blomst12 Skrevet 10. september 2015 Forfatter #341 Del Skrevet 10. september 2015 Åh, så fin bump! Jeg synes magene er aller finest rundt der du er nå! Åh, nå er det nesten så jeg savner å være gravid.... Nei nei nei nei Åh, tusen takk Er veldig glad i magen min, den er liksom passelig stor nå Hehe, ja, hvor gammel er minsten? Er det sånn at du egentlig er ferdig med barn? (huff, håper ikke jeg er for direkte nå!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. september 2015 #342 Del Skrevet 10. september 2015 Han er 13 måneder, og storesøster er 15 måneder eldre enn ham igjen, så det er mer enn nok akkurat nå Økonomisk og plassmessig er vi i hvert fall ferdige for en stund. Jeg har egentlig et ønske om tre-fire barn, men tiden vil vise! Først skal jeg bli ferdig med utdanningen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 10. september 2015 Forfatter #343 Del Skrevet 10. september 2015 Han er 13 måneder, og storesøster er 15 måneder eldre enn ham igjen, så det er mer enn nok akkurat nå Økonomisk og plassmessig er vi i hvert fall ferdige for en stund. Jeg har egentlig et ønske om tre-fire barn, men tiden vil vise! Først skal jeg bli ferdig med utdanningen min Ja, ser den altså! Jeg vil ha tre barn, samboer to, men tror uansett det er veldig lurt og ta ett av gangen! Kanskje det holder med disse to jentene vi får nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. september 2015 #344 Del Skrevet 11. september 2015 Magen din er så annerledes enn min, er skikkelig fascinert! Din er kjempefin da, spiss og søt! Min er en halv badeball som er klæsja midt på kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. september 2015 #345 Del Skrevet 11. september 2015 Det er så kult å se hvor forskjellige gravidmager ser ut på samme tidspunkt! http://maternitygallery.com/ Veldig lurt å ta et barn av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 11. september 2015 Forfatter #346 Del Skrevet 11. september 2015 Se der ja! Der var det mye forskjellig mager! Jeg er litt høy så kanskje derfor magen min er som den er. Følte meg litt mindre enn de magene fra linken. Men var en del tvillinggravide og. Haha Juliane, tipper din mage er flott! Nå er jo du noen uker lengre enn meg,kanskje min mage og blir som en badeball etterhvert?! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 11. september 2015 #347 Del Skrevet 11. september 2015 Kjempesøt mage Og rumpa kommer tilbake den etter noen trilleturer tenker jeg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 11. september 2015 Forfatter #348 Del Skrevet 11. september 2015 Kjempesøt mage Og rumpa kommer tilbake den etter noen trilleturer tenker jeg ^^ Takk ja satser på det altså, rompa blir større og magen mindre ---- Ååå, den ryggen altså! Føler meg som en 90åring jobba idag, og siden en var syk leide de ikke inn folk, så jeg måtte jobbe mer enn jeg hadde tenkt. Og i helga og blir det til at jeg må hjelpe til en del. Etter søndagsvakta har jeg kun 8 vakter igjen. Likevel er jeg usikker på om jeg skal kaste inn håndkle etter helga. Er helt utslitt etter jobb, og er en liten utfordring og ta vare på en ettåring nå kjenner jeg. Men er jo litt sta og, og syns det er litt kjipt og gi meg så nærme før permisjon. Likevel føler jeg det kanskje ikke er verdt og presse meg så mye at ettermiddagene blir et slit og ork! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 11. september 2015 Forfatter #349 Del Skrevet 11. september 2015 Sitter og sipper til jordmødrene! Elsker fødeprogrammer, og vil jo bli jordmor selv. Jo mer jeg tenker over det jo mer fascinert blir jeg. Tenk, først er man ingenting, så er det bare litt sex som skal til, så skaper man faktisk et lite menneske. Som starter som en prikk, og vokser INNI magen, for så og komme ut samme vei som 50% av prikken kom inn. Er det ikke utrolig? Åå gleder meg sånn til og føde igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 11. september 2015 #350 Del Skrevet 11. september 2015 Ååå, så fin mage du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. september 2015 Forfatter #351 Del Skrevet 13. september 2015 Ååå, så fin mage du har Takk ---- 40 dager til termin idag og HØYGRAVID! Skal på jobb nå, ha en fin dag alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 13. september 2015 #352 Del Skrevet 13. september 2015 Har jeg ikke lagt igjen spor her før? Uansett.. Veldig fin babymage Og grattis som høygravid Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. september 2015 Forfatter #353 Del Skrevet 13. september 2015 Har jeg ikke lagt igjen spor her før? Uansett.. Veldig fin babymage Og grattis som høygravid Ikke lenge igjen nå! Hei hallo, koselig du stikker innom!! Ja tenk, høygravid, 40 dager kommer vel til og fly slik som resten av svangerskapet har gjort! --- Må spørre, er det flere som plages med at armene dovner bort? Altså, armene mine blir som spagetti hver natt. Ligger jo stort sett kun på en av sidene nå, så er jo sånn sett forståelig at armene sovner når de blir klemt under der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. september 2015 #354 Del Skrevet 14. september 2015 Innom og sier hei her jeg Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 14. september 2015 Forfatter #355 Del Skrevet 14. september 2015 Innom og sier hei her jeg Ha en finfin dag! Hallo koselig med hilsen! --- Idag har jeg klippet meg, sist gang jeg var hos frisøren var for ca ett år siden. Går sjelden til frisør fordi jeg syns det er så dyrt! Betalte 850 kr for en klipp på 20 min og en hårkur! Syns det er vilt jeg. Men håret syns nok det var deilig, mye slitte tupper. Tenkte snart det var på tide og planlegge fødebaggen snart? Når har dere begynt?? (Gikk opp for meg nå at jeg skal føde snart, hææ? Melkespreng, renselse, vondt og sitte, vonde brystvorter, rier. Åå som jeg gleder meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. september 2015 #356 Del Skrevet 14. september 2015 Bare advarer om at etterriene på nummer to er vondere for mange! Jeg var veldig glad noen hadde nevnt det for meg Begge gangene har jeg pakket baggen etter at ting har satt i gang, men i etterpåklokskapens navn ville jeg i hvert fall begynt å pusle litt med den snart om jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 14. september 2015 Forfatter #357 Del Skrevet 14. september 2015 Bare advarer om at etterriene på nummer to er vondere for mange! Jeg var veldig glad noen hadde nevnt det for meg Begge gangene har jeg pakket baggen etter at ting har satt i gang, men i etterpåklokskapens navn ville jeg i hvert fall begynt å pusle litt med den snart om jeg var deg Åja, de etterriene har jeg hørt mye om, og ikke noe positivt! Opplevde ikke etterier med M, kun litt murringer da jeg ammet! Får være forberedt nå. For en ubrukelig smerte altså. Ja jeg får skrive ei liste over hva som skal i bagen, elsker lister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 14. september 2015 #358 Del Skrevet 14. september 2015 Frisør er sykt dyrt! Jeg skal denne uken... Forrige gang betalte jeg nesten 2000 da med klipp og striping med foliestriper... Døde litt innvendig når frisørdama sa hva prisen ble... Hadde jeg gått oftere hadde det kanskje blitt billigere meeen må liksom komme over hvor dyrt det er før jeg går igjen.. Håper det blir litt billigere denne gangen, skal på hjemstedet mitt og de bruker å være litt rimligere der *lever i håpet* Lister er gull verdt, jeg har skrevet liste til fødebaggen min, snuppas og den kommende pappaen. Han får pakke den selv men greit at han får med seg alt han trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 14. september 2015 #359 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg er så enig!! Det er så dyrt. Men jeg har heldigvis ei venninne som var veeeldig sent ute så hun er lærling enda (og jeg får striper og klipp til 480 kroner). Det er herlig det!! Jeg har ikke pakka fødebaggen enda. Jeg tror jeg må gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. september 2015 #360 Del Skrevet 14. september 2015 Er veldig glad jeg har en stedatter som er frisørlærling Skal ned til ho og klippe meg neste uke Har ikke vært hos frisøren siden februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå