Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Ja, hvordan vet dere egentlig at CF kommer inn igjen i uke 9?

Ikke at jeg tviler, da mesteparten av det jeg har lest her inne har stemt...



Anonymous poster hash: e35ba...7e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var noen tidligere som lurte på om noen andre enn Isabel har blogg. Elin også har: www.elinbergius.blogg.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... "Braah", du irriterer meg bare. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg ignorerer en bruker her inne så jeg slipper å lese alt oppgulpet hans?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... "Braah", du irriterer meg bare. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg ignorerer en bruker her inne så jeg slipper å lese alt oppgulpet hans?

Du trykker på navnet ditt helt oppe til høyre, også kommer det opp sånn Min profil, mitt innhold, kontrollpanel osv. Der står også Ignorerte bruker. Trykk på den, og så skriver du inn brukernavnet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trykker på navnet ditt helt oppe til høyre, også kommer det opp sånn Min profil, mitt innhold, kontrollpanel osv. Der står også Ignorerte bruker. Trykk på den, og så skriver du inn brukernavnet :)

TAKK! :blomst:

Og please, de som ikke har ignorert han. Ikke sitér det han sier i quoten. Da er jo ignorer-knappen ubrukelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du ha sett finale episoden hvis den ble slettet etter 2-3 min?

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viaplay la ut finalepisoden for 3 dager siden. Men den ble slettet etter 2-3 min senere.

Kan du legge opp nå? Noen sier den ble lagt ut for 1 uke siden og du sier 3 dager? Kan vi ikke bare la det ligge nå.. Endret av embla1807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke kjedelig å se på paradise når du spoiler alt sammen?

Det var meg som skrev. Og det er jo du som spoiler mest her :P første gang jeg er her inne å spoiler noe som helst. Du spoiler hvem som vinner, og jeg vil si det er værre enn å si hvem som kommer inn neste uke ;)

Anonymous poster hash: 50e9f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK! :blomst:

Og please, de som ikke har ignorert han. Ikke sitér det han sier i quoten. Da er jo ignorer-knappen ubrukelig.

Sorry, så du skrev dette nå :P skal sutte å la han provosere meg :P

Anonymous poster hash: 50e9f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, så du skrev dette nå :P skal sutte å la han provosere meg :P

Anonymous poster hash: 50e9f...54b

Haha, det går helt fint :)

Ikke for trollet, da blir han bare større og styggere! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva som er så ille med at folk sier de tror hvem som vinner? Dette er jo en spoilertråd, ro ned. Kan jo godt være det er han som vinner...



Anonymous poster hash: f69a6...8b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er så ille med at folk sier de tror hvem som vinner? Dette er jo en spoilertråd, ro ned. Kan jo godt være det er han som vinner...

Anonymous poster hash: f69a6...8b8

Joda, det er for så vidt greit, men "Braah" er ikke særlig troverdig akkurat. Og han spoiler forferdelig mye i den spoilerfrie tråden, som igjen sier at han har null respekt for reglene.

Og han kommer med en del oppgulp, maser om hvor høy Audun er osv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, det er for så vidt greit, men "Braah" er ikke særlig troverdig akkurat. Og han spoiler forferdelig mye i den spoilerfrie tråden, som igjen sier at han har null respekt for reglene.

Og han kommer med en del oppgulp, maser om hvor høy Audun er osv.

Enig!

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er for så vidt greit, men "Braah" er ikke særlig troverdig akkurat. Og han spoiler forferdelig mye i den spoilerfrie tråden, som igjen sier at han har null respekt for reglene.

Og han kommer med en del oppgulp, maser om hvor høy Audun er osv.

Skulle til å svare dette før jeg så at du hadde gjort det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett dagens episode. Syntes Valeria er helt ok. Ikke sååå forferdelig nydelig som Mathias og Kevin skal ha det til, men skjønner at de syntes det sånn i forhold til de andre jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...