Gå til innhold

Livet med lille F og nr 2 i magen <3


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Jeg sleit masse med kviser etter jeg slutta med pilla. Det så ut som en krigssone i ansiktet mitt.

Jeg har fått masse kviser på brystet etter jeg ble gravid. Sinnsykt merkelig..

Og så bra det løste seg med kollegaen din! Jeg hadde begynt å grine av det. Jeg har plutselig blitt skikkelig hormonbombe :P

Samboer her kvier seg også veldig med å glede seg, spesielt ettersom jeg har mista to ganger før. Denne gangen har jeg en god følelse, så jeg håper spira klorer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet nøyaktig når jeg hadde EL siden jeg tempet. Så jeg går litt tilbake og sier at jeg i dag er 6+1. Føles så treigt å gjøre det, men det er mer realistisk. Det er jo bare noen dager da men..

I dag ble jeg ordentlig slått av trøtthet, så jeg spurte sjefen om å få ta meg en liten hvilepause etter lunsjen. Og han var veldig forståelsesfull og sa det gikk fint, så lenge det ikke var veldig travelt på jobb. Gikk og la meg nedpå i 20 minutt, men fikk aldri sove fordi jeg bare tenkte - og fikk dårlig samvittighet for å "sluntre unna" :ler: Hjalp litt å lukke øynene da!

Ellers hadde jeg en liten krangel med kollega i går. Det stod veldig mange folk rundt oss, da det kom inn en jobb som var med hydrokarboner - og åpning av dette. Men følte ikke jeg kunne rope "JEG ER GRAVID OG KAN IKKE GJØRE DETTE!"... Så jeg gav diskret papirene videre til en kollega og sa at han kunne ta jobben(han vet jeg er gravid). Det ble det bråk av... Fikk senere på dagen en utblåsning om at jeg ikke bare kan skylde på å være gravid og stikke av! Og at det hele ble for dumt osv. Jeg klare å holde maska, og svarte tilbake så godt jeg kunne. Men da en jentekollega kom bort til meg, merka spenningen og spurte "går det greit?" .. Da kom tårene :grine: Han fikk jo dette med seg også, så senere kom han og beklagte at han ble sur, og jeg beklagte at jeg gav han jobben på en dårlig måte :) Skværa opp! Men phuh, for noen hormoner :bond:

Nå har jeg vært her ute i snart en uke, og med bare et par frekke kommentarer fra han her kollegaen - har det egentlig gått veldig fint. Sjefene er veldig snille og spør hvordan det går og slikt :)

Kjære åpnet seg i går og sa at han ikke hadde lyst til å glede seg så mye enda og derfor ikke har vært så ivrig på å snakke om dette. Jeg fortalte om J86 sitt spontanabortskjema, og at det i går bare var rundt 8% sjans for at det skulle skje. Han er ingeniør, så statistikk forstår han :opplyser:

Tror jeg fikk roet han litt ned, og andre veien fikk han meg til å kanskje si fra meg tidlig UL i uke 9. Så vi kommer kanskje til å droppe å si noe på hytteturen, og så blir det UL rett før jeg drar offshore igjen i uke 11. Det er leeeenge til, men jeg gleder meg!

Andre som sliter med mye kviser etter slutta på pilla og blitt gravid? Nå bare popper det opp på brystet :dry:

Uff, så kjedelig å bli behandlet slik når han VET hvorfor du gjorde som du gjorde - hadde det vært meg hadde nok lunta vært vel kort, og han hadde fått seg en utblåsning tilbake :fnise:

Skjønner hva kjæresten mener med at han distanserer seg litt i starten... Jeg gjorde det samme selv før jeg følte meg litt mer "trygg" etter UL i uke 11, jeg klarte ikke helt å tro på at det skulle gå bra før jeg så et aktivt lite vesen med armer og bein på skjermen! Jeg hadde også lagret linken til SA-statistikken, og sjekket den manisk hver eneste dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit masse med kviser etter jeg slutta med pilla. Det så ut som en krigssone i ansiktet mitt.

Jeg har fått masse kviser på brystet etter jeg ble gravid. Sinnsykt merkelig..

Og så bra det løste seg med kollegaen din! Jeg hadde begynt å grine av det. Jeg har plutselig blitt skikkelig hormonbombe :P

Samboer her kvier seg også veldig med å glede seg, spesielt ettersom jeg har mista to ganger før. Denne gangen har jeg en god følelse, så jeg håper spira klorer seg fast!

Kjenner meg igjen i ordet krigssone... Det er liksom så tydelig at en har endret noe i livet, det er ikke mulig å skjule! Har du noen gode rensekremer som fungerer?

Oh yes det der var grinesak... Begynte selvfølgelig å grine når han unnskyldte seg - og kjente i flere timer etterpå at "bevegeret var fullt" - jeg kunne ha tippa over når som helst :fnise:

Skjønner godt at han kvier seg da! Hvor langt er du på vei nå? Håper spiren sitter godt denne gang :hug: La godfølelsen vokse og gro - prøve å slippe bekymringene :)

Uff, så kjedelig å bli behandlet slik når han VET hvorfor du gjorde som du gjorde - hadde det vært meg hadde nok lunta vært vel kort, og han hadde fått seg en utblåsning tilbake :fnise:

Skjønner hva kjæresten mener med at han distanserer seg litt i starten... Jeg gjorde det samme selv før jeg følte meg litt mer "trygg" etter UL i uke 11, jeg klarte ikke helt å tro på at det skulle gå bra før jeg så et aktivt lite vesen med armer og bein på skjermen! Jeg hadde også lagret linken til SA-statistikken, og sjekket den manisk hver eneste dag ;)

Jeg forsvarte meg så godt jeg kunne da, men han er en liten umulius - forstår ikke andres perspektiv :P Ikke at jeg tok en hard tone, men forklarte greit hvorfor jeg valgte å gjøre slik jeg gjorde det. Baah. Men nå er han dratt hjem i dag :danse: Nå er "mitt" skift kommet på jobb, snudd fra nattskift. Jeg hadde grugledet meg hele uken til å fortelle dem det. Gamlingen har gjetta gravid/ikke gravid på meg det siste halvåret så jeg var spent på om han kom til å gjette noe. MEN!! Tror du ikke han ene som var ekstra her ute de to første dagene mine(har ikke jobbet med han på to år) - hadde vært nede på kvelden og fortalt skiftet mitt at jeg er gravid?!?! Kjente jeg tente i bånn når jeg fikk vite det! :rasende:

Han har sletta facebookkontoen sin, men en dag jeg har roet meg ned skal jeg ta en telefon til ham og kjefte. Håper da virkelig ikke dette er noe han snakker løst om da jeg bare er i uke 7!! *roe meg ned... tenk på noe annet...*

Gleder meg veldig til UL om det går bra frem til det :) Har vært frem og tilbake i hodet mitt om jeg skal ta to tidlige eller en tidlig UL :P vanskelig! Men er veldig nysgjerrig av meg - nok til at det kan være verdt 1100 kr ^^ SA-statistikken er sikkert for mange fæl å se på - men for meg roer den meg ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at den SA statistikken ikke har bekymret deg, men blitt brukt til beroligelse! Jeg var litt nervøs før jeg linket den inn til deg så tidlig i graviditeten, men samtidig føltes det ut som en så stor lettelse for meg hver dag når jeg så at sjangsene bare ble bedre og bedre, så jeg tenkte jeg måtte ta sjangsen på at du også følte det slik :Nikke:

Du er superflink som er der ute i sjøen, og nå er det vel få dager til du kan reise hjem og ta livet heelt med ro og ruge på lille i en mnds tid?

Angående UL hadde vi en i uke 7 - Der så vi fint lite annet enn at størrelsen stemte, hjertet slo og formen på babyen så helt ut som den skulle. Fikk med noen bilder av en liten alien-reke. Hadde en ny UL rett før uke 12, og da var det virkelig blitt et lite menneske der inne! ALT ble grundig sjekket, alle indre organer fra inndeling i hjernen og lunger til telling av fingre og tær samt størrelse på fosteret. Det var virkelig en herlig undersøkelse og vi gikk derfra smilende fra øre til øre og mye, mye tryggere på at alt kom til å gå bra denne gang. Har enda denne godfølelsen :hjerte:

Syns kollegaen din som fortalte dette til hele skiftet er en skikkelig drittsekk. Sorry språk, men det er virkelig ikke hans nyhet å fortelle. Skjønner godt at du ble irrirtert der, hadde kringlevridd fyren selv. Men noen har bare ikke begreper om sensitiv informasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser er noe herk. Forrige gang var rygg og bryst dekket. Følte meg lekker da ;) De gikk bort etterpå, heldigvis, men jeg trodde aldri huden skulle bli bra igjen. Denne gangen har jeg ingen kviser, men jeg er begynt å flasse. Håret er i krise, tydeligvis. Festlig, disse hormonene...!

Utrolig dårlig oppførsel av den kollegaen din. Jeg ville også sagt klart fra, når det verste sinnet har roet seg litt. Skjønt, jeg forstår veldig godt at du ble forbanna, det hadde jeg også blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er "mitt" skift kommet på jobb, snudd fra nattskift. Jeg hadde grugledet meg hele uken til å fortelle dem det. Gamlingen har gjetta gravid/ikke gravid på meg det siste halvåret så jeg var spent på om han kom til å gjette noe. MEN!! Tror du ikke han ene som var ekstra her ute de to første dagene mine(har ikke jobbet med han på to år) - hadde vært nede på kvelden og fortalt skiftet mitt at jeg er gravid?!?! Kjente jeg tente i bånn når jeg fikk vite det! :rasende:

Han har sletta facebookkontoen sin, men en dag jeg har roet meg ned skal jeg ta en telefon til ham og kjefte. Håper da virkelig ikke dette er noe han snakker løst om da jeg bare er i uke 7!! *roe meg ned... tenk på noe annet...*

Gleder meg veldig til UL om det går bra frem til det :) Har vært frem og tilbake i hodet mitt om jeg skal ta to tidlige eller en tidlig UL :P vanskelig! Men er veldig nysgjerrig av meg - nok til at det kan være verdt 1100 kr ^^ SA-statistikken er sikkert for mange fæl å se på - men for meg roer den meg ned :)

Hæ? Er det mulig? For et rævhål, for å si det på mitt språk!

Som j86 var jeg også på UL både i uke 7 (pga IVF) og 11 (ikke inkludert i IVF-behandlingen, men anbefalt av klinikken). I uke 7 så jeg en liten bønne med bankende hjerteslag. Det var veldig lettende å se at det var liv og at bønna var så stor den skulle være, og siden jeg hadde mistet tidligere gjorde det underverker for nervøsiteten å se at vi hadde kommet oss til denne milepælen siden jeg visste at det gjorde sannsynligheten for SA veldig mye lavere.

I uke 11 var det et ordentlig lite nurk der inne, masse sprelling og veiving med armer og bein. Det var utrolig artig! plutselig var det litt mer håndfast hva vi hadde begitt oss ut på. I tillegg er det lettende å se at alle parametere stemmer, for å si det på ingeniørspråket - nakkefold og nese i riktig størrelse, kropp i riktig lengde i forhold til hvor langt jeg var på vei, og ikke minst riktig antall armer, ben, fingre og tær :)

Med andre ord: Har dere råd, sier jeg go for it - verdt det! :) Skulle valgt én, ville jeg tatt den rundt uke 11-12 siden man ser så mye mer. Jeg følte meg veldig mye mer knyttet til jr. etter UL nr 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg følge med! Gratulerer med graviditet :)

Må også si at det var dårlig gjort av kollegaen din! Stjele DIN nyhet på den måten er jo forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville tatt det opp med sjefene at han delte nyheten.. Det skal jo ikke være sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i ordet krigssone... Det er liksom så tydelig at en har endret noe i livet, det er ikke mulig å skjule! Har du noen gode rensekremer som fungerer?

Oh yes det der var grinesak... Begynte selvfølgelig å grine når han unnskyldte seg - og kjente i flere timer etterpå at "bevegeret var fullt" - jeg kunne ha tippa over når som helst :fnise:

Skjønner godt at han kvier seg da! Hvor langt er du på vei nå? Håper spiren sitter godt denne gang :hug: La godfølelsen vokse og gro - prøve å slippe bekymringene

Ja, jeg bruker faktisk endel koreanske greier som koster sikkert 400kr tilsammen. Jeg har ALDRI hatt finere hud enn nå (minus det gravidutbruddet jeg har nå)

Jeg er 5+4 idag, så jeg er ikke så langt. Jeg skjønner godt at han føler det sånn. Jeg bare er så hormonell akkurat nå at jeg blir lei meg over at han ikke virker glad. Vi har derimot bestilt ultralyd time i uke 12! Han virket veldig engasjert i det :)

Derimot han du jobber med som fortalte folk at du var gravid... For en tulling!!! Jeg kan knerte han for deg om du vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot han du jobber med som fortalte folk at du var gravid... For en tulling!!! Jeg kan knerte han for deg om du vil :P

Tror det er mange som kunne hengt seg på den ;) Jeg sitter på kontoret og fniser, ser for meg en mobb av hormonelle gravide damer som løper etter ham for å straffe ham mens vi hulker og kjefter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dritt! Sånn sier man ikke til noen før det er fullstendig offentlig :(

Hadde også to tidlig ul. Skulle egentlig bare ha en (hadde bestilt til uke 12) men fikk en ved innleggelse i uke 9 også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, snakk om å være korttenkt! Jeg hadde blitt så sinna! For det første vet han jo at du er mye kortere på vei enn det man vanligvis er når man forteller det, og dermed burde han jo skjønt at det ikke skal spres mer enn nødvendig. Og for det andre er det jo ikke hans nyhet å fortelle! Det er jo sånt man gjerne vil dele selv, det er jo din store nyhet! :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dust! Noen er desverre alt for korttenkt og tror at det er HELT ok å si sånne ting til andre.. * :rasende: * Gravid (litt hormonell) Klar for å ta første fly eeeh Helikopter ut i sjøen å vise han hvor skapet står :fnise:

Eller håper jeg dagen din er fin og at alle de andre kollegaene dine er snille med deg :D

Tenk ikke lenge igjen så skal du hjem å bare kose deg i 4 uker....

aaah Misunner offshore turnus ass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust! Noen er desverre alt for korttenkt og tror at det er HELT ok å si sånne ting til andre.. * :rasende: * Gravid (litt hormonell) Klar for å ta første fly eeeh Helikopter ut i sjøen å vise han hvor skapet står :fnise:

Eller håper jeg dagen din er fin og at alle de andre kollegaene dine er snille med deg :D

Tenk ikke lenge igjen så skal du hjem å bare kose deg i 4 uker....

aaah Misunner offshore turnus ass....

:fnise: Tenkte akkurat det samme i dag, at jeg veldig gjerne skulle hatt de fire ukene fri nå fremover! Men jeg hadde aldri klart å stå på sånn som frøkenanonym gjør akkurat nå da, for meg er 7,5 timer på jobb hver dag litt i overkant. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde klikka :sjokkert:

For en dritt! Sånn sier man ikke til noen før det er fullstendig offentlig :(

Hadde også to tidlig ul. Skulle egentlig bare ha en (hadde bestilt til uke 12) men fikk en ved innleggelse i uke 9 også! :)

Hva kunne du se i uke 9, hadde du betalt ekstra for å kunne se den uken i tillegg til uke 11? :) Huffda.. Innleggelse hørtes kjipt ut! Var du mye dårlig, spydde eller?

Tror det er mange som kunne hengt seg på den ;) Jeg sitter på kontoret og fniser, ser for meg en mobb av hormonelle gravide damer som løper etter ham for å straffe ham mens vi hulker og kjefter :fnise:

Jeg tror jeg ville tatt det opp med sjefene at han delte nyheten.. Det skal jo ikke være sånn :)

Her vil jeg følge med! Gratulerer med graviditet :)

Må også si at det var dårlig gjort av kollegaen din! Stjele DIN nyhet på den måten er jo forkastelig.

Kviser er noe herk. Forrige gang var rygg og bryst dekket. Følte meg lekker da ;) De gikk bort etterpå, heldigvis, men jeg trodde aldri huden skulle bli bra igjen. Denne gangen har jeg ingen kviser, men jeg er begynt å flasse. Håret er i krise, tydeligvis. Festlig, disse hormonene...!

Utrolig dårlig oppførsel av den kollegaen din. Jeg ville også sagt klart fra, når det verste sinnet har roet seg litt. Skjønt, jeg forstår veldig godt at du ble forbanna, det hadde jeg også blitt!

Takk for støtten, dere herlige hormonelle damer :laugh:

Om noen tilfeldigvis bor i nærheten av Sandefjord, skulle jeg ha sendt en liten pøbelgjeng der ;)

De andre kollegaene mine prøver å blåse litt bort at han gjorde det. Tror de angrer på at de sa det til meg, siden jeg er sur på dem :P Og når jeg sier dem: Han jævelen som var sur på meg den andre dagen - hadde også vært med på å fortelle dette! Vet ikke lengre hvem jeg skal være sint på.. Når en sier "Dette er alt for tidlig å si, ville egentlig ikke si det til dere. Så dere må holde dette for dere selv". Hvor mye tydeligere kan en bli!? Jeg venter med å si noe til dem, til jeg kommer hjem neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

folk er så utrolig tankeløse og ego, ja, ego, jeg er nesten sikker på folk gjør det med vilje for å få oppmerksomhet. SJEKK HER A, HVA JEG VET liksom.

jeg har vært på UL to ganger i uke 11.. nesten 12, og dET ER EN LITEN BABY.. førstegang, når jeg ikke hadde så mye.. bukfett, så de også kjønnet, ;) (gutt, litt enklere enn jente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at den SA statistikken ikke har bekymret deg, men blitt brukt til beroligelse! Jeg var litt nervøs før jeg linket den inn til deg så tidlig i graviditeten, men samtidig føltes det ut som en så stor lettelse for meg hver dag når jeg så at sjangsene bare ble bedre og bedre, så jeg tenkte jeg måtte ta sjangsen på at du også følte det slik :Nikke:

Du er superflink som er der ute i sjøen, og nå er det vel få dager til du kan reise hjem og ta livet heelt med ro og ruge på lille i en mnds tid?

Angående UL hadde vi en i uke 7 - Der så vi fint lite annet enn at størrelsen stemte, hjertet slo og formen på babyen så helt ut som den skulle. Fikk med noen bilder av en liten alien-reke. Hadde en ny UL rett før uke 12, og da var det virkelig blitt et lite menneske der inne! ALT ble grundig sjekket, alle indre organer fra inndeling i hjernen og lunger til telling av fingre og tær samt størrelse på fosteret. Det var virkelig en herlig undersøkelse og vi gikk derfra smilende fra øre til øre og mye, mye tryggere på at alt kom til å gå bra denne gang. Har enda denne godfølelsen :hjerte:

Syns kollegaen din som fortalte dette til hele skiftet er en skikkelig drittsekk. Sorry språk, men det er virkelig ikke hans nyhet å fortelle. Skjønner godt at du ble irrirtert der, hadde kringlevridd fyren selv. Men noen har bare ikke begreper om sensitiv informasjon!

Ja det kan jo være at noen hadde reagert med å bli mer stressa - en vet jo ikke. Men du gjorde et godt valg med å dele med meg ;) Kjære virker mer beroliget etter å fått bilde av statistikken!

Hørtes kjekkest ut med UL i uke 12 da. Hehe. Uke 7 er jo enda litt tidlig, men uke 9 som jeg tenker er jo litt lengre. Men da er det allikevel bare to uker til neste UL. Vet ikke hva jeg vil :bond:

Hæ? Er det mulig? For et rævhål, for å si det på mitt språk!

Som j86 var jeg også på UL både i uke 7 (pga IVF) og 11 (ikke inkludert i IVF-behandlingen, men anbefalt av klinikken). I uke 7 så jeg en liten bønne med bankende hjerteslag. Det var veldig lettende å se at det var liv og at bønna var så stor den skulle være, og siden jeg hadde mistet tidligere gjorde det underverker for nervøsiteten å se at vi hadde kommet oss til denne milepælen siden jeg visste at det gjorde sannsynligheten for SA veldig mye lavere.

I uke 11 var det et ordentlig lite nurk der inne, masse sprelling og veiving med armer og bein. Det var utrolig artig! plutselig var det litt mer håndfast hva vi hadde begitt oss ut på. I tillegg er det lettende å se at alle parametere stemmer, for å si det på ingeniørspråket - nakkefold og nese i riktig størrelse, kropp i riktig lengde i forhold til hvor langt jeg var på vei, og ikke minst riktig antall armer, ben, fingre og tær :)

Med andre ord: Har dere råd, sier jeg go for it - verdt det! :) Skulle valgt én, ville jeg tatt den rundt uke 11-12 siden man ser så mye mer. Jeg følte meg veldig mye mer knyttet til jr. etter UL nr 2!

Skjønner at så tidlig UL er betryggende å se når du har mistet før :hjerte: Jeg har jo ingen grunnlag til å plent måtte se det så tidlig, er bare nysgjerrig. Og veldig lysten på å fortelle ^^ Men gleder meg veldig til UL i uke 11 :rodmer:

Ja, jeg bruker faktisk endel koreanske greier som koster sikkert 400kr tilsammen. Jeg har ALDRI hatt finere hud enn nå (minus det gravidutbruddet jeg har nå)

Jeg er 5+4 idag, så jeg er ikke så langt. Jeg skjønner godt at han føler det sånn. Jeg bare er så hormonell akkurat nå at jeg blir lei meg over at han ikke virker glad. Vi har derimot bestilt ultralyd time i uke 12! Han virket veldig engasjert i det :)

Derimot han du jobber med som fortalte folk at du var gravid... For en tulling!!! Jeg kan knerte han for deg om du vil :P

For en dust! Noen er desverre alt for korttenkt og tror at det er HELT ok å si sånne ting til andre.. * :rasende: * Gravid (litt hormonell) Klar for å ta første fly eeeh Helikopter ut i sjøen å vise han hvor skapet står :fnise:

Eller håper jeg dagen din er fin og at alle de andre kollegaene dine er snille med deg :D

Tenk ikke lenge igjen så skal du hjem å bare kose deg i 4 uker....

aaah Misunner offshore turnus ass....

Jeg skal ordne helikopter til deg! Ta med den sløveste kniven du har :lur:

:fnise: Tenkte akkurat det samme i dag, at jeg veldig gjerne skulle hatt de fire ukene fri nå fremover! Men jeg hadde aldri klart å stå på sånn som frøkenanonym gjør akkurat nå da, for meg er 7,5 timer på jobb hver dag litt i overkant. :sjenert:

Det er en veldig fin ordning, har vært kjempeheldig å få jobb her :)

12 timer er lange dager ja, tror jeg kommer til å bo i sofaen den første helga jeg kommer hjem :fnise:

Men så har jeg jo vært så alt for ambisiøs, og tar skole dette semesteret også. Dropper ett fag i år, så har "bare" to. Så det er fulltidsstudie når jeg kommer hjem ;) Prøve i fysikk en uke etter jeg kommer hjem - har ikke rørt fysikkboka her ute :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk er så utrolig tankeløse og ego, ja, ego, jeg er nesten sikker på folk gjør det med vilje for å få oppmerksomhet. SJEKK HER A, HVA JEG VET liksom.

jeg har vært på UL to ganger i uke 11.. nesten 12, og dET ER EN LITEN BABY.. førstegang, når jeg ikke hadde så mye.. bukfett, så de også kjønnet, ;) (gutt, litt enklere enn jente)

Ja det virker som det er slik de tenker - JEG VET NOE IKKE DU VET! Og ihvertfall når mitt skift burde ha visst det før de ***** kollegaene mine fra forrige uke.

Oooh, da gleder jeg meg til å se en liten baby :D Wow, det var tidlig å se kjønnet da ;) Så hvis en er tynn er det enklere å se det? Har ikke så alt for mye på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvertfall lettere enn når du nekter innvendig og har 20 kilo formye der de prøver å se.. det blir litt... vanskelig å se .. :P

kommer vel an på utstyr og erfaringen til den som utfører det + såkalrt posisjonen på den lille sprelleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...