Gå til innhold

Store forventninger


Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For tidlig...?

Tok en Clearblue-test i dag og den var negativ. Ble heldigvis ikke noe deppa for det. Vet jo at det er tidlig ennå, skal prøve å ikke teste igjen før til helgen. Men det er nesten slik at jeg vil bli overrasket hvis den er positiv. Føler at jeg liksom ikke kan være så heldig at jeg blir gravid første syklus med disse medisinene. Prøver nok å styre unna en eventuell psykisk nedtur pga skuffelse ja. For de har jeg hatt så mange av de siste to årene og det er slitsomt...

Så derfor prøver jeg å være likegyldig. Hvis jeg klarer.

Alt ender godt for den som kan vente.

Leo Tolstoj

(Fra Optimistens sitatbok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så rart at det kanskje ikke klaffer helt perfekt på første forsøk med de medisinene da.. Men det virker jo som de hjelper (etter hva jeg leste tidligere) Men det er jo som du sier, kanskje litt tidlig å teste allerede... Men jeg skjønner at du er spent, virkelig!! Er nesten skummelt for meg å lese dagboka di...kjærsten er iallefall litt småbekymra, han vil ikke ha bebis enda :ler:

Stoooor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten skummelt for meg å lese dagboka di...kjærsten er iallefall litt småbekymra, han vil ikke ha bebis enda :ler:

Stoooor :klem: fra meg

:ler: Kjenner meg igjen i det at man kan bli revet med av å følge med på andre.

:klem: Stoooor klem fra meg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygt for meg å gå inn her og bli revet med, for jeg har jo ingen å bli revet med med så :tunge1: . Jeg skjønner at du forsøker å dempe forventningene, det ville jo vært helt utrolig om det klaffa nå med en gang. Det kommer til å klaffe en gang framover, det heier iallefall jeg på!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kanskje håp...?

Takk Vigdis! :klem:

Guri malla, nå er jeg virkelig spent her altså... :o

Hadde bestemt meg for å vente med å teste igjen med graviditetstest til helgen. Men hadde en siste Persona eggløsningstest liggende og fant ut at jeg skulle bruke den nå for ca en halvtime siden. Jammen kom det såvidt frem to streker... Vet ikke hva det betyr ennå, eneste måten å finne ut av det på er å ta en ordentlig graviditetstest. Uansett, så var testresultatet på denne Personaen annerledes enn den jeg tok tidligere i uken, der det ikke var fnugg av to streker en gang! (Og jeg sjekket veldig nøye i godt lys).

For dere som nå lurer: Hvorfor bruke eggløsningstest som graviditetstest?? Jo, noen sier de også slår ut ved graviditet.

Nå må jeg nesten teste med en Clearblue i morgen tidlig for å finne ut av dette her!

Har ikke sagt noe til mannen, vil ikke at han skal få falske forhåpninger... :oops:

Og så jeg som har brukt mesteparten av dagen i dag til å psyke meg selv ned til å tenke at jeg ikke er gravid... Vel, vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Åååå så spennende!

Ikke for å gi deg ekstra forhåpninger altså, men svak blå strek er like mye svar som sterk blå strek!!!

Har selv 2 barn. Med førstemann var streken på graviditetstesten KNALLBLÅ etter kun halve ventetiden (husker jeg sa til sambo at den går vel sikkert ikke bort den streken igjen til ventetiden er ute)

Med andremann testet jeg negativt en gang. Neste dag testet jeg positivt, men det var en veeeeldig svak strek. Men var jo like gravid som med førstemann...

Men jeg kjenner ikke til å teste med eggløsningstester.

LYKKE TIL! Godt gjort at du klarer å vente til i morgen synes jeg!!! (Tror jeg hadde kjørt til en nattåpen bensinstasjon, men nå er jeg veldig utålmodig av meg) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå spennende!!! :hoppe: Sitter hjemme hos mamma og pappa jeg, kjeder meg fælt! Et lyspunkt å lese dagboken din, hvertfall når det er sånne spennende ting! Gleder meg til oppdateringer! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game over?

Jeg er altså Not Pregnant ifølge Clearblue digital test i dag... :roll:

Takk for oppmuntringer alle sammen! Er fremdeles noen dager til tante rød skal komme, hvis mine beregninger er riktige. Kanhende jeg bare er dum som tester for tidlig... :oops:

Men nå drar jeg utenbys i dag, skal besøke forloveren min og være med på utdrikningslaget til en venninne som skal gifte seg.

Jeg skal gjøre mitt beste for å ikke tenke på graviditet og testing i mellomtiden!! :-)

Så får vi se om tante rød kommer på besøk i helgen, hvis ikke blir det vel ny test mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Går det bra med deg?? Hatt en fin helg?

Trist å lese at den var negativ da, men som nevnt så er det jo bare første forsøk etter de medesinene da.. Så ikke gi opp håpet helt enda!!! Når er det du egentlig skal få den røde på besøk, eller har den kommet kanskje??

Ha en fin søndagskveld og en god start på uken :)

Stooor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vigdis_brud05

:klem:

Håper ikke du har fått besøk i helgen... :wink:

Venter spent på hvordan det har gått - blir det ny test i morgen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pessimistisk - jeg...?

Oi, her var det mange koselige hilsner! En god klem til dere alle :klem:

Jeg testet i dag igjen - negativt. Men har ikke fått mensen ennå, ikke en antydning engang. Så jeg veksler mellom å ha et lite håp og å tro at det ikke klaffet denne mnd... :roll:

"Det er jo litt tidlig å vite helt sikkert", mente akupunktøren min i dag...

Føler meg mest sikker på at jeg ikke er gravid og er litt irritert for at mensen ikke har vist seg ennå. Har jo pleid å ha litt kortere sykluser før. Progesteron-geleen jeg tar kan derimot forlenge syklusen litt. Jeg vil gjerne få mensen overstått liksom, slik at jeg slipper å lure meg selv... Pluss at jeg da kan begynne å sette sprøyter igjen og se frem til en ny sjanse neste mnd.

Hadde virkelig mandagsfølelsen på jobb i dag, null motivasjon og bare intetsigende arbeidsoppgaver.

Huff, dette ble visst mye klaging! :oops:

Hadde ihvertfall en flott helg, der jeg klarte å tenke på andre ting enn graviditet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...