Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤

blomst12

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse! :strix: Gleder meg til å høre om hvordan hun kom ut! :fnise:

Leit at mannen ikke får bli. A ble jo også sendt hjem første natta, og det var så grusomt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :strix: Stiller meg i køen og venter spent på å lese om hvordan hun kom ut ;)

Veldig kjedelig at mannen ikke får være hos dere i natt da :( Barsel burde virkelig hatt enerom for alle slik at partner kan få være der første natta i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig at mannen må hjem! Men gratulerer så mye! Du har hatt litt av en fødsel! Håper du orker å dele historie etter hvert! Kos deg så godt du klarer :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå gratulerer så mye :strix: Jeg stiller meg i nysgjerrigkøen :plystre:

Kjipt at mannen ikke får bli :( Men er vel nesten sånn det er der borte nå. Har null forventninger om enerom når det er min tur.

Håper du får en fin natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Gleder meg til oppdatering.

Utrolig dumt at mannen må hjem, jeg vurderer å bli statsminister slik at jeg kan gjøre noe med barselsopphold - alle bør få familierom hvertfall de to første nettene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :blomst:

Ramlet over dagboka di i går og har nå lest gjennom hele! :fnise: Her blir det også to tette, har ei på 10,5 måneder og er 4+6 gravid med nummer to. :danse:

Du får gå foran meg i løypa og komme med tips! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk alle sammen!!! Er på mobil så får ikke sitert :)

Ser jeg har lagt opp høye forventninger til hvordan hun kom ut, haha. Men ifølge jordmora var det veldig spesielt. Hun var ikke stjernekikker men hodet kom liksom ut på skrå! Det var derfor fødselen var lang!(og grusom). Skal få skrevet ned fødselshistorien snart!

Ellers kom vi hjem igår. Dagen idag har gått i ett med besøk og kos. Melka kom for fullt igår,og puppene mine sprekker snart. Gleder meg til den verste sprengen gir seg altså. Lille E har tatt puppen siden hun ankom denne verden, så jeg er superheldig. Ikke såre brystvorter lenger engang, og jeg har overflod av melk. Så jeg er så heldig.

Storesøster har øyeblikk med beundring og vil kose og ta på,men stort sett bryr hun seg ikke noe særlig enda.

Koser meg virkelig,men har liksom ikke gått helt opp for meg enda, at jeg er tobarnsmor! Men til nå så nyter jeg tilværelsen, selvom vårt nye familiemedlem kun spiser,bæsjer og sover :) også er hun virkelig så nydelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå.... Baby :rodmer: nå ble jeg veldig verpsesjuk. Flaks at jeg er over halvveis ferdig verpet :hoho:

Gleder meg til å lese historien :rodmer:

Kos deg med lille. Høres forløpig ut som en drøm. En sånn ammestart vil jeg også bestille :opplyser:

Gi gjerne rapport på hvordan det var på barsel også :nigo: nysgjerrig som fyyy :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Nå må du lage ny ticker :P Gleder meg til å lese mer om fødsel og alt :) Nyt dagene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...