Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha ut Linn. Skjønner ikke at hun fortsatt er der, og at det ikke snakkes om å kaste henne ut. Jeg glemmer hele tiden at hun er med..

ser hver dag men hvem er Linn? :P

Anonymous poster hash: 88714...5e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, herregud for en kjedelig sesong!! Men må bare følge med på uansett.. Det skjer virkelig ingenting, og når du tror det skjer noe, så er det bare noe kødd som de egentlig ikke trengte å ha med!!!!!!!! omg altså vil ha tilbake gamle pandoras

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor horer Martine så mye? Jeg blir kvalm, hun som var så slem og mobbet Emilie.

Anonymous poster hash: ec1d6...bb1

Det er jo fordi Isabel har dratt! Synes hun er mye morsommere nå :)

Åå, herregud for en kjedelig sesong!! Men må bare følge med på uansett.. Det skjer virkelig ingenting, og når du tror det skjer noe, så er det bare noe kødd som de egentlig ikke trengte å ha med!!!!!!!! omg altså vil ha tilbake gamle pandoras

Eniiiiiiig! Har skrevet det før, men skriver det igjen. Fatter IKKE hvorfor jeg ser på Paradise Hotel egentlig fordi det er så dårlig egentlig, MEN jeg klarer jo fanden ikke å slutte nå som jeg har begynt. Må liksom se hva som skjer, selv om det ikke skjer en dritt. The paradisecurse... Er helt enig at de bare burde holde det enkelt, men neeeei, de skal bare endre ting slik at det blir mer spennende, med tvister her og der, som ikke betyr noen ting. De feiler så sykt. "Velkommen til Paradise Gamlehjem" sier Triana og subber bortover steinhellene med rulatoren sin. Deretter zoomer vi inn på hotellgjestene som sitter og spiller bingo og tygger kamferdrops. < Mitt syn på PH nå for tiden.

Anonymous poster hash: f69a6...8b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pandoras!

Scener fra hverdagen deres !

Scener fra interaksjon

Mindre film av hotellets ytre

Mer spennende dates!

Tvister der deltakerne må tenke, ikke bare.. Velge.

Ting jeg savner. Nå gir jeg mer snart. Kjedeliiiiig sesong, produksjonen sin feil :'(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, HVORFOR i alle dager har de kuttet ut Pandoras? Hvoooorfoooor?? Det var jo noe av det mest interessante som skjedde på PH!



Anonymous poster hash: 183ef...01f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er mange gode grunner for å se på PH fortsatt.

-Martines kamp mellom prippenheten og kåtskapen. Den prippne moralisten som fordømmer den "puppeløse" Elin for å gå rundt .. "puppeløs" .. for deretter pule, så angre, så sverge på "aldri igjen", så drikke og pule, så angre og sverge "ikke mer" .. så mer.. partylesping med puppeløse Elin, før tequila-puling og må løpe fra parsplitt i fyllesyka. Det er så vakkert! :)

-Elin som er puppeløs og har mer grinetokter enn hun hatt sexpartnere irl.

-CF som skal komme inn og dra til Audun?

-Pierre... som bare er SÅ svensk arbetare at han burde kvalifisere til trygd fra NAV bare for å fortette å være akkurat sånn.

-Gamle Sara som er så lei og vil så ut, at hun legger er stor plan.. samtidig som hun er fin å se på. (Det er hun og Martine som har båret årets sesong.)

-Grininga til Mads var verd all TV-tittinga alene.

-Vi har fått se den mest pinglete gutten som noen gang er vist på norsk TV. .. men av hensyn til de pårørende så sier jeg ikke hvem det er..

.. og ikke minst siste ukes parsermoni! :bolledeig:



Anonymous poster hash: 8b33a...9db
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHAHA!!! Martine: "først likte jeg ikke Elin, men hun har blitt mye bedre"

Sier hun etter at hun har rota med Elin på verandaen, snakker om firkant på tv, hatt sex maange ganger, og sist gang så ble alt vist. Hun hadde ingen rett til å dømme Elin, og helt ærlig så er Martine mye verre nå enn hva Elin noen gang har vært.

Anonymous poster hash: 714a4...088

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA!!! Martine: "først likte jeg ikke Elin, men hun har blitt mye bedre"

Sier hun etter at hun har rota med Elin på verandaen, snakker om firkant på tv, hatt sex maange ganger, og sist gang så ble alt vist. Hun hadde ingen rett til å dømme Elin, og helt ærlig så er Martine mye verre nå enn hva Elin noen gang har vært.

Anonymous poster hash: 714a4...088

Spot on! :)

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her er nok ikke enige, men jeg syns det er litt forskjell på å komme inn med intensjoner om å rote med alle etc (Elin)., enn Martine som etter mange uker lå med partneren sin..

Anonymous poster hash: e82df...dd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er mange gode grunner for å se på PH fortsatt.

-Martines kamp mellom prippenheten og kåtskapen. Den prippne moralisten som fordømmer den "puppeløse" Elin for å gå rundt .. "puppeløs" .. for deretter pule, så angre, så sverge på "aldri igjen", så drikke og pule, så angre og sverge "ikke mer" .. så mer.. partylesping med puppeløse Elin, før tequila-puling og må løpe fra parsplitt i fyllesyka. Det er så vakkert! :)

-Elin som er puppeløs og har mer grinetokter enn hun hatt sexpartnere irl.

-CF som skal komme inn og dra til Audun?

-Pierre... som bare er SÅ svensk arbetare at han burde kvalifisere til trygd fra NAV bare for å fortette å være akkurat sånn.

-Gamle Sara som er så lei og vil så ut, at hun legger er stor plan.. samtidig som hun er fin å se på. (Det er hun og Martine som har båret årets sesong.)

-Grininga til Mads var verd all TV-tittinga alene.

-Vi har fått se den mest pinglete gutten som noen gang er vist på norsk TV. .. men av hensyn til de pårørende så sier jeg ikke hvem det er..

.. og ikke minst siste ukes parsermoni! :bolledeig:

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

Enig i alt, og spesielt det om Martine og Sara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her er nok ikke enige, men jeg syns det er litt forskjell på å komme inn med intensjoner om å rote med alle etc (Elin)., enn Martine som etter mange uker lå med partneren sin..

Anonymous poster hash: e82df...dd7

Enig med du. Elin klina jo med ALLE første dagen. Enig med Martine om at hun har roet seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her er nok ikke enige, men jeg syns det er litt forskjell på å komme inn med intensjoner om å rote med alle etc (Elin)., enn Martine som etter mange uker lå med partneren sin..

Anonymous poster hash: e82df...dd7

Martine hadde sex med Pierre 3 dager etter de ble Partnere.. Sorry, måtte bare rette på deg.

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go Martine og Pierre. Håper de vinner hele greia :)

Anonymous poster hash: aba2a...26c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine hadde sex med Pierre 3 dager etter de ble Partnere.. Sorry, måtte bare rette på deg.

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Åh, my bad :) Men de hadde likevel kjent hverandre lenge.

Anonymous poster hash: e82df...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir noen slått i dag?

Anonymous poster hash: ec1d6...bb1

Tror ikke det.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahahah synes det var litt vittig når Kevin gikk bort til Christer og var skikkelig gira på at Christer måtte få ut Sara E.... Er bare litt ironisk siden han aldri tørr å gjøre noe selv, men når det er noen andre som må ta et valg så er han helt med :fnise:



Anonymous poster hash: f69a6...8b8
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det var SYKT dårlig gjort mot Christer. Nå vil jo alle ha han ut... Hva er poenget med å spille spillet, når de bare fucker det opp? Håper han får en fordel senere, ja, for hvis ikke er det veldig urettferdig.



Anonymous poster hash: f69a6...8b8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...