Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk mammanicolene!

Har rukket og bli 13+3 idag og skal på ul på sykehuset. Meg og fastlegen er uenig om hvor langt jeg er på vei. Er forsåvidt litt usikker selv. Samboer blir og med, så skal jeg kjøre han til Kjevik. Han skal til Oslo frem til torsdag.

Veldig stress for tiden her. Har overtatt huset og holder på og pusse opp stua før vi flytter inn. Må være ute her neste lørdag! Wæææ, jaja alt går vel. Så har m sove en natt hos svigers. Gikk bra, utenom at jeg måtte legge henne.

Begynner jobb imorgen. Tror det skal bli kjempegreit :) da skal M være litt med svigermor, litt med mamma og litt med pappaen sin :) det blir nok kjempegreit for henne. :)

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye stress for deg for tiden ja, med oppussing/flytting, jobb, baby og graviditet på en gang. Og jeg som er sliten pga jobb og graviditet. :fnise:

Hvor langt tror legen din du er i forhold til dine egne tanker da? Er jo uansett hyggelig med en ul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye stress for deg for tiden ja, med oppussing/flytting, jobb, baby og graviditet på en gang. Og jeg som er sliten pga jobb og graviditet. :fnise:

Hvor langt tror legen din du er i forhold til dine egne tanker da? Er jo uansett hyggelig med en ul. :)

Ja er mye som skjer for tiden! Så gleder meg til vi kommer oss i orden i nyhuset! Skal jo pusse opp det meste men må ta litt og litt. Og gleder meg til formen blir litt bedre!

Hun tror jeg er 2-3 uker kortere. Så blir spennende og se. Kjent livmora ei stund og hørt hjertelyd så tror ikke jeg er så kort som hun tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende med UL idag da og se hvor langt du er på vei ;) Lykke til på jobb igjen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med ultralyd, og hvem som har rett angående hvor langt du har kommet i svangerskapet :) At du er to-tre uker kortere kan da ikke være mulig? Du regner jo mens-termin utifra når du sist hadde mensen, kan du den så skal du klare å regne ut terminen selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ul overstått!:) var så langt på vei som jeg trodde!

Grunnen til atvdet har blitt litt kluss er at mensen har vært litt tullete etter fødsel. Så fastlegen tok utvendig ul på første svangerskapskontroll, og da mente hun at jeg var kortere på vei! Men nå hadde jeg rett. Ble en kort undersøkelse da, men hadde ikke forventet mer. Var 45 minutter forsinkelse og hun som tok undersøkelsen virka litt sur. Så turte ikke spør om kjønn, og klarte ikke se det selv heller. Babyen sprella hvertfall og hjertet slo fint. Men morkaka ligger bak denne ganga og. Så kanskje jeg kjenner liv om noen uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dagboka mi blir kjempe nedprioritert ja.

Kort oppsummert så runda jeg 15 uker i helga. HVOR blir tiden av?! Lille M blir 10 mnd neste lørdag og det er hvertfall sykt.

Dagene har gått til jobb, nytt hus, vaske ned gammelt hus. De fikk huset igår så deilig og bare ha ett hus og forholde seg til :)

Får bli flinkere til og oppdatere her. Har litt dårlig samvittighet for lille i magen. Tenker nesten ikke over at det er en baby der. Med M var alt så planlagt og leste graviditetsapper hver dag. Nå følger jeg knapt med. Men blir jo noe helt annerledes når baby faktisk kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter som jeg har forstått på mine veninner som er andregangs, er det likt der før ;) At det er den første som er mest spennende - men at de for all del gleder seg. Tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet for det, du har jo akkurat gått gjennom det :) 15 uker da! Tiden går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel slik det blir med nr 2, man har ikke like mye tid til å forberede seg på samme måte som med nr 1. Men det blir nok annerledes når lille kommer ut! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror nok det blir noe helt annet når baby kommer!

MEN, jeg kjente lille sparke idag! Syns det er tidlig, men er ikke tvil :) kjente 17+3 første gang. Har morkaka på baksiden denne ganga og, så gjør det jo litt lettere og kjenne. Så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja syns og det var koselig med spark! Kunne bare vært uten bekymringene om det var nok liv. Var inne tre ganger med M grunnet lite liv. Føler kanskje jeg er mer rolig denne ganga!

Å som dagene flyr. Løper beina av meg på jobb. Men er greit da, gøy og ha litt og gjøre.

Venter spent på innkallelse til oul nå. Er nok ikke lenge til. Tipper ultralyden blit i løpet av mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår er 10 mnd idag :) og jeg er 16 uker på vei. Dette svangerskapet flyr virkelig avsted!

Holder enda på og organisere saker og ting etter at vi flytta. Selvom vi Bare bodde i det forrige huset 2 1/2 år har vi masse dritt. Men vanskelig og kaste og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Graviddrømmer altså. Mine blir bare rarere og rarere. Inatt var vi kvinner et transportmidler for møbler når man skulle flytte. Vi kunne stappe inn et bord, for så og føde det ut igjen på den riktige adressen. I tillegg kunne vi sparke ball for og bestemme kjønn. Svart var gutt og rød var jente. Ble du ikke fornøyd kunne du bare sparke ballen igjen til du fikk det kjønnet du ville ha.

Ellers begynner bekkenet og ryggen og krangle litt, liker ikke. Slet jo med det forrige gang og så er jo ikke et sjokk akkurat, men kom jo mye senere med M.

Har jobbehelg så har fri til fredag nå! Deilig. Men pøser ute idag og har ikke bil så vet ikke helt hva vi skal finne på.

Noen flere som har slitt med hodepine i graviditeten men ikke ellers? Tror det er fordi jeg er gravid for har aldri vondt i hodet ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de graviddrømmene er helt sprø. Virker som om det er noe som går igjen det der med å føde helt merkelige ting som i alle fall ikke er en baby. :fnise:

Jeg har "aldri" hodepine, men har hatt det noen ganger nå i graviditeten. Men for min del tror jeg egentlig det er mer et tegn på at jeg har slitt meg ut pga at energien generelt er lavere, enn at det er en selvstendig greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...