fort :)

----

Idag skal vi på mattur med hele svigerfamilien. Er så deilig at våren er her og vi kan være ute.

Nå er det bare 1 mnd til jeg starter og jobbe. Jeg gleder meg sååå, og tør faktisk innrømme at jeg er litt lei av og gå hjemme. Føler alt er en kamp for tiden. Søvnen til M er på det dårligste det har vært, hun er så kresen i matveien, og sist jeg veide henne hadde hun gått ned i vekt. Akkurat nå gleder jeg meg til hun blir større, kan forstå hva jeg sier til henne, og at søvnen forhåpentligvis blir bedre. Den neste babyen bør være en sovebaby altså!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) syns det er deilig at det går så fort :)

----

Idag skal vi på mattur med hele svigerfamilien. Er så deilig at våren er her og vi kan være ute.

Nå er det bare 1 mnd til jeg starter og jobbe. Jeg gleder meg sååå, og tør faktisk innrømme at jeg er litt lei av og gå hjemme. Føler alt er en kamp for tiden. Søvnen til M er på det dårligste det har vært, hun er så kresen i matveien, og sist jeg veide henne hadde hun gått ned i vekt. Akkurat nå gleder jeg meg til hun blir større, kan forstå hva jeg sier til henne, og at søvnen forhåpentligvis blir bedre. Den neste babyen bør være en sovebaby altså!

Ja er så deilig med vår :D og klart det er lov å si man er lei, tror de fleste blir det mot slutten. Vi får satse på at spira i magen er en skikkelig sove baby! :D kos dere i sola i dag :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det med søvnen snur snart, må være slitsomt for dere alle...

Var det en fin tur i dag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det med søvnen snur snart, må være slitsomt for dere alle...

Var det en fin tur i dag?:)

Ja håper virkelig det :) inatt var ho oppe fra halv to til halv fire og opp for dagen skulle hun 0540. :(

Turen igår var kjempekoselig, hadde henne i bæremeisen for første gang, der trivdes ho! :)

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper virkelig det :) inatt var ho oppe fra halv to til halv fire og opp for dagen skulle hun 0540. :(

Turen igår var kjempekoselig, hadde henne i bæremeisen for første gang, der trivdes ho! :)

Så utrolig slitsomt! Er det bare det at hun våkner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så slitsomt at hun ikke sover.. Kan tenke meg det er tungt når du er gravid i tillegg og sikkert har ekstra behov for søvn. Håper det går over snart. 9 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig slitsomt! Er det bare det at hun våkner?

Så slitsomt at hun ikke sover.. Kan tenke meg det er tungt når du er gravid i tillegg og sikkert har ekstra behov for søvn. Håper det går over snart. 9 uker :hoppe:

Ja jeg er snart helt på kanten her. Slutta jo med pupp i helga, og da tok samboer ho. Inatt tok jeg ho igjen, og da klikka ho helt når jeg ikke gav henne pupp. Noen ganger våkner hun og er helt i ørska, da er det lett og få ho til og sovne igjen, andre ganger er hun mer våken. Prøvde og lære henne og finne søvnen selv ved 6 mnd, gikk bra i starten, men så falt det ut. Må bare få motivasjon til og prøve igjen. Føler det kan hjelpe på nattesøvnen! En trøst er at det går jo over ei gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

Et par dager siden sist! Jeg har vært sånn halvsyk i et par dager, venter egentlig bare på og bli skikkelig syk, men kanskje jeg slipper unna!

Jeg har begynt og bli så sulten på natta, er så irriterende for gidder ikke gå opp og spise. Kanskje legge en banan på nattbordet? Også har jeg tisset på natta i et par uker nå, så irriterende det også, men sånn er det jo bare.

Lurer så på om jeg kjenner livmora mi nå, men veldig usikker. Har angelsound så kanskje prøve en dag og se om jeg finner hjertelyden. Men tror jeg drøyer det litt så jeg ikke blir skuffa!

Inatt sov M til 0522!! Var inne hos henne 0030, holdt at jeg strøyk henne litt, men kava en del etterpå. Tok derfor på musikken fra babycallen, da roa ho seg helt. Gadd ikke ta den av, og lurer på om det er derfor hun sov så godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at hum sov så lenge sammenhengende! Tenker at det var godt for mammaen? Håper det fortsetter slik!:)

Og nattetissibg er kjipt ja! Har glemt ut hvordan det er å ikke må opp å tisse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt sov hun 19-05! Jubler :) fikk henne til og sove kanskje 5 minutter etter det med mye pupping og byssing. Kl 06 gav jeg opp og sa mannen måtte ta henne. Har liksom 06 som grense for når jeg spør han.

Fint vårvær her, venter på mamma og pappa. De skal gå tur med M. Svigermor har allerede hatt henne noen timer. Var nede der og fikk middag nå. Jeg er jo ikke i form så deilig at de hjelper meg :)

Fikk også igjen på skatten, så dette er en god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på solformørkelsen på tv. Hehe,46 år til neste gang så måtte jo benytte sjansen. M sover ute i vogna!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...