Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med pseudotvillinger! Dette blir travelt og gøy, slitsomt men også masse kjærlighet.

Tusen takk :) Måtte faktisk google pseudotvillinger, hadde ikke hørt uttrykket før! Men det var jo litt stilig da!

Ja, jeg merkelig jeg begynner og bli spent på hvordan dette skal gå. Hvordan dele meg på riktig måte. Hvordan ikke overse storesøster og hvordan gi henne nok oppmerksomhet. Håper jo at dette går naturlig, må bare ikke glemme at ho enda er ganske liten, og at jeg ikke kan forvente så mye av henne selv om hun blir storesøster.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg tviler litt, MÅ jeg jo bare tippe 29.10! :ler:

Det er bryllupsdagen vår ;)

Selv om jeg syns det var lovlig sent, skal jeg under tvil sette deg opp! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg syns det var lovlig sent, skal jeg under tvil sette deg opp! :fnise:

Jeg er i tvil selv, men som sagt, bare må :ler: 

Tror egentlig det blir før ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i tvil selv, men som sagt, bare må :ler:

Tror egentlig det blir før ;)

Jeg er og litt sånn at hvis jeg tipper så tar jeg datoer jeg har et forhold til, hvis det passer seg slik da!

Men man vet jo aldri, kan jo være jeg har en liten luring i magen. M var stjernekikker, og hadde rier i fire-fem døgn hjemme før jeg fødte ho. Så man kan aldri helt vite!

Har du begynt og tenke på fødsel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og litt sånn at hvis jeg tipper så tar jeg datoer jeg har et forhold til, hvis det passer seg slik da!

Men man vet jo aldri, kan jo være jeg har en liten luring i magen. M var stjernekikker, og hadde rier i fire-fem døgn hjemme før jeg fødte ho. Så man kan aldri helt vite!

Har du begynt og tenke på fødsel?

 

4-5 dager? :overrasket: 

 

Har ikke begynt å tenke på fødsel enda, nei. Her har frøkna har begynt å sparke skikkelig fra seg. Så har hatt mer fokus på det :) Blir spennende å se hvor mye kraft det blir i sparkene etterhvert!

Håper bare ho greier å holde seg inne til over nyttår :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4-5 dager? :overrasket:

Har ikke begynt å tenke på fødsel enda, nei. Her har frøkna har begynt å sparke skikkelig fra seg. Så har hatt mer fokus på det :) Blir spennende å se hvor mye kraft det blir i sparkene etterhvert!

Håper bare ho greier å holde seg inne til over nyttår :P

Jaa, startet fredag kveld og ho var ute onsdags morgen. Var helt grusomt, fikk jo aldri hvile. Var så letta når fødsel endelig var igang. Men jeg gleder meg allikevel til denne fødselen da.

Spark ja, det blir heftige bevegelser fra snuppa for tiden,men ikke spark lenger. Er vel ikke plass! Fascinerende og se på hvertfall :)

Edit; når er termin? Typisk 30/12?

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Eller, ikke helt.. M er et rampetroll idag, griner og går rundt her og klikker. Startet med en rolig morgenstund bare vi to, vi tok en lang dusj og jeg ordna frokost. Der begynner spetakkelet. Ho skal absolutt ikke spise skorper, og barnehagen er så konsekvente på det, så føler jeg og må være det. Ho spiser ofte skorpene med samboer, men med meg skal hun bare gjemme de vekk og spytte de ut. Hun er bare 14 mnd, men har tydelig sterke meninger allerede. Har bare lyst og ikke gi ho skorper men føler jeg ødelegger for det de gjør i bhg! Hmmm...

Nå skal vi kjøre på søpla en tur, godt og bli kvitt noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å legger igjen spor.

 

Kan tenke meg det blir spennende med to tette, her vil samboer helst ha to tette.. Jeg derimot ikke helt enig  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, startet fredag kveld og ho var ute onsdags morgen. Var helt grusomt, fikk jo aldri hvile. Var så letta når fødsel endelig var igang. Men jeg gleder meg allikevel til denne fødselen da.

Spark ja, det blir heftige bevegelser fra snuppa for tiden,men ikke spark lenger. Er vel ikke plass! Fascinerende og se på hvertfall :)

Edit; når er termin? Typisk 30/12?

Jeg har termin 31.12 :) To dager etter egen bursdag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å legger igjen spor.

 

Kan tenke meg det blir spennende med to tette, her vil samboer helst ha to tette.. Jeg derimot ikke helt enig  :fnise:

Ja, det blir veldig spennende, skulle gjerne hatt noen mnd lenger mellom, men var tydeligvis meningen det skulle bli slik. Hehe

 

Jeg har termin 31.12 :) To dager etter egen bursdag :P

Håper det blir på nyåret da altså!!

----

Dagens prosjekt, grunne den gamle tripptrappstolen jeg brukte da jeg var lita! Kjøpte en ny til M, men den skal lillesøster overta slik at vi kan koble på nyfødtsetet vi kjøpte. Veldig greit med gjenbruk, og litt gøy at meg og min søster har brukt den samme! Så nå har jeg vært ute og vasket med salmiakk, den var litt skitten. Sikkert litt fyfy iforhold til graviditet. Men gjorde det ute og brukte hansker. Tok bare 7 minutter så tror det går bra altså!

Fri idag, skal jobbe i helga hvis ryggen tillater det. Heldigvis er jeg på topp, så tror det blir litt kortere dager. M er en liten tur i barnehagen idag. Var hjemme med oss igår, men hun hadde tidenes dårligste dag. Virket bedre idag heldgivis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenbruk er flotte greier!

Jeg kunne tenkt meg å kjøpe en brukt tripptrappstol, men så var det å finne en :bond: Vet ikke om vi vil ha med nyfødtsete eller ei, noe som ikke gjør det enklere :P Og HerrN skjønner ikke hvorfor jeg er så opptatt av tripptrappstolen da, han kunne tenke seg en annen løsning. Bl.a. fordi han mener Stokke-produkter er unødig overpriset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokke er verdt hvert øre! :rodmer:
Skal vi ha flere, så blir det en ny tripptrapp med nyfødtsete. Uten tvil!

 

Vi var kjempeheldige og fikk tak i to stoler brukt. Skal pusse opp i hvert fall en av dem, vaske med et skikkelig kraftig middel de har på malingsbutikken, og så male. Har funnet meg en skikkelig knallfarge jeg likte, gleder meg til å komme i gang snart! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenbruk er flotte greier!

Jeg kunne tenkt meg å kjøpe en brukt tripptrappstol, men så var det å finne en :bond: Vet ikke om vi vil ha med nyfødtsete eller ei, noe som ikke gjør det enklere :P Og HerrN skjønner ikke hvorfor jeg er så opptatt av tripptrappstolen da, han kunne tenke seg en annen løsning. Bl.a. fordi han mener Stokke-produkter er unødig overpriset.

Stokke er verdt hvert øre! :romer

Skal vi ha flere, så blir det en ny tripptrapp med nyfødtsete. Uten tvil!

Vi var kjempeheldige og fikk tak i to stoler brukt. Skal pusse opp i hvert fall en av dem, vaske med et skikkelig kraftig middel de har på malingsbutikken, og så male. Har funnet meg en skikkelig knallfarge jeg likte, gleder meg til å komme i gang snart! :jepp:

Ja jeg var rundt på flere facebooksider for og finne en brukt, og finn.no hadde jo noen da! Men så kom jeg på at mamma hadde jo, så da var valget lett! Nyfødtsete følte jeg ikke behov for med M, da vi ofte spiste i stua og kunne legge ho i sofaen. Nå tenker jeg, for M sin skyld, at det er koselig og samle alle rundt kjøkkenbordet når vi spiser.

Oppussing er jo gøy og da. Når man gjør noe litt stygt/gammelt til noe veldig fint! Tekola, hvilken farge blir det? Jeg tror det blir hvitt her, mest fordi vi har hvit i den nye, men litt farge gjør det jo litt mer stilig da!

Hehe, og jo, finnes jo mange billigere spisestoler, men de tripptrappene er liksom så fine og, ikke minst så kan de brukes så lenge!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss blir det en i knall oransje og en i en knall grønnfarge, om jeg maler begge :jepp: Den ene er av den eldre typen, den er sort, men veldig slitt. Den andre er nyere og lys, men også litt slitt. Siden vi leier har vi bare hvite vegger i leiligheten, og jeg er glad i sterke farger, så jeg synes det er fint med litt fargeklatter her og der! :jepp: 

 

smaragdgr%C3%B8nn1.png

 

Krogsveen_-Pop-FR2518-Fargerike.jpg

 

Vi brukte tripptrappene våre leeenge! De er litt masete å rengjøre når ungene lærer seg å spise selv, men det er nok ikke lenge til vi kan pakke vekk antilop-stolen fra Ikea minstemann sitter i nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss blir det en i knall oransje og en i en knall grønnfarge, om jeg maler begge :jepp: Den ene er av den eldre typen, den er sort, men veldig slitt. Den andre er nyere og lys, men også litt slitt. Siden vi leier har vi bare hvite vegger i leiligheten, og jeg er glad i sterke farger, så jeg synes det er fint med litt fargeklatter her og der! :jepp:

smaragdgr%C3%B8nn1.png

Krogsveen_-Pop-FR2518-Fargerike.jpg

Vi brukte tripptrappene våre leeenge! De er litt masete å rengjøre når ungene lærer seg å spise selv, men det er nok ikke lenge til vi kan pakke vekk antilop-stolen fra Ikea minstemann sitter i nå :jepp:

Elsket fargene! De vil jo absolutt farge opp tilværelsen litt i ett hvitt rom ja.

Masete ja, er litt lei og av og nærmest helvaske den etter hvert måltid, men hvordan skal de ellers lære og spise selv. Hehe. Noe av malingen har slitt seg på noen få plasser, men det er helst fordi samboer ofte glemmer og tørke av med en gang, noe som resulterer i at jeg nærmest må skrubbe for og få det av, men det er en annen sak da... Hehe

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Ja, det er noe med det. Vi bruker antilop-spisestolen fra Ikea til minstemann foreløpig, som sagt, den er jo i plast, så den er rimelig grei å rengjøre. Og så må man vel bare regne med at det er et slitasjeobjekt. Havregrøt er jo rene superlimet etter null tid! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja, det er noe med det. Vi bruker antilop-spisestolen fra Ikea til minstemann foreløpig, som sagt, den er jo i plast, så den er rimelig grei å rengjøre. Og så må man vel bare regne med at det er et slitasjeobjekt. Havregrøt er jo rene superlimet etter null tid! :hoho:

Ja,og leverpostei setter seg også godt hvis det ikke blir tørket av med en gang. Hehe, nå blir jo vi drevne på og male de da så er jo bare og ta et strøk når det blir for galt. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten magebilde 34+1. Ser rompa mi har forsvunne, men pyttsann, kanskje den kommer igjen ei gang, og håper at buksa mi ikke hjelper akkurat! Hihi

post-51657-0-10826100-1441882508_thumb.j

Endret av blomst12
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fin bump! :strix:

Jeg synes magene er aller finest rundt der du er nå! :rodmer:

 

Åh, nå er det nesten så jeg savner å være gravid.... Nei nei nei nei :bond::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...