Gå til innhold

Samboeren min er utro med søsteren min.?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja! Dette er det som er det viktigste å fokusere på nå! At Petra tok feil!

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Nei, skrev fordi hun var så bastant i sine meninger.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, skrev fordi hun var så bastant i sine meninger.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

Jeg leste ikke alle Petras poster, men jeg har inntrykket av at hun bare mente at man generelt ikke skal trekke forhastede konklusjoner, basert på hylekor fra KG. Og det er jo helt riktig.

Anonymous poster hash: 97768...eb8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skrev fordi hun var så bastant i sine meninger.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

All den tid petra75 aldri var bastant i sine meninger. Poenget til petra75 var ganske enkelt faktisk: det er ikke grunnlag for å trekke konklusjoner basert på det lille fakta man fikk servert.

Det er leit, ts! Kan ikke se for meg at dette ikke alltids kommer til å være i bakhodet ditt i fremtidige relasjoner. Du må bare holde ut og ta den tiden du trenger for å pleie deg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig trist lesing TS, jeg håper du kommer deg godt gjennom dette. Hvor vondt det enn føles nå, så prøv i alle fall å tenke at du nå har to store hindringer i livet ute av veien. Du trenger verken han eller din søster, de har virkelig mistet all rett til å være i ditt liv.

Disse dagene vil nok være tunge, så gråt ut så mye du trenger og overnatt hjerne hos noen venniner/foreldre hvis du føler du trenger det. Så skal du se at smerten legger seg etterhvert, og du kommer ut av det som en sterkere person med mulighet til å leve livet igjen slik du fortjener :) Lykke til!

Anonymous poster hash: c759f...4f7

Å si at søsteren aldri skal være en del av Ts sitt liv er for enkelt, og ikke nødvendigvis noe godt råd.

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skrev fordi hun var så bastant i sine meninger.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

Skrev Petra at hun VISSTE? Bare at infoen fint kunne være sammenfallende med at intet galt hadde skjedd.

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han hadde vært helt stille hvis han ikke hadde skyld i dette, du.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

Nei, men det er trist for ts.

Ingen innrømmer noe slikt, hvis det ikke er sant. Lillesøsteren hylte jo også osv. Hun må skjønne at hun kommer til å bli uglesett av mange etter dette, for alle fordømmer den handlingen hun har gjort. Og man kan vel si hun har fortjent det.

Anonymous poster hash: 97768...eb8

Kanskje ikke, men lillesøsteren virker som en som er populær, enden på visa kan være at ts blir fremstilt som en hysterisk kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke, men lillesøsteren virker som en som er populær, enden på visa kan være at ts blir fremstilt som en hysterisk kjerring.

Det tror jeg ikke. Det er jo bare for TS å si hva søsteren har gjort.

Anonymous poster hash: 97768...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Det er jo bare for TS å si hva søsteren har gjort.

Anonymous poster hash: 97768...eb8

Hvis søsteren er svært manipulerende og kan trylle frem tårer, tja... hvem kan bli trodd? Når søsteren er i stand til å knulle med mannen til sin egen søster, da er hun i stand til å manipulere videre. Håper jeg ikke har rett. Føler med ts.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre kan ikke ts kutte ut søsteren helt siden de er i familie. Det vil alltid bli sammenkomster i familien feks hvor de begge er invitert. De trenger ikke nødvendigvis prate sammen men må klare å oppføre seg ovenfor hverandre selv om dette har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du nå Petra75? Du var jo ganske sikker på at dette nok var uskyldige greier.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

Mener bestemt at jeg skrev "godt mulig de humper som kaniner, men det kan man ikke vite ut fra hi". Og jeg mener fortsatt at vi som sitter her ikke kan konkludere noe som helst ut fra den infoen vi fikk.

Det som er trist er at det var DET du valgte å henge deg opp i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ikke alle Petras poster, men jeg har inntrykket av at hun bare mente at man generelt ikke skal trekke forhastede konklusjoner, basert på hylekor fra KG. Og det er jo helt riktig.

Anonymous poster hash: 97768...eb8

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hvis de hadde hatt noe på gang så tror ikke at de hadde holdt hender på en plass hvor de vet at både du, venner osv kan se de. Da hadde de nok gjort alt for å skjule det og ventet med "å holde hender" til de var alene. De har nok følt det uskyldig og derfor tillat seg å gjøre det.

Når det er sagt skjønner jeg at du synes det er ekkelt. Det er uansett en slags flørt mellom de to og det er ikke greit. Kommer litt an på hvordan de er som personer også. Jeg kan lett se for meg at kjæresten min kunne gjort det samme. Men han er veldig tøysete av seg. Med alle.

Krev at de ikke trener mer sammen, fortell at du synes det var veldig ubehagelig, muligens krev (når du sitter med de face to face) og få se innboksen på Facebook og sms. Et det meldinger mellom de to, skal du lese de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hvis de hadde hatt noe på gang så tror ikke at de hadde holdt hender på en plass hvor de vet at både du, venner osv kan se de. Da hadde de nok gjort alt for å skjule det og ventet med "å holde hender" til de var alene. De har nok følt det uskyldig og derfor tillat seg å gjøre det.

Når det er sagt skjønner jeg at du synes det er ekkelt. Det er uansett en slags flørt mellom de to og det er ikke greit. Kommer litt an på hvordan de er som personer også. Jeg kan lett se for meg at kjæresten min kunne gjort det samme. Men han er veldig tøysete av seg. Med alle.

Krev at de ikke trener mer sammen, fortell at du synes det var veldig ubehagelig, muligens krev (når du sitter med de face to face) og få se innboksen på Facebook og sms. Et det meldinger mellom de to, skal du lese de.

Les gjennom tråder før du svarer.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev svar før jeg hadde lest at de faktisk har hatt noe på gang. Fy faen. Det er helt jævlig. Og dette hadde vel bare fortsatt....stakkars deg TS. Snakk med gode venner om det. Ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen "in your shoes" med Cameron Diaz. Stakkars deg TS :-(

Anonymous poster hash: c3d63...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Tenkte jeg skulle oppdatere. Livet mitt er fallt i grus.. De har hatt et forhold :(

I går kveld reiste jeg ut til søstera mi for å prate med henne. Jeg visste at jeg måtte bruke den strenge tonen med henne for å forsikre meg om at hun skulle fortelle sannheten. I starten benektet hun hele tiden, men etterhvert som hun benektet så jeg at hun ble våtere og våtere i øynene... Når jeg så dette, mistet jeg nesten pusten.. Jeg spurte: "Er du virkelig ærlig mot din egen søster nå?" og håpet så inderlig at min magefølelse skulle være feil, men når hun plutselig begynte å hylgråte forstod jeg at min magefølelse stemte.... Jeg tuller ikke når jeg sier at hjertet mitt frøs til is. Livet ble sugd ut av meg...

Hun fortalte meg at de har hatt sex to ganger. Første gang var i november i fjord og den siste gangen var 2. Januar i år. Begge gangene var etter de hadde vært på trening. De hadde gått hjem til henne begge gangene. Etter den første gangen hadde de angret seg veldig mye, og lovet hverandre å aldri fortelle en sjel. Hun beklaget seg hundretusen ganger og hylgråt, men jeg ville egentlig bare drepe henne mens jeg lå sammenkrøken i sofaen og hørte på...Jeg ba henne dra til helvette mens jeg tok en vase og kastet den i veggen. Den knuste i tusen biter i lag med mitt eget hjerte.

Jeg kjørte så til samboeren min og skjelte han i de 10 minuttene jeg var der mens jeg kasta en haug av mine klær i en bag. Han var tydeligvis i sjokk for han fikk nesten ikke frem et ord. Jeg ba han ordne med megler, før jeg dro.

Etter dette har jeg bare ligget i sengen. Jeg har sovet, grått og sovet mer. Jeg har ikke spist noe annet enn litt frukt. Mobilen min er avskrud.

Hvordan i alle dager skal jeg overleve dette her? Eg ser ikke mening med noe lengre....

ts

Anonymous poster hash: 24040...85f

Dette her må være det verste jeg har lest på lenge! Hvordan kunne de? Din mann og søster?! Det går bare ikke an. Hadde min søster hatt et forhold til min mann, så hadde jeg KLIKKET i vinkel og aldri snakket til de igjen. Det finnes ingen unnskyldning her. Rart du ikke kastet vasen i trynet hennes.

Her ville jeg ha kuttet de begge ut på flekken. Søstera de blir du ikke 100% kvitt. I familie selskaper osv ville jeg ha oversett henne totalt og snudd ryggen til. Som sagt det finnes ingen unnskyldning for dette.

Bra at sannheten endelig kom frem. De burde ha innrømmet alt til deg sammen og lagt seg padde flate. Jeg synes det er litt bedre når folk innrømmer alt selv uten å bli tatt på fersken. Søstera de MÅTTE jo innrømme det. Møkka folk begge to.

Ting er nok fryktelig tungt nå, men det blir bedre. Må bare ta tiden til hjelp :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med deg ts? Jeg håper du har noen du kan snakke med, og få støtte fra. Slikt svik er grusomt å oppleve og du må ta tiden til hjelp. Mitt triks etter det sviket jeg opplevde var å skape meg et nytt og bedre liv slik jeg ville ha det. Selv om det gikk sakte, så gikk det ihvertfall fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de aller fleste av oss har forståelse for at hun ødela en vase i den situasjonen hun var i. Hadde hun vært mer hevngjerrig, slik jeg tror jeg hadde vært i en slik situasjon, så hadde jeg knust hele finserviset hennes.

Anonymous poster hash: 40ea6...bcc

Enig. Å kaste en vase i veggen er ingenting i forhold til hva mange andre hadde gjort i en slik situasjon. Jeg hadde lett bitchslappa søstera mi. Det synes hun hadde fortjent hvis hun hadde pult mannen min. Samme med han. Å jeg er overhodet ingen voldelig person til vanlig.

Noen ganger, så hjelper det å få det litt ut når man er så forbanna at man rister. Å kaste en vase i veggen kan hjelpe mye.

Nå mener ikke jeg at man skal kaste vaser og annet i veggen når man er sint, men akkurat i denne situasjonen forstår jeg ts veldig godt.

Endret av smalls
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere folkens? Jeg syns hun reagerte helt normalt da hun tok begge på fersk gjerning. At søstera er mentalt tilbakestående på dette punktet er vel alle enig i, og mannen hennes er driten til kakkerlakken, han kan jo absolutt ikke tro at han ville klare å ro seg unna dette? Også var han liksom sinna på henne å prøvde å overbevise henne at det ikke var skjedd noe? For en drit. TS, du må aldri se deg tilbake. Hev deg over dette, å gå videre. Jeg tror heller ikke at det vil hjelpe deg å hevne deg ved å spre om dette som skjedde til alle dere kjenner. Han dusten fortjener ikke den oppmerksomheten som han vil sikkert få blant venna hans. Han burde skamme seg. Hadde kanskje fortalt det til foreldra hans. Og igjen til dine foreldre. Jeg skjønner at all tilliten til din egen søster falt i grus nå. Men, dere trenger ikke å være venner/fiender etter dette?Tror ikke det hjelper å spre drit om din egen søster heller, for da føles det som du faller ned til samme nivå som henne.



Anonymous poster hash: 5eb45...d81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Jeg synes du skal fortelle dette til din familie/foreldre med en gang - før søsteren din evt. kommer deg I forkjøpet. Det er mulig hun forteller sannheten til dine foreldre, men det kan godt henne dette blir litt for heftig for henne og at hun prøver en annen vei.

Sørg for å være der først.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...