Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Uff, syns Isabell og Martine er så slemme og fæle. Når de gjør noe er det greit, men noen andre gjør det samme er det jævla fitte og ikke måte på hvor stygge ting de får seg til å si til andre mennesker. Isabell fortjente dette. Det å si så mange ganger at hun ikke tåler trynet til en annen person på TV syns jeg og er ufint, men oppførselen på parseremonien var faktisk helt tragisk. Så glad for at hun røyk :-)

Og hahahaha DØØØR av Kevin, som en person skriver over her.. For en tøffel. " Du var jo der" "..ja". hahahaha

Hååper Elin vinner og spiller litt med Sara og Linn nå, og at CF kommer tilbake. Håper Elin og CF vinner. CF sa jo i et videointervju med Elin at de to hadde hatt sex på paradise sikkert 50 ganger, noe som indikerer at de må ha vært der en stund? Siden det tydeligvis bare er 48 episoder i år... Hahahha :-)

Gamle Sara blir no ganske furt når ting går imot henne hun og:P

Det gjør igrunn alle der inne:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er eg virkelig den eneste som syns Martine tok utfallet overraskende bra??
Syns hun tok det ganske fint. Hvertfall i forhold til Isabell xD

martine må jo få lov å bli lei seg:P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg var nede og badet!"

"Men du var jo der!"

"Ja..."

Haha, han nye altså.

Lol, han kan jo ikke spille! Snor seg unna alt :P

Synes forresten at det var kjempesøtt når Pierre trøstet gamle Sara når hun var lei seg! PIEEEERRE :lillesky:

Anonymous poster hash: f69a6...8b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princess123

Gamle Sara blir no ganske furt når ting går imot henne hun og:P

Det gjør igrunn alle der inne:P

ja, har veldig mixed feelings for Sara.. MEN Isabell og Martine er såå mye verre, de gjør ting, men når andre gjør de samme tingene er de så slemme, og de snakker dritt og lager dårlig drittstemning hele tiden. Typisk ungdomskolemobbere. Som istad, når Elin ville sole seg så var det "jævla fitte heheh", og når de snakket om at de skulle konfrontere Sara ville de jo bare lage drama.. Skikkelig slemme liksom

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA FOR en episode!! Så sinnsykt digg å se at ting går i mot Martine og Isabell. Synes det er så utrolig vittig at martine og isabell blir så sur når de ser at de andre spiller de trill rundt. Det er så sinnsykt latterlig hvor irritert de blir og at de klager på at alle andre spiller bare fordi de spiller bedre enn martine og isabell. HYLL!

Veldig, veldig digg å se Martine smake på sin egen medisin om å være alene.

Herregud så slemme Martine og Isabell er. Jeg blir helt sjokkert. Hvordan kan de være så utrolig slemme mot Elin, Sara og ikke minst nye Sara?

Endret av ssh97
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg enda ikke helt har forstått grunnlaget til hvorfor Martine/Isabell har vært så mot Sara? Gikk Sarah mot dem før de begynte å "holde henne utenfor" eller? Jeg kan liksom ikke huske at jeg har sett noe dobbeltspill, før de selv begynte å dobbeltspille. Kanskje mest Martine. Føler Isabell bare dingler etter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilke konstelasjoner det blir neste uke med en ny jente som kommer inn. Det er en del relativt nye par jeg er lurer på hvor sterke er.



Anonymous poster hash: 8b33a...9db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så vil jeg bare gi litt creds til Christer, som faktisk sto frem og sa at han hadde vært med på planen.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Pierre bedre og bedre :rodmer:

Synd han snart må sjekke ut.

Oppførselen til Elin i går og Isabel i dag... LOL. Dette er et spill. Syns Audun og Pierre tok det veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hvert fall er åpenbart er at produksjonen står bak alle valgene som ble tatt under kveldens episode. Utrolig smart å sende Ann-Mariell på Sara for å booste opp kamplysten igjen og ikke minst sende Presidenten på Nye-Sara for å tøffe henne opp til å ta ut Isabell eller Martine. Disse folka er jo latterlig enkle å styre.

Det som forundrer meg er hvorfor Norge ikke klarer å caste ordentlig folk. Sverige og Danmark klarer det jo? Ja de er rølpete som fy, men de er i det minste litt mer voksene i hodet. Fikk helt avsmak da Isabell og Martine skulle konfrontere Elin og de andre jentene med... eh ja... med hva da egentlig? De var sure på Sara for at hun hadde sagt til Elin at hun burde kjempe for å bli der? Ehhhhh okeiiii. Fikk vondt inni meg, minte meg om ungdomsskolejentene i klassen min. Fæle folk.



Anonymous poster hash: 976aa...4f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer sånn på hvem den nye jenta er!

Den nye jenten er Emma Valeria Pindas ..

Hun kjenner eg til forøvrig..ikke akkurat den smarteste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye jenten er Emma Valeria Pindas ..

Hun kjenner eg til forøvrig..ikke akkurat den smarteste..

Men et hun snill?

Anonymous poster hash: 4e43e...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et hun snill?

Anonymous poster hash: 4e43e...661

Håper hun ikke får en like dritt start som Elin! Hun er tydeligvis populær blandt guttene og da kan det lønne seg å samtidig holde seg inne hos noen jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun var hvertfall veldig pen, så jeg forstår jo at gutta liker henne! :)

Om hun er snill eller ei, gjenstår å se. De snilleste folka kan faktisk bli til de sleipeste der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Pierre bedre og bedre :rodmer:

Synd han snart må sjekke ut.

Oppførselen til Elin i går og Isabel i dag... LOL. Dette er et spill. Syns Audun og Pierre tok det veldig bra.

Når sjekker han ut og hvordan vet du det? Jeg liker Pierre jeg.

Anonymous poster hash: aba2a...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg enda ikke helt har forstått grunnlaget til hvorfor Martine/Isabell har vært så mot Sara? Gikk Sarah mot dem før de begynte å "holde henne utenfor" eller? Jeg kan liksom ikke huske at jeg har sett noe dobbeltspill, før de selv begynte å dobbeltspille. Kanskje mest Martine. Føler Isabell bare dingler etter.

Sånn jeg erindrer det så har det røtter tilbake til en gang da Sara satte i gang et skikkelig spill for at de tre skulle få viljen sin. Deretter begynte Martine å se på Sara som en trussel, siden hun var så flink til å overtale folk.. og så ble Isabel med Martine. Dette ble enda mer uttalt i o m at Sara fikk Fredrik som livbøye og slo ut i full blomst når Martine gikk for å få ut Fredrik.

Det er rimelig teit av Martine, for om de tre hadde holdt sammen så kunne de cruiset fram til finalen.. men det hadde blitt kjedelig TV.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...