maki Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 21. mars 2005 Takk for koselig påske hilsner =) Kjøpte 4 kalligrafipenner i dag (var i en pakke) men selvfølgelig så var 1 av dem uten kork så må tilbake å bytte i morra.... Blaæææh ikke i humør til sånt tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 22. mars 2005 #262 Del Skrevet 22. mars 2005 Takk for koselig påske hilsner =) Kjøpte 4 kalligrafipenner i dag (var i en pakke) men selvfølgelig så var 1 av dem uten kork så må tilbake å bytte i morra.... Blaæææh ikke i humør til sånt tull! Kan du skrive sånt du - heldiggrisen! Skal du bruke det til bordkortene - eller hva tenkte du på? Nysgjerrig, jeg nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #263 Del Skrevet 23. mars 2005 Kan du skrive sånt du - heldiggrisen! Skal du bruke det til bordkortene - eller hva tenkte du på? Nysgjerrig, jeg nei Skal skal bruke en av dem til gjesteboka og resten til albumet (overskrifter og sånt) Jeg syns så å si alle skriver pent med kalligrafipenn, så tenke det var en slik jeg skulle ha liggenes frame, skal også ha en vanlig penn liggenes frame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #264 Del Skrevet 25. mars 2005 Trøtt og sliten Har hilst på den nye kjæresten til pappa, var ei veldig koselig dame det Har bestemt meg for at Kristian skal få et pokerbord til morgengave siden jeg ikke har råd til å gi han det jeg skulle gi han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. mars 2005 #265 Del Skrevet 26. mars 2005 Håper din lørdag er like solfyllt som min! Men nå må jeg tilbake til grundig vask av bad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mars 2005 #266 Del Skrevet 30. mars 2005 Hadde du funnet kjole forresten? litt glemsk er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 1. april 2005 Forfatter #267 Del Skrevet 1. april 2005 Tusen takk lunacia, håper din fredag er like solfyllt som min idahe Jada jeg har kjole jeg, henger i skapet til mamma, men siden jeg er treig så er det ennå ikke no bilde av den. Vet ikke helt om jeg kommer til å prøve den no særlig med før bryllupet, så blir vel bare bilde på hengen hvis jeg får susa meg til det før bryllupet ________________ I dag har vi satt som svarfrist til bryllupet, de som ikke har svar i dag ringer vi på mandag, sett bort i fra min onkel som har var i thailand til nå (bor der halvparten av året) som jeg sender ut invitasjon til i dag, han sa allerede på tlf at han skulle komme, men sender ut så han får all ekstra informasjon og slikt men satte svarfristen hans til 14 april da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. april 2005 #268 Del Skrevet 2. april 2005 I dag har vi satt som svarfrist til bryllupet, de som ikke har svar i dag ringer vi på mandag, sett bort i fra min onkel som har var i thailand til nå (bor der halvparten av året) som jeg sender ut invitasjon til i dag, han sa allerede på tlf at han skulle komme, men sender ut så han får all ekstra informasjon og slikt men satte svarfristen hans til 14 april da Hvor mange blir dere da? *nysgjerrig vet du* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 3. april 2005 Forfatter #269 Del Skrevet 3. april 2005 Hvor mange blir dere da? *nysgjerrig vet du* :-) Vet ikke helt ennå slik ser det ut for øyblikket : 49 Ja 4 Nei 3 utsatt 06 Ikke svart - de får "purring" i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. april 2005 #270 Del Skrevet 3. april 2005 Det erjo en bra turn-out det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 3. april 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 3. april 2005 Det erjo en bra turn-out det! :-) Er veldig fornøyd, blir spennene å se hva de som ikke har svart sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 4. april 2005 #272 Del Skrevet 4. april 2005 2 måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 4. april 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 4. april 2005 Som Betty Boop sier er det bare 2 (korte) måneder igjen, selvom det føles som en evighet til her jeg sitter nå. Saker og ting som er fikset. * hotellet er "bestilt" , menyen også vegetar * kriken er bestilt * kjøpt inn hva vi trenger til bordkort, hun som var dagmammaen min når jeg var liten skal skrive på bordkortene. * Forlovere * Broren til Kristian og kona skal synge i kirken. * Kona har sagt ja til også synge en sang på festen "My Dad" (Paul Petersen) * Frisør er bestilt * *) * Kjøreplanen for festen er ferdig * Programet for kirken er ferdig, og godkjent. * kjøpt "kubbe"lys og speilplater * * innvitasjonene er sendt * er bestillt * kaka er bestilt * kjolen, slør, sko, korsett og smykker er kjøpt * klær til han er leid * Band bestilt * Malen til sangheftene * kirkeprogramet er ferdig * Sangen til Kristian her ferdig * Ferdig med spørsmålene til spørekonkurangsen på festen, har noen til å rette dem mens vi er hos fotografen * velkommen sang, sang til foreldrene våre og takk for maten sang * Talen min til han (blir vel fin pussa om en stund) * Da er det en kamerat av oss som skal filme *Gave bok, klistre meker til å merke gaver, kort og boka. * Har to ( J og R) til å dele ut kirkeprogrammer * papir til gjeste"boka", kalligrafipenn til gjesteboka Dette skal jeg få gjort i nærmeste framtid. * pynte gjeste"boka" * få forloverne til å skrive under på papirene... denne uken ellers flyr jeg på veggen, vi ha dem sendt senest fredag eller mandag neste uke. * kjøpe en gangs kamrar 4-5 stykker tenker jeg * finne ut hva vi skal gi forloverne våre * kjøpe inn vin til hjelperne våre * sende sangen til godkjenning hos presten * skaffe brudepike kjolen * telys og telysholdere * bestille mat på båten * snakke med "musikk folka" * ringe kirke tjeneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 4. april 2005 #274 Del Skrevet 4. april 2005 Ser ut som du har stålkontroll du! Ikke noe problem å gifte seg om to mnd. da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 5. april 2005 Forfatter #275 Del Skrevet 5. april 2005 Ser ut som du har stålkontroll du! Ikke noe problem å gifte seg om to mnd. da Føles ut som jeg har det, hvis jeg bare får disse forloverne til å skrive under på de papirene snart... har litt små panikk for at folkeregisteret skal bruke en liten evighet å så kriken dem sent å så blir alt bare tragedie. Skal ut å snakke med hotellet i dag så det blir spennene å se hvordan alt blir. Har skrevet ned en hel rekke ting jeg må huske å spørre om, nå må jeg bare huske å få det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 9. april 2005 Forfatter #276 Del Skrevet 9. april 2005 Våkna nå, var på byn med jobben i går. Blæææææ jeg er ikke helt meg selv. I går var følgene på menyen Sted 1 (der vi spiste) 2 glass med vin og 1 øl sted 2 (der vi var fordi stede vi skulle på hadde ikke åpna) 1 øl sted 3( dit vi fikk gratis inngang og halv pris på hva vi måtte ønske) 1 øl 1 sex on the beach og 2 long ilend ice te en liten stund var jeg redd for hvor full jeg ble i går for når jeg våkna i dag husket jeg ingenting etter vi var på statoil (les: hentet av mamma) men det var vist bare fordi jeg sovna så den var grei Så nå skal jeg spise burgen min ps: Jeg skulle jo ikke drikke i går, men jammen er jeg glad jeg gjore det. Måtte feire at typen fikk seg jobb i går. Så nå flytter vi ut. HURRA HURRA HURRA Så tror jeg skal se på leiligheter jeg før jeg spiser burgen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. april 2005 #277 Del Skrevet 9. april 2005 Så Moro da! Gratulerer Blir vel deilig å flytte ut! Har dere/du funnet noen fine leiligheter enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 9. april 2005 Forfatter #278 Del Skrevet 9. april 2005 Så Moro da! Gratulerer Blir vel deilig å flytte ut! Har dere/du funnet noen fine leiligheter enda da? tusen takk =) jada har funnet noen fine, skal ringe på en av dem bare klokka blir litt mer (4 min unna her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 9. april 2005 #279 Del Skrevet 9. april 2005 Gratulerer med jobb til din kjære! Blir nok bra å flytte ut tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #280 Del Skrevet 9. april 2005 Grattis med jobb til din kjære :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå