Gå til innhold

Samboeren min er utro med søsteren min.?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det er det eneste riktige rådet å gi. Å derimot fore de bitre tankene hun sikkert sitter på nå - og som bare kommer til å ødelegge for hennes forhold til resten av familien - det er slemt gjort. For all del, hun har rett til å være sint, men alle andre trenger ikke å projisere sitt eget sinne - og sin egen bitterhet - på hennes vegne. Det er kun én person som har rett til å være sint, bitter og lite konstruktiv her, og det er trådstarter selv.

Hva er galt med deg? Å dra frem dette så nylig etter hun fikk vite det er som å si til en sørgende mor før det døde barnet har blitt kaldt at nå må hun komme seg videre i livet. Folk må få tid til å sørge og bearbeide.

Anonymous poster hash: 88fb2...e3d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Så leit å høre, TS!
jeg hadde aldri klart å tilgi min søster for å ha ligget med kjæresten min. Hun av alle mennesker i denne verden burde hatt vett nok til å holde seg langt unna kjæresten til søsteren sin. Fy f!

Håper dog at familien får snusen i det og at de aldri vil godta han som en svigersønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et svik. Jeg fikk så vondt av å lese dette.. TS, du fortjener så mye bedre enn dette. Jeg håper du vet det ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dog at familien får snusen i det og at de aldri vil godta han som en svigersønn.

Hva mener du? At om Ts tilgir typen så håper du familien til Ts ikke vil godta det?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du vil ha godt utbytte av å lære sinnenestring. Snakk med fastlegen din så kan han henvise deg. Anonymous poster hash: ee2a3...5a2

Dette svaret vitner om så utrolig lite empati og forståelse at jeg er litt usikker på om du faktisk er dum nok til å mene det eller ikke. Jeg har selv opplevd å finne min daværende samboer i seng med en annen dame og etter det fikk jeg full forståelse for de som svartner fullstendig og dreper noen i affekt, og jeg har knapt nok kjeftet på noen i hele mitt liv. Når man opplever noe som dette så går man inn i en sjokktilstand man sjeldent kan forberede seg på hvordan man takler. At kun en vase ble knust viser tvert i mot at hun taklet dette relativt bra men tanke på at hennes egen søster har hatt et forhold til mannen hennes. På tide å utvide horisonten og sympatien kanskje?

Anonymous poster hash: d6388...de1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du? At om Ts tilgir typen så håper du familien til Ts ikke vil godta det?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Det er nok uansett noe som aldri blir relevant. Dette er en av de få tingene i livet man ikke kan tilgi.

Anonymous poster hash: 88fb2...e3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Hva mener du? At om Ts tilgir typen så håper du familien til Ts ikke vil godta det?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Dersom søster og eks blir et par.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svaret vitner om så utrolig lite empati og forståelse at jeg er litt usikker på om du faktisk er dum nok til å mene det eller ikke. Jeg har selv opplevd å finne min daværende samboer i seng med en annen dame og etter det fikk jeg full forståelse for de som svartner fullstendig og dreper noen i affekt, og jeg har knapt nok kjeftet på noen i hele mitt liv. Når man opplever noe som dette så går man inn i en sjokktilstand man sjeldent kan forberede seg på hvordan man takler. At kun en vase ble knust viser tvert i mot at hun taklet dette relativt bra men tanke på at hennes egen søster har hatt et forhold til mannen hennes. På tide å utvide horisonten og sympatien kanskje?

Anonymous poster hash: d6388...de1

Forståelse for de som svartner og dreper pga utroskap? Hello crazy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom søster og eks blir et par.

Kjenner ikke foreldrene til Ts denne mannen allerede, da?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Kjenner ikke foreldrene til Ts denne mannen allerede, da?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Jo, men tror nok ikke at søster og eks sine handlinger gjør dem mer populære hos foreldrene.

Jeg tror nok ikke at min kjære hadde blitt så populær om han var utro med min søster for også bli sammen med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har så dårlig selvvære at det du har sett er helt motsatt av det du tror.

Tror kanskje du burde sette forholdet ditt på pause og jobbe litt med deg selv..

Jeg har selv opplevd at min samboer fikk en på trynet av svogeren sin, fordi svogeren mente at han prøvde seg på søstra (SØSTEREN TIL MIN SAMBOER!!). Skikkelig innviklet forklart, men i bunn og grunn ett eksempel på at når man forventer det værste av folk vil alt synes å være mulig.



Anonymous poster hash: 296a7...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har så dårlig selvvære at det du har sett er helt motsatt av det du tror.

Tror kanskje du burde sette forholdet ditt på pause og jobbe litt med deg selv..

Jeg har selv opplevd at min samboer fikk en på trynet av svogeren sin, fordi svogeren mente at han prøvde seg på søstra (SØSTEREN TIL MIN SAMBOER!!). Skikkelig innviklet forklart, men i bunn og grunn ett eksempel på at når man forventer det værste av folk vil alt synes å være mulig.

Anonymous poster hash: 296a7...911

Du leser kun HI i en 13- siders tråd?

Vennligst les hele tråden før du svarer.

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du leser kun HI i en 13- siders tråd?

Vennligst les hele tråden før du svarer.

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

Leste 8 sider før jeg skrev. ;)

Anonymous poster hash: 296a7...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste 8 sider før jeg skrev. ;)

Anonymous poster hash: 296a7...911

Så da har du også lest at de har innrømmet at de har hatt sex?

Anonymous poster hash: 88fb2...e3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste 8 sider før jeg skrev. ;)

Anonymous poster hash: 296a7...911

Ha ha. Man skal lese førsten og sisten. ;)

Anonymous poster hash: 97768...eb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har selv opplevd at min samboer fikk en på trynet av svogeren sin, fordi svogeren mente at han prøvde seg på søstra (SØSTEREN TIL MIN SAMBOER!!). Skikkelig innviklet forklart, men i bunn og grunn ett eksempel på at når man forventer det værste av folk vil alt synes å være mulig.

Anonymous poster hash: 296a7...911

Det der var nok en overreaksjon, men generelt så tror jeg det er MANGE flere slike unevnelige forbudte forhold rundt omkring som aldri blir avslørt, enn det er som blir avslørt.

Anonymous poster hash: 97768...eb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men tror nok ikke at søster og eks sine handlinger gjør dem mer populære hos foreldrene.

Jeg tror nok ikke at min kjære hadde blitt så populær om han var utro med min søster for også bli sammen med henne.

Nå skjønner jeg ingenting. Du håper foreldrene får snusen i det og ikke godtar han som svigersønn? Om de kjenner ham i dag som samboeren til Ts, tror du ikke de vil kjenne ham igjen om søsteren til Ts kommer hjem med ham og presenterer ham som sin kjæreste?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Nå skjønner jeg ingenting. Du håper foreldrene får snusen i det og ikke godtar han som svigersønn? Om de kjenner ham i dag som samboeren til Ts, tror du ikke de vil kjenne ham igjen om søsteren til Ts kommer hjem med ham og presenterer ham som sin kjæreste?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Det jeg mener er at jeg ikke tror foreldrene vil se på han på samme måten om han plutselig blir presentert som kjæresten til søsteren.

At de kjenner han igjen tviler jeg ikke på, men kanskje de har fått et litt annet syn på han OG datteren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Hm.. Det er ikke sikkert det har skjedd noe fysisk, mest sannsynlig ikke.

Men det er jo tydelig at de har hatt mye kontakt og har en god kjemi. Samboeren din sier at han synes din søster er attraktiv. Og hun er kanskje av den flørtete typen som liker oppmerksomhet? I så fall er det bra at de kutter den kontakten de har hatt (uten deg tilstede.. Han kan godt si at han aldri ville gjort det mot deg, men seksuell spenning/ følelser kan fort oppstå i en slik setting, spesielt hvis de er mye sammen.

Hadde dette vært meg, ville jeg nok hatt problemer med å komme forbi tanken om at han/hun/de innerst inne egentlig har lyst på hverandre.

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

Han har garantert lyst på henne uansett om de har hatt sex eller ikke. Menn tilbringer som regel ikke tid med en attraktiv kvinne KUN for vennskap. Det ligger som regel noe mer bak.

Når en heterofil mann er venn med en kvinne han finner attraktiv, vil mannen ofte på et eller annet tidspunkt ha ønske om noe mer enn vennskap.

Jeg har aldri (!) hatt en mannlig venn, verken som ungdom eller voksen, som ikke til syvende og sist har prøvd seg. Det samme gjelder mange av mine venninner.

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

Dette kan jeg bare skrive under på og jeg tror de har hatt et forhold, eller iallefall at han har følt seg seksuelt tiltrukket av henne

Edit : skrivefeil

Endret av Godjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...