Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Jeg var i Kamerun!:) det er absolutt et av de beste valgene jeg har gjort!:) hvor lenge var du? Vi hadde 3 mnd:)

Var og tre mnd, men løy vel egentlig litt når jeg sa det var praksis. Skrev bacheloren min der, men var en del rundt og fikk se hvordan ting var! Syns det var helt fantastisk opplevelse. Samtidig fikl jeg oppleve zanzibar, safari og Kilimanjaro! Åh, Afrika <3

(huff, hvorfor sover jeg ikke når alle andre i huset gjør det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var og tre mnd, men løy vel egentlig litt når jeg sa det var praksis. Skrev bacheloren min der, men var en del rundt og fikk se hvordan ting var! Syns det var helt fantastisk opplevelse. Samtidig fikl jeg oppleve zanzibar, safari og Kilimanjaro! Åh, Afrika <3

(huff, hvorfor sover jeg ikke når alle andre i huset gjør det)

Så spennende!:) vil gjerne se Tanzania!

Er så rart å tenke på, det området vi var i er det nå kraftige kamper med Boko Haram! Utrolig skummelt og tenke på. Og alle de stakkars uskyldige som havner oppi det.. Var et "utrygt" område når vi var der også, men ikke slik...

Kanskje lurt å sove ja!:) tror jeg også må somle meg til å sove..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!:) vil gjerne se Tanzania!

Er så rart å tenke på, det området vi var i er det nå kraftige kamper med Boko Haram! Utrolig skummelt og tenke på. Og alle de stakkars uskyldige som havner oppi det.. Var et "utrygt" område når vi var der også, men ikke slik...

Kanskje lurt å sove ja!:) tror jeg også må somle meg til å sove..:)

Huff ja det er kjempeskummelt og tenke på hvordan det kan være der nede! Og så mange uskyldige som rammes. Vi er heldige her i Norge!

---

Åå, lå våken helt til 0230, helt uten grunn. Og hvem våkna 0250 for pupp? Føler meg sååå trøyt nå. Håper hun sovner greit igjen nå, noe hun pleier på denne tiden.

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempespennende ut med praksis/skriving av bachelor i Afrika :jepp: Hm, kanskje jordmor er noe jeg kunne tenke på å bli? :P Får se hvordan jeg opplever fødesituasjonen, hører jo mange som blir inspirert til å bli det etter å ha født selv :)

Håper dere fikk sove begge to etter litt pupping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nr 2 :) Så spennende å jobbe som sykepleier. Vurderte det selv, og spesielt jordmor, men orker ikke begynne på en så lang utdannelse nå. Så jeg blir helsesekretær i stede.

Håper du får sove greit fremover og at kvalmen slipper snart :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nr 2 :) Så spennende å jobbe som sykepleier. Vurderte det selv, og spesielt jordmor, men orker ikke begynne på en så lang utdannelse nå. Så jeg blir helsesekretær i stede.

Håper du får sove greit fremover og at kvalmen slipper snart :hug:

Tusen takk! Blir spennende med to barn altså! Og sikkert travelt:)

Jeg elsker og være sykepleier. Ingen dag er lik, og jeg er jo så glad i eldre. Jobber i hjemmesykepleien nå, men trives godt på sykehus og. Liker stresset på en måte.

Helsesekretær virker faktisk veldig greit, og man slipper turnusarbeidet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres så spennende ut å være sykepleier :) Hvordan er studiet?

Utveksling er fantastisk :)

Ja jeg syns det er kjempespennende! Og kan jo ta så mange videreutdanninger.

Syns studiet er veldig greit. ved UIA har du en del teori første året samt praksis på sykehjem. Andre året har halve kullet hjemmespl og psykiatripraksis og halve sykehuspraksis. Omvendt tredje året. Liker at det er så mye praksis. Det var der jeg skjønte at jeg hadde valgt riktig yrke. Du jobber med?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeey, 6 uker idag :)

Og kvalm dagen lang. Syns jeg er kvalmere denne gang, men kan like gjerne være at jeg har glemt hvordan det var sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns det er kjempespennende! Og kan jo ta så mange videreutdanninger.

Syns studiet er veldig greit. ved UIA har du en del teori første året samt praksis på sykehjem. Andre året har halve kullet hjemmespl og psykiatripraksis og halve sykehuspraksis. Omvendt tredje året. Liker at det er så mye praksis. Det var der jeg skjønte at jeg hadde valgt riktig yrke. Du jobber med? :)

Det høres veldig spennende ut! Skulle ønske jeg hadde tid og ork til det ;) Hadde du barn mens du studerte eller var du ferdig med utdanningen?

Jeg jobber som miljøterapeut, men går to fulltidsstudier i tillegg så sånn sett er jeg vel mer student enn i jobb ;)

Gratulerer med 6 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig spennende ut! Skulle ønske jeg hadde tid og ork til det ;) Hadde du barn mens du studerte eller var du ferdig med utdanningen?

Jeg jobber som miljøterapeut, men går to fulltidsstudier i tillegg så sånn sett er jeg vel mer student enn i jobb ;)

Gratulerer med 6 uker :hoppe:

Jeg var ferdig i 2012. Har hatt lyst på barn leeenge men var veldig nøye på at jeg skulle vente til jeg var ferdig på skolen og hadde jobbet nok til og få foreldrepenger :)

Forresten, hvordan får du tid til to fulltidsstudier?

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 6 uker :danse:

Takk :):) er så spent på dine vegner nå i helga. Så spennende når du kommer med oppdateringer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ferdig i 2012. Har hatt lyst på barn leeenge men var veldig nøye på at jeg skulle vente til jeg var ferdig på skolen og hadde jobbet nok til og få foreldrepenger :)

Forresten, hvordan får du tid til to fulltidsstudier?

Ah :) Ser den ;) Vi måtte liksom bare begynne vi på grunn av prøverør osv så venting var ikke aktuelt.

Jeg får foreldrepenger og stipend så klarer meg veldig bra ;)

Det går helt fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah :) Ser den ;) Vi måtte liksom bare begynne vi på grunn av prøverør osv så venting var ikke aktuelt.

Jeg får foreldrepenger og stipend så klarer meg veldig bra ;)

Det går helt fint ;)

Ja blir jo noe helt annet med prøverør. Hadde jeg blitt gravid under studier hadde det jo absolutt gått bra det og :)

Du er flink som klarer jobb og to studier altså!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir jo noe helt annet med prøverør. Hadde jeg blitt gravid under studier hadde det jo absolutt gått bra det og :)

Du er flink som klarer jobb og to studier altså! :)

Ja, jeg tror de fleste studenter med barn klarer seg veldig bra :) Vi er to også så alt går :)

Føler meg ikke så flink ;) men roer ned når babyen kommer for da gidder jeg ikke to studier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg tror de fleste studenter med barn klarer seg veldig bra :) Vi er to også så alt går :)

Føler meg ikke så flink ;) men roer ned når babyen kommer for da gidder jeg ikke to studier ;)

Kan jeg spørre hva du studerer? Er det studier som har noe til felles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva du studerer? Er det studier som har noe til felles?

De har ikke noe til felles nei ;) Det ene studiet er innenfor mitt felt som miljøterapeut og det andre er en lederrettet utdanning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden oppdatering her!

Dagene går i ett her, føler meg kvalm og dårlig hele døgnet, samboer har vært syk, og nå har lille M hatt feber i hele dag. Første gang hun er syk, så liker det ikke. Men allmenntilstanden har vært god. Matlysten hennes har ikke vært tipp topp, men forventer ikke det heller når man har rundt 39 i feber.

I tillegg har hun holdt meg våken de siste nettene. Jeg sliter så av søvnmangel nå at er rart jeg fungerer. Håper lille i magen ikke blir påvirket av at jeg sover lite. Det går seg nok uansett til, men kjenner søvn er sårt tiltrengt nå. Sånn, klaging ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...