Gå til innhold

Store forventninger


Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Takk, Pusla! Ja hva er det man sier:

Pessimisten får kanskje rett, men optmisten har det så mye morsommere i mellomtiden! :rosasmil:

Det blir ihvertfall ganske travelt denne uken, med kurs etc. Bra det da...

Nå skal jeg snart til akupunktør og la nålene lage gode vibber i livmoren! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vet du om du er gravid eller ikke a?

Syns det er så spennende å følge med her hos deg!! Gleder meg til å lese hver gang det kommer noe nytt her! Stoooor lykke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonell - eller bare emosjonell?

Ah, Thank God it's Friday!! Hjemme igjen fra tre dagers kurs nå - deilig å gå rett på avslappende helg!! Kurset var intenst og følelsesmessig krevende, men givende. Må bare få bearbeidet alle tankene og følelsene som dukket opp. Det dreier seg om lederutvikling, med veldig fokus på en selv som person, med all den bagasjen man har med seg fra privatliv og yrkesliv til nå. Veilederne er psykologer og har sine metoder for å pirke borti de mest sårbare sidene hos den enkelte... Det kan være smertefullt der og da, men skal jo føre til at man blir styrket som person. Tøft å stå foran en hel forsamling og snakke om seg selv på en veldig personlig måte! Men alle måtte jo gjennom det. De fleste ble litt skjelvne og gjerne litt på gråten også...

Ellers synes jeg det går bra med progesteronen som jeg tar. Var redd jeg f.eks ville bli trøtt av den, men har ikke merket noen bivirkninger ennå.

Ikveld skal jeg kose meg med jentefilm, Laws of Attraction på dvd, mens mannen er ute med gutta.

* 1 uke til jeg skal ta gravitest... *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vet du om du er gravid eller ikke a?

Syns det er så spennende å følge med her hos deg!! Gleder meg til å lese hver gang det kommer noe nytt her! Stoooor lykke :klem:

Håper jeg tester positivt om en uke...! :wink:

Og tusen takk for at du følger med i dagboken min! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kurset hørtes skikkelig utfordrende ut. Det er sånne kurs jeg gruer meg fryktelig til å måtte gå på.

Hva er det egentlig du jobber med? Tror ikke jeg har fått det med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kontorjobb i det offentlige, arbeider med informasjon. Var veldig spent før det kurset startet, men har bare hørt positive erfaringer fra tidligere deltakere. Kan som sagt være krevende, men samtidig så tror jeg man vokser veldig på å ha vært igjennom det. Har savnet nye utfordringer en stund og håper at dette kurset skal hjelpe meg å finne ut av veien videre ift jobb...

Men aller mest håper jeg jo å bli gravid snart! :sjarmor:

Litt morsomt var det at veilederen snakket om at kurset varer en "graviditetsperiode", dvs ca 9 mnd. Han skulle bare visst at jeg prøver så hardt jeg bare kan å sørge for at det kommer en ordentlig baby parallelt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latmannsliv

Denne helgen har vi bare slappet av og kost oss masse. I går møtte jeg min søster en liten stund på dagen og handlet litt småting på Åhlens. Så spiste vi deilig biff med bearnaise, brokkoli og pommes noisettes. Nam!

Så alle fire episodene av den siste sesongen av TV-serien "24" som vi har fått tak i på dvd. Spennende!

I dag har vi sett filmen "Closer" med bl.a Julia Roberts og Jude Law. Han er sååå kjekk!! :wink:

Men nå er det ut og spise tex mex-middag! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Full fart fremover, takk!

Nå kunne jeg tenke meg å spole tiden fort frem. Fast forward! Til slutten av uken, slik at jeg kan ta graviditetstest og bli ferdig med det... :roll:

Mandag er ikke akkurat min favorittdag, selv om dagen i dag var helt ok. Var til akupunktøren min igjen og hun er visst like spent som meg på om jeg kan være gravid! :-)

Tror jeg skal legge meg tidlig i kveld med min kjære... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig spent :ler:

Er kjempe babysyk selv, men vil helst vente noen år sånn innerst inne... Det går nok ganske fort, plutselig så er uka ferdig.. Huff.. Syns egentlilg det bare er skummelt jeg, siden jeg skal gifte meg neste helg.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teste eller ikke teste?

Cathie, skjønner at du er spent nå ja - neste helg er jo virkelig snart! :o

Tenk, man går lenge å venter og planlegger og så vips, er dagen her. Det blir sikkert fantastisk! :P Skal tenke på deg.

I dag er jeg kjempetrøtt, selv om jeg la meg ganske tidlig i går. Hmm, har vært veldig trøtt tidligere når jeg har vært gravid... Må ofte tisse også. Men alle slike symptomer kan være pga hormonene jeg har tatt, så det er vanskelig å vite.

Prøver å vente med å teste. Vet hvor irritert jeg blir på meg selv hvis jeg tester for tidlig og får negativt resultat... Men kunne ikke dy meg i kveld og testet med en Persona EL-test (noen sier de slår ut på graviditet også) - som likevel "måtte" brukes opp fordi den snart går ut på dato... :ler:

Men ikke uventet var den så negativ som den kunne bli, derfor sparer jeg de dyre Clearblue-testene mine, tenker jeg. Men tror kanskje jeg må ta en test i morgen tidlig... :-?

Tålmodighet er også en form for handling.

~ Auguste Rodin ~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...