Gå til innhold

Samboeren min er utro med søsteren min.?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror du vil ha godt utbytte av å lære sinnenestring. Snakk med fastlegen din så kan han henvise deg. Anonymous poster hash: ee2a3...5a2

Sinnemestring? Ts har akkurat fått vite at mannen hennes har vært utro med hennes egen søster! Hvordan hadde du følt det?

--

Masse klemmer til deg, ts! :hjerte:

Endret av Magnifique
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy fader for en egoistisk dritt søster og for en forferdelig unnskyldning for en mann. Føler virkelig med deg TS. Det må være det ultimate sviket du opplever :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig trist og jeg føler med deg. Du har all grunn og rett til å være rasende, fortvilet og trist. På sikt vil du få det bedre selvom det ikke er slik nå. Du vil få det bedre uten en utro mann i livet ditt og din søster er det virkelig ingen grunn til å ha noe videre kontakt med. For et svik. Sender en trøsteklem. Ta deg tid til å sørge og være sint, og deretter opp på hesten igjen. Håper du har noen å snakke med nå. God klem

Anonymous poster hash: 202d6...473

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du nå Petra75? Du var jo ganske sikker på at dette nok var uskyldige greier.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev noe før jeg leste hele tråden her, men kan vel bare si at jeg er lei for at det hendte deg ts...

Endret av tøttetøs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var overdramatisert. Hallo, de LEIDE.... Ikke akkurat noe å bryte et samboerforhold for. Neppe veldig erotisk å holde noen i hånda? Han likte bilder på face, ok... Det betyr jo ikke at de har seg akkurat? Hadde dette skjedd med meg, min samboer og min søster hadde jeg ikke huska det engang, for det er så ingenting. Men alle er jo forskjellige. Har du så liten tillit til kjæresten og ikke minst søsteren din, så burde du jobbe litt med det. Kanskje du burde gjøre noe med selvtilliten din?

Eh naiv much? TS skrev jo at han hadde godt øye til henne. Og man kan faktisk lese mellom linjene. At man uskyldig holder hender ser man også på måten.

Er ikke normalt for meg å gå leie hånda til min svigerbroren min!!! Selv om det i din verden er helt normalt.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh naiv much? TS skrev jo at han hadde godt øye til henne. Og man kan faktisk lese mellom linjene. At man uskyldig holder hender ser man også på måten.

Er ikke normalt for meg å gå leie hånda til min svigerbroren min!!! Selv om det i din verden er helt normalt.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

Eh..Les tråden. De har pult.

Anonymous poster hash: 88fb2...e3d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..Les tråden. De har pult.

Anonymous poster hash: 88fb2...e3d

Eh les svaret jeg skrev til henne...

Kanskje du som trenger å lese alt. Svarte personen på at hun mente at TS overragerte før hun tok dem på fersken.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Tenkte jeg skulle oppdatere. Livet mitt er fallt i grus.. De har hatt et forhold :(

I går kveld reiste jeg ut til søstera mi for å prate med henne. Jeg visste at jeg måtte bruke den strenge tonen med henne for å forsikre meg om at hun skulle fortelle sannheten. I starten benektet hun hele tiden, men etterhvert som hun benektet så jeg at hun ble våtere og våtere i øynene... Når jeg så dette, mistet jeg nesten pusten.. Jeg spurte: "Er du virkelig ærlig mot din egen søster nå?" og håpet så inderlig at min magefølelse skulle være feil, men når hun plutselig begynte å hylgråte forstod jeg at min magefølelse stemte.... Jeg tuller ikke når jeg sier at hjertet mitt frøs til is. Livet ble sugd ut av meg...

Hun fortalte meg at de har hatt sex to ganger. Første gang var i november i fjord og den siste gangen var 2. Januar i år. Begge gangene var etter de hadde vært på trening. De hadde gått hjem til henne begge gangene. Etter den første gangen hadde de angret seg veldig mye, og lovet hverandre å aldri fortelle en sjel. Hun beklaget seg hundretusen ganger og hylgråt, men jeg ville egentlig bare drepe henne mens jeg lå sammenkrøken i sofaen og hørte på...Jeg ba henne dra til helvette mens jeg tok en vase og kastet den i veggen. Den knuste i tusen biter i lag med mitt eget hjerte.

Jeg kjørte så til samboeren min og skjelte han i de 10 minuttene jeg var der mens jeg kasta en haug av mine klær i en bag. Han var tydeligvis i sjokk for han fikk nesten ikke frem et ord. Jeg ba han ordne med megler, før jeg dro.

Etter dette har jeg bare ligget i sengen. Jeg har sovet, grått og sovet mer. Jeg har ikke spist noe annet enn litt frukt. Mobilen min er avskrud.

Hvordan i alle dager skal jeg overleve dette her? Eg ser ikke mening med noe lengre....

ts

Anonymous poster hash: 24040...85f

Trist å lese dette. Men er du sikker på at din søster fortalte sannheten? Det er en liten sjanse for at hun sa at de har hatt sex for at det skal bli slutt mellom dere. Ikke stor sjanse men... Hvis hun er dramaqueen er sjansen tilstede. Men det beviser i alle fall at hun har lagt seg etter din samboer, og det virker gjensidig fra hans side og. Hva er hans versjon av historien?

Jeg tror du vil ha godt av å prate med en psykolog, psyk.sykepleier eller evt. en prest. (finnes hyggelige prester og man trenger ikke være kristen for å få en time). Det vil ta tid å komme over et så stort svik, og du vil kanskje oppleve at du vil få problemer med tillit, dessverre både overfor kvinner og menn i lang tid. Den skaden er det best å få hjelp til å takle.

Du bør kanskje fortelle dine foreldre hva som har skjedd, for kontakten mellom deg og din lillesøster vil vel være ganske kald eller fraværende etter dette. Samboeren/eksen din er ikke stort å savne hvis det er sannheten som er kommet frem, men ting kan ta tid, dessverre.

Vet ikke helt hva jeg skal si, de to har klart å rote det skikkelig til, også for seg selv. Tror neppe foreldrene dine vil godta han som svigersønn hvis han blir sammen med din søster. Hele historien er trist, hvis dette ikke er en trolletråd da, noen ganger når jeg leser her på forumet håper jeg at det er trolling. Jeg leser ikke alle trådene, og noen ganger holder jeg meg bevisst unna samliv og relasjoner. Det kan bli for mye og her inne skriver man når man har problemer. Det kan få verden til å virke veldig svart/hvitt.

Å ha sex med din lillesøster... hva faen er han laget av?!! Bomull? Piperensere? (vet at hun kan ha lagt ut garnet, men det unnskylder knapt hans rolle i dritten)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese dette. Men er du sikker på at din søster fortalte sannheten? Det er en liten sjanse for at hun sa at de har hatt sex for at det skal bli slutt mellom dere. Ikke stor sjanse men... Hvis hun er dramaqueen er sjansen tilstede. Men det beviser i alle fall at hun har lagt seg etter din samboer, og det virker gjensidig fra hans side og. Hva er hans versjon av historien?

Jeg tror du vil ha godt av å prate med en psykolog, psyk.sykepleier eller evt. en prest. (finnes hyggelige prester og man trenger ikke være kristen for å få en time). Det vil ta tid å komme over et så stort svik, og du vil kanskje oppleve at du vil få problemer med tillit, dessverre både overfor kvinner og menn i lang tid. Den skaden er det best å få hjelp til å takle.

Du bør kanskje fortelle dine foreldre hva som har skjedd, for kontakten mellom deg og din lillesøster vil vel være ganske kald eller fraværende etter dette. Samboeren/eksen din er ikke stort å savne hvis det er sannheten som er kommet frem, men ting kan ta tid, dessverre.

Vet ikke helt hva jeg skal si, de to har klart å rote det skikkelig til, også for seg selv. Tror neppe foreldrene dine vil godta han som svigersønn hvis han blir sammen med din søster. Hele historien er trist, hvis dette ikke er en trolletråd da, noen ganger når jeg leser her på forumet håper jeg at det er trolling. Jeg leser ikke alle trådene, og noen ganger holder jeg meg bevisst unna samliv og relasjoner. Det kan bli for mye og her inne skriver man når man har problemer. Det kan få verden til å virke veldig svart/hvitt.

Å ha sex med din lillesøster... hva faen er han laget av?!! Bomull? Piperensere? (vet at hun kan ha lagt ut garnet, men det unnskylder knapt hans rolle i dritten)

Tror ikke han hadde vært helt stille hvis han ikke hadde skyld i dette, du.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: ønsker deg alt godt! Forstår at det gjør utrolig vondt akkurat nå, men husk at alt blir bedre med tiden <3

Anonymous poster hash: bbe88...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som søsteren din burde ha gjort når hun fikk invitasjon fra din samboer var å si at hun ikke kunne møte han for å trene sammen, i lang lang tid for ever av respekt for deg. Nr. 2 er at din samboer er en dust som synes det er naturlig å trene med søsteren til samboeren som er superblond...

Håper med dette at du gjør det beste for deg selv for å beholde din selvrespekt. Ingen fortjener en sånn svik...



Anonymous poster hash: 5eb45...d81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette var noe virkelig dritt å få med seg. Ønsker deg alt godt selv om jeg ikke kjenner deg. Ingen fortjener dette. Om du har råd så ta å reis vekk en uke. Det pleier å hjelpe meg.

Og husk, i kjærlighetssorg så pleier man å ha skyldfølelse. Dette må du ikke få. Du skal være sterk, og skjebnen vil gi deg en bedre mann til slutt.



Anonymous poster hash: 5eb45...d81
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var noe virkelig dritt å få med seg. Ønsker deg alt godt selv om jeg ikke kjenner deg. Ingen fortjener dette. Om du har råd så ta å reis vekk en uke. Det pleier å hjelpe meg.

Og husk, i kjærlighetssorg så pleier man å ha skyldfølelse. Dette må du ikke få. Du skal være sterk, og skjebnen vil gi deg en bedre mann til slutt.

Anonymous poster hash: 5eb45...d81

Og en bedre søster. Om jeg var deg ts så ville jeg pratet med venner og familie om dette.

Anonymous poster hash: 88fb2...e3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva sier du nå Petra75? Du var jo ganske sikker på at dette nok var uskyldige greier.

Anonymous poster hash: 1277b...f50

Ja! Dette er det som er det viktigste å fokusere på nå! At Petra tok feil!

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som søsteren din burde ha gjort når hun fikk invitasjon fra din samboer var å si at hun ikke kunne møte han for å trene sammen, i lang lang tid for ever av respekt for deg. Nr. 2 er at din samboer er en dust som synes det er naturlig å trene med søsteren til samboeren som er superblond...

Håper med dette at du gjør det beste for deg selv for å beholde din selvrespekt. Ingen fortjener en sånn svik...

Anonymous poster hash: 5eb45...d81

Ha ha. Som om treningen sammen er det de virkelig har gjort galt her. Det går an å trene sammen, uten å skulle gå til sengs sammen etterpå, eller gå rundt og leie hverandre som et kjærestepar.

Anonymous poster hash: 97768...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese dette. Men er du sikker på at din søster fortalte sannheten? Det er en liten sjanse for at hun sa at de har hatt sex for at det skal bli slutt mellom dere. Ikke stor sjanse men... Hvis hun er dramaqueen er sjansen tilstede.

Ingen innrømmer noe slikt, hvis det ikke er sant. Lillesøsteren hylte jo også osv. Hun må skjønne at hun kommer til å bli uglesett av mange etter dette, for alle fordømmer den handlingen hun har gjort. Og man kan vel si hun har fortjent det.

Anonymous poster hash: 97768...eb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Tenkte jeg skulle oppdatere. Livet mitt er fallt i grus.. De har hatt et forhold :(

I går kveld reiste jeg ut til søstera mi for å prate med henne. Jeg visste at jeg måtte bruke den strenge tonen med henne for å forsikre meg om at hun skulle fortelle sannheten. I starten benektet hun hele tiden, men etterhvert som hun benektet så jeg at hun ble våtere og våtere i øynene... Når jeg så dette, mistet jeg nesten pusten.. Jeg spurte: "Er du virkelig ærlig mot din egen søster nå?" og håpet så inderlig at min magefølelse skulle være feil, men når hun plutselig begynte å hylgråte forstod jeg at min magefølelse stemte.... Jeg tuller ikke når jeg sier at hjertet mitt frøs til is. Livet ble sugd ut av meg...

Hun fortalte meg at de har hatt sex to ganger. Første gang var i november i fjord og den siste gangen var 2. Januar i år. Begge gangene var etter de hadde vært på trening. De hadde gått hjem til henne begge gangene. Etter den første gangen hadde de angret seg veldig mye, og lovet hverandre å aldri fortelle en sjel. Hun beklaget seg hundretusen ganger og hylgråt, men jeg ville egentlig bare drepe henne mens jeg lå sammenkrøken i sofaen og hørte på...Jeg ba henne dra til helvette mens jeg tok en vase og kastet den i veggen. Den knuste i tusen biter i lag med mitt eget hjerte.

Jeg kjørte så til samboeren min og skjelte han i de 10 minuttene jeg var der mens jeg kasta en haug av mine klær i en bag. Han var tydeligvis i sjokk for han fikk nesten ikke frem et ord. Jeg ba han ordne med megler, før jeg dro.

Etter dette har jeg bare ligget i sengen. Jeg har sovet, grått og sovet mer. Jeg har ikke spist noe annet enn litt frukt. Mobilen min er avskrud.

Hvordan i alle dager skal jeg overleve dette her? Eg ser ikke mening med noe lengre....

ts

Anonymous poster hash: 24040...85f

Dette var veldig trist lesing TS, jeg håper du kommer deg godt gjennom dette. Hvor vondt det enn føles nå, så prøv i alle fall å tenke at du nå har to store hindringer i livet ute av veien. Du trenger verken han eller din søster, de har virkelig mistet all rett til å være i ditt liv.

Disse dagene vil nok være tunge, så gråt ut så mye du trenger og overnatt hjerne hos noen venniner/foreldre hvis du føler du trenger det. Så skal du se at smerten legger seg etterhvert, og du kommer ut av det som en sterkere person med mulighet til å leve livet igjen slik du fortjener :) Lykke til!

Anonymous poster hash: c759f...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...