Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Lenge siden oppdatering her!

Dagene går i ett her, føler meg kvalm og dårlig hele døgnet, samboer har vært syk, og nå har lille M hatt feber i hele dag. Første gang hun er syk, så liker det ikke. Men allmenntilstanden har vært god. Matlysten hennes har ikke vært tipp topp, men forventer ikke det heller når man har rundt 39 i feber.

I tillegg har hun holdt meg våken de siste nettene. Jeg sliter så av søvnmangel nå at er rart jeg fungerer. Håper lille i magen ikke blir påvirket av at jeg sover lite. Det går seg nok uansett til, men kjenner søvn er sårt tiltrengt nå. Sånn, klaging ferdig.

God bedring :hjerte: Håper det roer seg så du får sove litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring :hjerte: Håper det roer seg så du får sove litt :)

Takk :) sist var jeg kvalm fra uke 6-14. Denne gangen startet det jo i uke 5, så spent på hvor lenge det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) sist var jeg kvalm fra uke 6-14. Denne gangen startet det jo i uke 5, så spent på hvor lenge det varer!

Håper det gir seg litt tidligere siden det begynte tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en slapp dag i heimen. Samboer er enda hjemme fra jobb, syns det er litt deilig skal jeg være ærlig. Han er på bedringens vei da, og M hadde bare 38 i feber til morgenen, og virker i god form, annet enn dårlig matlyst.

Så vi koser oss egentlig bare hjemme, sett på vm. Nå er det jo snart helg igjen og, syns dagene flyyr avsted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nettopp jeg skrev at jeg var 6 uker på vei! Tiden går så fort!! Idag er jeg altså 7 uker på vei. Første gang jeg var gravid mista jeg 7+2, så alltid greit og komme forbi den!

Vi har ikke sagt det til noen enda! Jeg har litt lyst og fortelle det til våre foreldre, men har og litt lyst og ta privat ul og så si det. Tenk og kjipt hvis det går galt etter og ha sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho for 7 uker! Jeg følte også en stor lettelse når jeg gikk forbi de gangene jeg har mistet. Jeg har sagt det til ei venninne, men ingen andre. Når har dere tenkt å si det? :)

Vi skal si det etter ultralyd den 28 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho for 7 uker! Jeg følte også en stor lettelse når jeg gikk forbi de gangene jeg har mistet. Jeg har sagt det til ei venninne, men ingen andre. Når har dere tenkt å si det? :)

Vi skal si det etter ultralyd den 28 mars :)

Ja, idag er dagen jeg mista sist! Så imorgen vet jeg at det blir baby ut at det. Hee, neida, men hatt en god følelse hele veien denne ganga!

Jeg har jo på en måte lyst og si det nå,men på en annen måte hadde det vært greit og klare og vente til 12 uker, så slipper folk og holde det hemmelig. Da kan vi bare si det til alle sammen :)

Hvor langt er du på vei 28 mars?

-----

Da var det mandag igjen. Vi skal i kontraktsmøte idag, fordi vi skal flytte. Veldig spontan avgjørelse, men det føles godt, er ikke lange veien vi skal. Og vi har vært såå heldige med kjøp og salg.

Og M er 8 måneder idag! Skjedd mye i livet hennes den siste uka. Hun har begynt og krype og nå setter hun seg opp selv. Stolt mamma :) kan ikke fatte at 8 mnd er gått altså. Må bare nyte tiden vinhar alene med henne før nestemann kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker :hoppe:

Lykke til på kontraktsmøte i dag!

Og ser du sliter med kvalme. Håper det kommer seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, idag er dagen jeg mista sist! Så imorgen vet jeg at det blir baby ut at det. Hee, neida, men hatt en god følelse hele veien denne ganga!

Jeg har jo på en måte lyst og si det nå,men på en annen måte hadde det vært greit og klare og vente til 12 uker, så slipper folk og holde det hemmelig. Da kan vi bare si det til alle sammen :)

Hvor langt er du på vei 28 mars?

Jeg føler det litt på samme måte som deg altså. Jeg har gått over begge gangene det var noe "feil" og føler at dette kommer til å ordne seg :biggrin: Jeg sa det til mamma igår faktisk, og hun ble veldig glad! Det var fint :gravid: Men det er ikke noen andre enn mamma som vet det utenom hun ene venninnen min.

Da er jeg rundt 12 uker. De var veldig usikre sist gang, så jeg får bare vente å se :)

Skal du ha ultralyd når du er 12 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det litt på samme måte som deg altså. Jeg har gått over begge gangene det var noe "feil" og føler at dette kommer til å ordne seg :biggrin: Jeg sa det til mamma igår faktisk, og hun ble veldig glad! Det var fint :gravid: Men det er ikke noen andre enn mamma som vet det utenom hun ene venninnen min.

Da er jeg rundt 12 uker. De var veldig usikre sist gang, så jeg får bare vente å se :)

Skal du ha ultralyd når du er 12 uker?

Jeg har veldig lyst på ultralyd før jeg forteller det til alle. Legesenteret mitt har nettopp byttet plass, og på den gamle plassen hadde de et ul apparat. Hadde håååpt de tok det med seg til den nye plassen.

---

Bestilte legetime på tirsdag! Da er jeg over 8 uker på vei ca. Blir greit og få helsekort. Blir litt mer virkelig.

Ellers har samboer reist til oslo idag. Blir til søndag! Huff, med de dårlige nettene her i hus blir det nok tungt. Men skal gå greit. Får bare hvile når hun gjør. Kvalmen kunne gjerne gitt seg snart, men så lenge jeg spiser hele tiden går det greit. Hehe

Babysvømming idag. Det er ho så glad i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går greit med noen dager alene da tross kvalmen ;) Skjønner det kan bli veldig tungt.

Babysvømming er så koselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går greit med noen dager alene da tross kvalmen ;) Skjønner det kan bli veldig tungt.

Babysvømming er så koselig :hjerte:

Ja jeg er ved godt mot. Nå er jo denne dagen straks over :) og det har vært en fin dag!

---

Hoho,jeg tillater meg og spise så usunt når kjæresten er borte. Idag ble det potetstappe og pølse, imorgen tenkte jeg potetstappe og ostesnitzel. På fredag blir det brent kjærlighet( ja jeg er glad i potetstappe). Lørdag før bli rester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er nå søt ho jenta mi. For en stund tilbale måtte vi ta ned bunnen på senga hennes fordi hun reiste seg opp. Nå har hun knekt koden i lav seng også. Så nå titter hun over kanten og ser på meg og smiler. Jeg prøver jo og ikke gi så mye oppmerksomhet. Prøver og få henne til og sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nå søt ho jenta mi. For en stund tilbale måtte vi ta ned bunnen på senga hennes fordi hun reiste seg opp. Nå har hun knekt koden i lav seng også. Så nå titter hun over kanten og ser på meg og smiler. Jeg prøver jo og ikke gi så mye oppmerksomhet. Prøver og få henne til og sove.

Det er så herlig :hjerte:

Ikke lett å ignorere kan jeg se for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så koslig når de knekker kodene på ting :hjerte:

Forstår du er glad i potetstappe ja :fnise: brent kjærlighet hadde jeg glemt ut! Det husker jeg vi lagde i heimkunnskapen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe så koslig når de knekker kodene på ting :hjerte:

Forstår du er glad i potetstappe ja :fnise: brent kjærlighet hadde jeg glemt ut! Det husker jeg vi lagde i heimkunnskapen! :jepp:

Jeg hadde aldri smakt det før inntil noen uker siden. Syns det var knallgodt. Og potetstappe er ikke samboer sp glad i, så da benytter jeg sjansen :)

-----

Idag har jeg og M vært og spist ute med svigers. Koselig, og gratis :) hehe

Enda en dag over, ikveld sovna ho rimelig greit. Tenkte finne senga snart selv, ble lite søvn inatt!

Imorgen kommer niesa mi på 11 og skal sove til lørdag. Blir koselig :) ellers har kvalmen vært BITTELITT enklere og ha med og gjøre idag. Det liker jeg.

Forresten, hvis noen av dere som følger meg har insta hadde det vært koselig og fått brukernavn. Koselig og få et bedre inntrykk av hvem dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg gleder meg sånn til og føde igjen!! Spent på hvordan det blir denne ganga. Har nesten lyst til og filme, husker så lite fra sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...