Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De la ut feil episode på Viaplay. Finalepispden.

Du vet at viaplay ikke får episoden fra TV3 før de skal legge det ut. De gangene viaplay ikke legger ut episodene til riktig tid er det fordi TV3 er for trege til å sende til viaplay

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De la ut feil episode på Viaplay. Finalepispden.

På ekte? Så du den?

Anonymous poster hash: ee4b2...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Finaleepisoden er ikke produsert enda.

Anonymous poster hash: 4e43e...661

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ekte? Så du den?

Anonymous poster hash: ee4b2...101

Hadde dette stemt hadde denne tråden være full av innlegg nå om hva som hadde skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare rykter.. Mange sier at de har sett Mathias vinne, noen sier Pierre, andre CF..

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg kødder ikke. De la ut episoden ved en feil, men ble nesten slettet med en gang.

Vinner alene og slipper kula. Står med Martine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kødder ikke. De la ut episoden ved en feil, men ble nesten slettet med en gang.

Vinner alene og slipper kula. Står med Martine.

Hvordan kan de legge ut feil episode en dag de ikke legger ut episode i det hele tatt?...

Anonymous poster hash: c0b47...fb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan de legge ut feil episode en dag de ikke legger ut episode i det hele tatt?...

Anonymous poster hash: c0b47...fb4

Dette skjedde for en uke siden. Hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde for en uke siden. Hverdagen.

Og du er den eneste som har fått det med deg. Imponerende:P

Anonymous poster hash: c0b47...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er den eneste som har fått det med deg. Imponerende:P

Anonymous poster hash: c0b47...fb4

Sjekk siste instagrambilde til CF, også sjekker du kommentarene som er skrevet, fra toppen. Endret av Braah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen Cesar Kinserdal sjekker inn neste uke



Anonymous poster hash: 50e9f...54b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen Cesar Kinserdal sjekker inn neste uke

Anonymous poster hash: 50e9f...54b

Er det ikke kjedelig å se på paradise når du spoiler alt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke kjedelig å se på paradise når du spoiler alt sammen?

Er ikke dette en SPOILERTRÅD?

Anonymous poster hash: 2b313...dbd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette en SPOILERTRÅD?

Anonymous poster hash: 2b313...dbd

Jeg spør deg personlig. Syns du ikke det er kjedelig å vite hvem som kommer inn etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør deg personlig. Syns du ikke det er kjedelig å vite hvem som kommer inn etc?

Det var ikke jeg som skrev posten om hvilken deltager som sjekker inn neste uke.

Jeg poengterte kun faktum ;) Og nei, det spiller ingen rolle for min del. Foretrekker dog et annet forum for akkurat paradise hotel, for her er det så mye som bare er sjøsprøyt.

Anonymous poster hash: 2b313...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjekk siste instagrambilde til CF, også sjekker du kommentarene som er skrevet, fra toppen.

Og sånne rykter er det hvert eneste år. Ikke noe nytt med det. Og de som har spredt er rykte som viser seg å stemme er storfornøyd for de "visste" de jo. Lol.

Hadde viaplay lagt ut feil episode en dag hadde tråden her vært full om det for lenge siden og det hadde havnet mest sannsynlig vært skrevet om i et par nettaviser.

Tv2 har blant annet klart å røpe vinneren på farmen en gang, da var det masse avisoppslag og folk som fulgte med klikket i vinkel, rart det samme ikke skjer nå hvis det du sier er sant...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sånne rykter er det hvert eneste år. Ikke noe nytt med det. Og de som har spredt er rykte som viser seg å stemme er storfornøyd for de "visste" de jo. Lol.

Hadde viaplay lagt ut feil episode en dag hadde tråden her vært full om det for lenge siden og det hadde havnet mest sannsynlig vært skrevet om i et par nettaviser.

Tv2 har blant annet klart å røpe vinneren på farmen en gang, da var det masse avisoppslag og folk som fulgte med klikket i vinkel, rart det samme ikke skjer nå hvis det du sier er sant...

Har du sett kommentere på CF sin instagrambilde? Rart at såpass mange er samstemte med at han vinner. Samme står på Facebook siden til PH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett kommentere på CF sin instagrambilde? Rart at såpass mange er samstemte med at han vinner. Samme står på Facebook siden til PH.

Fordi folk sprer videre det de har hørt herfra og derfra... Diskusjon slutt, dette blir for dumt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk sprer videre det de har hørt herfra og derfra... Diskusjon slutt, dette blir for dumt

Derfor nesten alle driver å sier at CF vinner?

Hvordan vet de f.eks at CF kommer inn igjen i uke 9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...