Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Audun fikk "straffen", som gikk ut på å ha på kostymet sitt på ubestemt tid, mens de andre ikke trenger å ha det på etter i morgen. Dårlig straff egentlig. Spesielt siden Krister ble lurt til å tro at han skulle sjekke noen ut - med tanke på at de skulle pakke koffertene. Kjipere straff for Krister enn Audun egentlig

Helt enig.. Litt råttent gjort av produksjonen egentlig

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Audun fikk "straffen", som gikk ut på å ha på kostymet sitt på ubestemt tid, mens de andre ikke trenger å ha det på etter i morgen. Dårlig straff egentlig. Spesielt siden Krister ble lurt til å tro at han skulle sjekke noen ut - med tanke på at de skulle pakke koffertene. Kjipere straff for Krister enn Audun egentlig

Seriøst? Var det alt?! Så teit. Ser ikke meningen med det.

Anonymous poster hash: afbed...561

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt slem nå, men flere som har sett likheten mellom Isabel og Bernt fra Sesamstasjon? :nigo:

hun er veldig pen men hahah :D

Anonymous poster hash: 30a6f...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå!!!! Herregud!!! Så irriterende... Regner med straffen ble bestemt før Audun ble valgt, hvis ikke så blir han så irriterende beskytta. Make him work for it. Jeg tror Audun trenger å møte litt motgang, han har det altfor lett der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååå!!!! Herregud!!! Så irriterende... Regner med straffen ble bestemt før Audun ble valgt, hvis ikke så blir han så irriterende beskytta. Make him work for it. Jeg tror Audun trenger å møte litt motgang, han har det altfor lett der inne...

Hvis det er sannheten, så er jo det helt patetisk! Christer måtte sikkert si til de hvem skulle velge, så kom de på en teit straff i siste liten for å redde Audun. For det hadde blitt for dumt å sende han inn igjen, Igjen, helt patetisk. Snakk om å lure oss og få oss til å tro noen ryker.

Anonymous poster hash: afbed...561

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine/Pierre

Sara S./Kevin

Linn/Mathias

Valeria/Christer

Sara E./Audun/Elin -----> Sara E. ut

Håper og tror dette stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at ikke Pierre drakk Champagnen på daten. Det kunne blitt moro!

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror dere Sara S ryker egentlig?



Anonymous poster hash: afbed...561
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tror du det? Hun står vel trygt bak Kevin?

Frykter det skjer en vri. Ser ut som Linn vil sladre til Sara E. om planen alle har for å få ho ut. Og at alt går til h.....

Eller så kan det være at både Elin og Sara S går til Kevin (siden Elin ikke stoler på Audun).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.. Litt råttent gjort av produksjonen egentlig

Produksjonen styrer som de vil. Hadde for eksempel Linn fått straffen, så vil jeg tro hun hadde måttet skjekke ut av hotellet.

Forskjellsbehandling og trynefaktor

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha ut Linn. Skjønner ikke at hun fortsatt er der, og at det ikke snakkes om å kaste henne ut. Jeg glemmer hele tiden at hun er med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ha ut Linn. Skjønner ikke at hun fortsatt er der, og at det ikke snakkes om å kaste henne ut. Jeg glemmer hele tiden at hun er med..

Fordi hun gjør ingenting "ut av seg". Hun er verken for eller i mot noen allianser, og henger seg litt på alle d andre som er for opptatt med å få ut de "sterkeste".

Helt enig i at Linn har ingenting der å gjøre. Hun er fremdeles like bitch som da hun kom inn. Ikke rart hun klarte oppgaven så godt :)

Anonymous poster hash: 16aba...6cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhaha, de var definitivt heldig med at de castet Kevin, personligheten hans er bare helt lættis.

Vennligst sett Kevin under press! :danse:

Anonymous poster hash: a0e73...83d

Kan ofre hvilken som helst dame for å få se Kevin med to damer bak seg! :) Da tror jeg vi hadde sett den første tisseflekken i PH`s historie. (Slemt å si. Men en liten djevel i meg vil se det.)

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt gøy å se hvor skuffa Audun blir når han tror han skal hjem.. Og når han for vite at han bare skal gå ned kostymet så sier han "det her er faktisk mykje verre enn å bli sendt hjem".. I call bullshit, Audun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, pill råttent gjort av produksjonen! Stakkar Krister! Herregud, jeg blir provosert (og ikke på en bra måte, TV 3. Dette her er for dårlig)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...