Gå til innhold

Samboeren min er utro med søsteren min.?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette kan jeg bare skrive under på og jeg tror de har hatt et forhold, eller iallefall at han har følt seg seksuelt tiltrukket av henne

Nå må dere lese tråden før dere skriver. Søsteren har innrømmet et forhold, at de har hatt sex!

Anonymous poster hash: 97768...eb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg mener er at jeg ikke tror foreldrene vil se på han på samme måten om han plutselig blir presentert som kjæresten til søsteren.

At de kjenner han igjen tviler jeg ikke på, men kanskje de har fått et litt annet syn på han OG datteren sin.

Men du skrev jo du håper familien får snusen i det og ikke vil godta ham som framtidig svigersønn. Det er da ikke mulig at de kan la være å få snusen i det om han blir presentert som en som er i lag med søster nummer to, etter at han alt har vært sammen med søster nummer 1?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skrev jo du håper familien får snusen i det og ikke vil godta ham som framtidig svigersønn. Det er da ikke mulig at de kan la være å få snusen i det om han blir presentert som en som er i lag med søster nummer to, etter at han alt har vært sammen med søster nummer 1?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Det er vel en viss sjanse for at søsteren ikke ønsker å presantere han hjemme med det første, og at foreldre og øvrig familie dermed blir ført bak lyset.

Vil anta det er det som Snoopy siktet til.

Videre så spørs det vel om forholdet er så spennende å fortsette når de er avslørt og ting har kommet fram i dagen. Mye av gnisten blir vel borte da.

Ønsker uansett TS alt godt, og at ting blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åherrefred, jeg sitter med oppkastsmak i munnen.

Fy f.. jeg klarer faktisk ikke å tenke på hvordan du har det nå uten at hjertet går i sønder.

Det er det ultimate sviket, som aldri aldri skal skje.

Jeg vet ikke hva jeg egentlig håper ang. forholdet til deg og din søster i fremtiden, for akkuratt nå er jeg så provosert at jeg ønsker bare å brøle "brenn henne, brenn henne".

Men jeg håper at du etterhvert som tida går klarer å få tillitt til menneskeheten igjen.

Har selv blitt bedratt av bestevenninnen min, men det er ikke i nærheten engang. Likevel vet jeg hvor mye trust issues man får i etterkant, og hvor lang prosessen tilbake er.

Jeg håper du har en ring rundt deg av gode mennesker<3 (og at eksamboeren din mister alt håret sitt)



Anonymous poster hash: 1c8e3...91d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Syntes det var skikkelig grusomt hva du mátte gá igjennom ná ts. Personlig synes jeg at det kunne vaere best á ikke blande inn altfor mye familie i dette her, familier har en tendens til á próve á fá deg og din sóster til á ha god kontakt igjen. Og jeg syns at det beste er á ikke ha mer kontakt med henne, ogsá siden du har skrivi tidligere at dere aldri har hatt noe godt forhold heller. Men du má gjóre det du mener er best for deg, og hvis du fóler at det er rett á fortelle dette til familien din, sá da gjór du det.

Og han samboeren er virkelig ikke verdt á gá tilbake til. De var begge like mye skyldige i dette, synes ikke at sjólv om sósteren er ment til á vaere av samme blod og kjótt som deg at du da er nódt til á se pá samboeren som vaerst. Det var allerede et dárlig tegn da samboeren din tittet pá bilder av sósteren din, skreiv masse meldinger med henne, syntes at ho var attraktiv, og sá á ville trene i sammen med henne alene.

Er virkelig kjempetrist at du opplever dette, sjólv om det var bra at du fikk vite sannheten ná og ikke etter flere ár. Men tóft er det, og du má virkelig ta all den tiden du trenger til á bli helbredet og sá á klare á komme deg videre. Det er helt forstáelig at du har det skikkelig vondt ná, og du má ikke forte deg med á bli bedre. Ta den tiden du trenger. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skrev jo du håper familien får snusen i det og ikke vil godta ham som framtidig svigersønn. Det er da ikke mulig at de kan la være å få snusen i det om han blir presentert som en som er i lag med søster nummer to, etter at han alt har vært sammen med søster nummer 1?

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Blir han sammen med søster nummer to blir det ikke populært. Min lillesøster la seg etter en jeg hadde vært sammen med. Det begynte allerede mens vi var sammen. De flørtet og hun ga han all oppmerksomhet. Hvem av de som var verst kan være det samme. Når han kom hjem noen måneder som hennes nye kjæreste, fikk han beskjed om å holde seg langt unna hjemmet vårt. Forholdet deres varte ikke lenge.

Anonymous poster hash: 2918e...08f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir han sammen med søster nummer to blir det ikke populært. Min lillesøster la seg etter en jeg hadde vært sammen med. Det begynte allerede mens vi var sammen. De flørtet og hun ga han all oppmerksomhet. Hvem av de som var verst kan være det samme. Når han kom hjem noen måneder som hennes nye kjæreste, fikk han beskjed om å holde seg langt unna hjemmet vårt. Forholdet deres varte ikke lenge.

Anonymous poster hash: 2918e...08f

You've been married three times

and still have the same in-laws.

You might be a redneck

Jeff Foxworthy

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en heterofil mann er venn med en kvinne han finner attraktiv, vil mannen ofte på et eller annet tidspunkt ha ønske om noe mer enn vennskap.

Jeg har aldri (!) hatt en mannlig venn, verken som ungdom eller voksen, som ikke til syvende og sist har prøvd seg. Det samme gjelder mange av mine venninner.

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

Betyr ikke at det er slik for alle. Min beste venn er en mann, og han har aldri prøvd seg og vil aldri gjøre det heller. Det er helt platonisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en historie :( Jeg synes virkelig, virkelig synd på trådstarter her, det er en forferdelig situasjon med de ultimate svik fra ikke bare èn, men to personer, som begge burde vært absolutte til å stole på i livet.

Håper du kommer over dette på et eller annet vis med tiden. Det er grusomt vondt nå, men en mager trøst kan være det gamle ordtaket "Tiden leger alle sår". Før eller siden vil det være mulig for deg å ikke gråte over dette lenger. :hug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir han sammen med søster nummer to blir det ikke populært. Min lillesøster la seg etter en jeg hadde vært sammen med. Det begynte allerede mens vi var sammen. De flørtet og hun ga han all oppmerksomhet. Hvem av de som var verst kan være det samme. Når han kom hjem noen måneder som hennes nye kjæreste, fikk han beskjed om å holde seg langt unna hjemmet vårt. Forholdet deres varte ikke lenge.

Anonymous poster hash: 2918e...08f

Økseskaft.

Anonymous poster hash: fa2d3...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor gammel søsteren til ts er? Tror virkelig ikke at det kommer til å vare dersom det blir et par av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betyr ikke at det er slik for alle. Min beste venn er en mann, og han har aldri prøvd seg og vil aldri gjøre det heller. Det er helt platonisk.

Ofte hvis en mann finner en kvinne attraktiv, vil han prøve seg, eller det vil skje noe om kvinnen er interessert. Vil påstå det er svært få menn som klarer å motstå en dame han synes er pen og har kjemi med (og man har jo kjemi med dem man er venner med).

Har sett det og vært i slike situasjoner mange ganger.

Men det er selvsagt ikke slik i alle tilfeller. Derav "ofte".

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte hvis en mann finner en kvinne attraktiv, vil han prøve seg, eller det vil skje noe om kvinnen er interessert. Vil påstå det er svært få menn som klarer å motstå en dame han synes er pen og har kjemi med (og man har jo kjemi med dem man er venner med).

Har sett det og vært i slike situasjoner mange ganger.

Men det er selvsagt ikke slik i alle tilfeller. Derav "ofte".

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

Tror det kommer litt an på. Er mannen vant til å ha venninner fra han var yngre, så er det vel lettere å ha venninner som voksen. Mannen er ikke en hund, de klarer jo å styre seg. Jeg og bestevennen min har vært venner i 15 år. Hadde blitt rimelig overrasket om han skulle prøvd seg nå, selv om han synes jeg er attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte hvis en mann finner en kvinne attraktiv, vil han prøve seg, eller det vil skje noe om kvinnen er interessert. Vil påstå det er svært få menn som klarer å motstå en dame han synes er pen og har kjemi med (og man har jo kjemi med dem man er venner med).

Har sett det og vært i slike situasjoner mange ganger.

Men det er selvsagt ikke slik i alle tilfeller. Derav "ofte".

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

Skulle ønske du hadde rett i dette, da jeg er dødelig forelsket i en god kompis av meg. Men han vil bare være venn, gitt. :sukk:

Anonymous poster hash: be49c...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske du hadde rett i dette, da jeg er dødelig forelsket i en god kompis av meg. Men han vil bare være venn, gitt. :sukk:

Anonymous poster hash: be49c...450

Avsporing av tråden men..

Jeg har jo fortsatt rett i det ;) Hvis han ikke vil være mer enn venn, så er han ikke interessert i deg på den måten. Da vil han selvsagt ikke noe mer. Det kan like gjerne gjelde motsatt vei, at kvinnen vil noe mer. I dette tilfellet er det jo du som er interessert og ikke han. Det jeg mener er at det ofte oppstår slike situasjoner i vennskap mellom mann og kvinne. Ofte er det slik at den ene eller begge utvikler mer følelser. Eller at den ene har lyst på den andre rent seksuelt. Og når en mann er venn med en kvinne han synes er veldig attraktiv, vil han som regel ha lyst til fysisk kontakt, all den tid (mange) menn til syvende og sist tenker med det de har mellom beina.

Det er hvertfall min erfaring ^ ;)

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en grusom situasjon. Av din søster, er dette HELT utilgivelig.

Menn kan man alltids bytte ut, men søsken er der til evig tid. Det ville jeg aldri klart å tilgi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing av tråden men..

Jeg har jo fortsatt rett i det ;) Hvis han ikke vil være mer enn venn, så er han ikke interessert i deg på den måten. Da vil han selvsagt ikke noe mer. Det kan like gjerne gjelde motsatt vei, at kvinnen vil noe mer. I dette tilfellet er det jo du som er interessert og ikke han. Det jeg mener er at det ofte oppstår slike situasjoner i vennskap mellom mann og kvinne. Ofte er det slik at den ene eller begge utvikler mer følelser. Eller at den ene har lyst på den andre rent seksuelt. Og når en mann er venn med en kvinne han synes er veldig attraktiv, vil han som regel ha lyst til fysisk kontakt, all den tid (mange) menn til syvende og sist tenker med det de har mellom beina.

Det er hvertfall min erfaring ^ ;)

Anonymous poster hash: c57d4...bb1

Mann: "Hun er en dritkul venninne. Men bare det altså. Kunne godt pult a, også da, haha" ;)

Så står de der med pikken i hånda i tilfelle hun snubler en kveld.

Anonymous poster hash: 31931...549

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...