Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Åå så spennende med oul :D Gleder eg til å lese hva du får! jeg føler gutt :danse::danse::danse::blomst:

Ja denne ganga er jeg skikkelig spent siden jeg ikke har en sterk følelse. Men heller mest på gutt! Bare noen dager igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått flyttet min oul til FREDAG! Fredag nå liksom..Gleder meg sånn! Ikke lenge igjen til din oul heller nå blomst! 😆😆😆

Åå så spennende. Når hadde du egentlig? Hva tror du det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Åå så spennende. Når hadde du egentlig? Hva tror du det blir?

Hadde egentlig ikke før om 10 dager så dette var gøy :) Alle inkl. meg selv tror det blir gutt :) Hva tror du at du får da? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke før om 10 dager så dette var gøy :) Alle inkl. meg selv tror det blir gutt :) Hva tror du at du får da? :)

Så du fikk jente, var det rart når du var innstilt på gutt?:)

Jeg tror jeg får gutt, men kun en liten følelse, så blir så gøy og se på mandag:)

------

Idag er jeg skikkelig glad! Det er helg og samboer er hjemme. Vi har endelig fått fingeren ut og startet og pusse opp ganga. Malt idag, og skal i tillegg bytte dører og karmer og legge nytt gulv. Blir nok en helt annen gang, den vi har nå er veldig 60talls preget, med gulaktig belegg og brune dører og sånn gult strietapet, haha syns dere ikke dere ser for dere det?

Ellers holder jeg på og bake ostekake, min bror har bursdag imorgen. Og M er over hos bestemora si litt mens vi holder på med kakebaking og maling. De bor jo rett over hekken så greit og bare kunne slenge henne over der.

Og nå går ho!! Eller, kryper enda litt, men går mer enn ho kryper. Tror ho syns det er stas :)

Og er 21 uker idag!

Er det rart jeg er glad :)

God lørdag dere som er inne og leser :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Så gøy blomst at M går! For en herlig tid og JA godt med helg :) Jeg er sjåfør i kveld og Mannfolket skal få slå seg løs 😁 Jeg ble litt overasket men på en annen måte ikke. Et par dager før ul hadde jeg begynt å tenke i jentebaner av én eller annen grunn 😁 Helt herlig var det hvertfall! Gled deg! Nå er jo din oul like rundt hjørnet ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du fikk jente, var det rart når du var innstilt på gutt? :)

Jeg tror jeg får gutt, men kun en liten følelse, så blir så gøy og se på mandag:)

------

Idag er jeg skikkelig glad! Det er helg og samboer er hjemme. Vi har endelig fått fingeren ut og startet og pusse opp ganga. Malt idag, og skal i tillegg bytte dører og karmer og legge nytt gulv. Blir nok en helt annen gang, den vi har nå er veldig 60talls preget, med gulaktig belegg og brune dører og sånn gult strietapet, haha syns dere ikke dere ser for dere det?

Ellers holder jeg på og bake ostekake, min bror har bursdag imorgen. Og M er over hos bestemora si litt mens vi holder på med kakebaking og maling. De bor jo rett over hekken så greit og bare kunne slenge henne over der.

Og nå går ho!! Eller, kryper enda litt, men går mer enn ho kryper. Tror ho syns det er stas :)

Og er 21 uker idag!

Er det rart jeg er glad :)

God lørdag dere som er inne og leser :)

 

Hvilken farge får gangen nå da? Det er sikkert godt med litt forandring :) 

 

Ostekake er bare  godt, nå fikk jeg lyst på det  :sikle:

 

Så moro at M går nå da. Da har både hun selv, og så mammen og pappaen grunn til å være stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy blomst at M går! For en herlig tid og JA godt med helg :) Jeg er sjåfør i kveld og Mannfolket skal få slå seg løs Jeg ble litt overasket men på en annen måte ikke. Et par dager før ul hadde jeg begynt å tenke i jentebaner av én eller annen grunn Helt herlig var det hvertfall! Gled deg! Nå er jo din oul like rundt hjørnet ☺

Ja kanskje det var meninga du skulle tenke i de baner rett før ultralyden, hehe :) deilig og være sjåfør og da, så våkner du opp frisk og opplagt imorgen.:)

Hvilken farge får gangen nå da? Det er sikkert godt med litt forandring :)

Ostekake er bare godt, nå fikk jeg lyst på det :sikle:

Så moro at M går nå da. Da har både hun selv, og så mammen og pappaen grunn til å være stolt!

Nå blir den hvit på alle veggene utenom en. På den har vi malt samme grønnfarge som i stua. Fusion heter den. Elsker den i stua, men ble ikke helt fornøyd i ganga. Hmm, kanskje jeg må venne meg til det!

Ja ostekake er en av mine favorittkaker, den og safarikake. Nam! Nå knasker jeg i meg yoghurtnøtter. Jeg har aldri ville smakt på det siden jeg syns det hørtes så vondt ut, men nå er det noe av den beste snacksen jeg får. Men guri og usunt.

Ja, jeg er såå stolt. Men gøyest er det jo at ho er så fornøyd. Vil ikke gå ute enda da, med sko på. Men det går seg nok til.

---

Kjent mindre til bebis idag, men tror det er siden jeg har vært i bevegelse stort sett hele dagen. Og de er jo så små enda at kan jo snu seg mye!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert fint å ha det sånn. Man må venne seg til forandringer, og det kan kanskje virke annerledes med samme farge i to rom når det ene rommet er mindre enn det andre. Sikkert bra med hvitt og grønt, - og gult er en farge man blir veldig fort lei av, etter min erfaring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente! Jammen er vi mange med jenter i termingruppa vår altså. :) Gikk guttefølelsen fort over da du fikk vite, eller er det litt vanskelig å omstille seg?

 

Hvordan gikk ul ellers forresten, du hadde ikke kommet for langt til å se godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer :hoppe:

  

Gratulerer med ei jente til! :strix:

  

Så artig med en jente til  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  Gratulerer  :hug:

  

Gratulerer med ei jente  :hjerte:

  

Gratulerer med jente!

  

Så koselig!! Gratulerer med jente i magen :)

  

Gratulerer med ei jente til på vei! :):hjerte:

Tusen takk dere!:) gleder meg enda mer nå, fordi det blir liksom mer virkelig når jeg kan si hun eller han! Så deilig og få brukt alt det fine tøyet igjen. Har jo et tonn tøy som M har brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente! Jammen er vi mange med jenter i termingruppa vår altså. :) Gikk guttefølelsen fort over da du fikk vite, eller er det litt vanskelig å omstille seg?

 

Hvordan gikk ul ellers forresten, du hadde ikke kommet for langt til å se godt?

Tusen takk :) ja, guttefølelsen gikk relativt fort over, og jeg er kjempeglad for jente. Forhåpentligvis får de to mye glede av hverandre :)

Ellers gikk det fint, ble satt tilbake tre dager, så er veldig fornøyd med det! :)

--

Men føler flere i familien ville ha gutt, og det første svigermor sa da vi sa det ble jente var at da kom vel gutten om noen år. Altså, hva er det for en ting og si? Hva med og være glad for at baby er frisk? Vet hun ikke mener noe vondt med det, men såra meg litt. Flere har liksom håpt på gutt. Kanskje jeg tenker for mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...