Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Jeg lurer sånn på hvem som slår til hvem, jeg.. Kan det være Christer som blir slått til mon tro?

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets jenter har forpratet seg på fest. Et skikkelig rykte kom akkurat ut om at det er Martine og Pierre som vinner. Ingen slipper kulen. #sorry

På Instagram virker det som om CF vinner, enten med Martine eller Sara. En "spoiler-bruker" jeg følger sier han vinner og slipper kulen. Deler nok med Elin. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke, men det virker hvertfall som om mange tror det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Hvert år er det alltid noen som har forsnakket seg på fest ;)

Jeg tar alle ryktene og spekulasjonene med en klype salt. Tror ikke før jeg ser det.



Anonymous poster hash: afbed...561
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert de "forsnakker" seg sant heller da.. Kan hende de lurer folk også ;) Jeg har en følelse på at Mathias og Martine vinner

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vel Mathias ha vært lenge nok inne på hotellet, vel?! Den fyren der irriterer meg mer og mer. Slaskete og ustelt til enhver tid. Av og til kommer han med et par morsomme ting, men det gjør for øvrig Audun og.



Anonymous poster hash: 16aba...6cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, flere ganger, men jeg sier det igjen: Jeg er sikker på at Audun har en avtale med produksjonsselskapet. Så han vet han sitter trygt i x antall uker. Men kjekt at han har tenkt å vise seg litt mer frem :danse:



Anonymous poster hash: f12ec...2cc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt det før, flere ganger, men jeg sier det igjen: Jeg er sikker på at Audun har en avtale med produksjonsselskapet. Så han vet han sitter trygt i x antall uker. Men kjekt at han har tenkt å vise seg litt mer frem :danse:

Anonymous poster hash: f12ec...2cc

Feil tråd!

Anonymous poster hash: f12ec...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor horer Martine så mye? Jeg blir kvalm, hun som var så slem og mobbet Emilie.



Anonymous poster hash: ec1d6...bb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor horer Martine så mye? Jeg blir kvalm, hun som var så slem og mobbet Emilie.

Anonymous poster hash: ec1d6...bb1

Må le litt av hvor dobbeltmoralsk hun er. Nå er det HUN som sitter der "puppeløs" med Elin oppå seg og tar av.. Haha!
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor horer Martine så mye? Jeg blir kvalm, hun som var så slem og mobbet Emilie.

Anonymous poster hash: ec1d6...bb1

Det er lenge siden. Get over it

Dessuten er det ikke alltid lett å holde tilbake når man er kåt og har alkohol i blodet :)

Anonymous poster hash: aba2a...26c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden. Get over it

Dessuten er det ikke alltid lett å holde tilbake når man er kåt og har alkohol i blodet :)

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Fortsatt.. Må være flaut for henne å se at hun i går i mot alle sine premisser :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av hvor dobbeltmoralsk hun er. Nå er det HUN som sitter der "puppeløs" med Elin oppå seg og tar av.. Haha!

Det var i uke 2. Kanskje på tide å slutte å gi henne så mye tyn for det? Alle kan gjøre feil :)

Anonymous poster hash: aba2a...26c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i uke 2. Kanskje på tide å slutte å gi henne så mye tyn for det? Alle kan gjøre feil :)

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Jeg gir ikke tyn. For min del kan hun bare kjøre på. Syntes bare det er gøy å se hvor mye som forandrer seg etter litt tid i den bobla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt.. Må være flaut for henne å se at hun i går i mot alle sine premisser :)

Så klart. Veldig mange sier de ikke skal ha sex, men så gjør de det. Tror det fort blir vanskeligere enn de tror :fnise:

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets jenter har forpratet seg på fest. Et skikkelig rykte kom akkurat ut om at det er Martine og Pierre som vinner. Ingen slipper kulen. #sorry

LOL. Pierre sjekker snart ut. Tilbake på Insta 15.02 og Face 24.02.

Finalegjengen var tilbake i Norge 8.-9.mars.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vel Mathias ha vært lenge nok inne på hotellet, vel?! Den fyren der irriterer meg mer og mer. Slaskete og ustelt til enhver tid.

Enig. Få ha ut (men vet det ikke skjer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en følelse på at Mathias og Martine vinner

Tror kanskje du er inne på noe der.

Og til dere andre: Husk, i maaange finaler er alltid finaleparene (les: vinnerne) stort sett "mikset" fra hver sin allianse.

Vida/Miguel

Tina/Sander

Aurora/Nico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at de begynner å snakke om hva de skal gjøre på parsermonien allerede idag. Som om det ikke kommer til å dukke opp ting før det:P

Kommentar fra Sara til valeria: vet ikke om du har lagt merke til det, men alle her inne hører på meg.

Lool:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL. Pierre sjekker snart ut. Tilbake på Insta 15.02 og Face 24.02.

Finalegjengen var tilbake i Norge 8.-9.mars.

Hvem er finalegjengen? Vet ikke om jeg orker gå gjennom instagrammene til alle deltakerne :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig irritert på Mathias i dagens episode. Bare fordi det kommer inn en jente han har litt crush på, så betyr ikke det at han MÅ stå med henne.. Mathias byttet ut først Tina, så Elin og nå Linn?! Virker som en fyr som alltid tror gresset er grønnere på den andre siden..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...