Gå til innhold

~ Plassen min ~

KalloRilla

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake etter en veldig koslig tur. "F" og jeg fant tonen veldig bra så nå er det bare å se hvordan det går videre fremover.

Jeg har ikke vendt meg helt til tanken om at jeg ikke lenger er singel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Nå er det KG tid igjen for meg og :-) Takker så mye for påskehilsner her. Har vært lenge bort fra KG - direkte LEI, men nå er dragningen kommet igjen.

Jeg har det helt toppers om dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg eller har det blitt endret på "smil" i tiden jeg har vært borte??? Nei dette likte jeg ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kommer min kjære med klesbaggen. Gleder meg ja... Han skal begynne å jobbe på østlandet og blir ikke stort "hjemme". Han får tilholdssted hos meg når han ikke jobber. Kaller oss ikke samboere enda da, men det blir jo en god test... Kaller det "oppbevaringsboks" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i ettermiddag reiste gubben igjen for å starte i ny jobb. Var kos den tiden vi hadde sammen nå, før han ble hentet på to timers varsel. Dusje, pakke, spise osv på under to timer betyr stress det :-x

Jeg bare sank ned i stolen etter at han var reist og så rundt meg på ei "bomba stue". Resten av middagen + oppvask sto utover bordet, klærne han ikke hadde tatt med seg lå utover... Hadde ikke rukket å pakke ut baggene hans enda, så ble egentlig mer å pakke om...

Som sagt...

Sank ned i stolen med en stor kopp te. Lot det gli innover meg at nå var hverdagen kommet for alvor og jeg kan melde meg inn i "gressenke klubben"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med min kjære på jobb fra søndag. Det er kos å være sammen med han, selv om døgnrytmen blir helt på tryne og en jobber konstant mot klokka. Han kjører semitrailer med kun nattkjøring. Skjønner ikke hvorfor maten bare må frem på natten :wink:

Fikk lov å prøvekjøre litt jeg og - gjett om ikke denne dama var stolt da :sjarmor: Nå er det gressenke tilværelse frem til lørdag. Onsdag blir husmor dag, torsdag, fredag og lørdag er jobb på meg og, så da går resten av uken rimelig greit.

Fikk forresten restskatt.... Kan ikke si jeg synes jeg har fortjent det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kommet mus i boden :o Har fått tatt to stykker i dag. Gubben er jo på jobb såklart.. når en trenger han her :-( Godt jeg har en eksemplarisk huseier som tømmer og setter opp felle for meg... Jeg tar meg ikke av den jobben. Nok med at jeg skal sjekke fella og gi beskjed om at det er fangst der.... Da ble det ikke kose helg den kommende helgen gitt, men bod tømming.... Også jeg som hadde gleda meg masse til å kose gubben når han først var hjemme.... Hater "gressenke klubben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke typisk da, at når man først endelig finner seg en mann, så skal han være så mye borte, eller bo langt unna eller et eller annet dumt :wink: . Men koselig at du har funnet lykken da! Det fortjener du! (du hadde også fortjent å få igjen på skatten, det er jeg helt enig i).

Huff, mus! Da hadde jeg dødd, altså.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Tusen takk for bursdagshilsen. :hjerte:

Gratulerer med ny kjærlighet.

Det er vår! :hoppe:

Lå merke til at du kalte ham i annet hvert innlegg kjære og annethvert gubben... :ler:

Kg lei er nok et kjent fenomen til tider for de fleste.

Men så kommer abstinensen... :oops:

Ha en flott dag.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KalloRilla er blitt trailerfrelst!!!!!! Etter å ha fått prøvekjøre semitrailer :sjarmor: I august/september blir det lappen på meg ja :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden
:ler: Høres spennende ut du! Det er sikkert utrolig fascinerende når du får prøvekjøre..jeg klarer liksom ikke se for meg å manøvrere et sånt stor beist! Jeg liker best biler av typen veeeeldig liten...helst Morris Mini eller lignende..DA føler jeg at jeg har kontroll over hvor jeg befinner meg på veien! :ler: Nå skal det jo sies at jeg ikke har sertifikat da..jeg bare øvelseskjører!! :ler: Det ble brått slutt på det etter at vi kjøpte oss stasjonsvogn..for den føler jeg ikke at jeg behersker!! Semitrailer er med andre ord uaktuelt for min del! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mayamor

Til samboers store fortvilelse nekter jeg å ta lappen på minibuss.

Du høres jo ut som hans drømmedame nå sikkert...:Hehe:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig at dere stikker innom jenter :klem:

Synes det er moro å prøvekjøre litt jeg da, har sikkert og litt med at jeg har fått det for meg at nå skal jeg gjøre ting som ikke er forventet at jeg skal tørre :tunge1:

Venter i spenning nå på om gubben kommer hjem i helgen eller ikke... Det er utfordringen med kjøringen hans.. En vet aldri noen ting :-? Må kaste meg rundt her og komme meg på jobb, så folk får fylt sine kjøleskap til helgen.

God helg til dere som er innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben fikk "drømmelasset" sitt og kommer hjem i helgen. Fikk ta med Daf'n sin ferdig lastet og da ble KalloRilla glad ja :-) Hadde han ikke fått "drømmelasset" sitt så hadde han ikke kommet hjem før neste helg. Sånn er det i bransjen og forall del jeg klager ikke. Tok en pakkeløsning, mann + jobb. Viste hva jeg gikk til, men det betyr ikke at jeg ikke blir kjempe glad når han stikker nesa innom :)

Skal ta en inngående prat med han da mht prøvingen. Har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal si eller hva jeg vil... Tenke litt på det på jobben i morgen jeg kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben reiste på søndag ettermiddag igjen, som vanlig. I natt ringte han her og vekket meg. Han hadde klart å dubbe ved rattet :-? Hadde heldigvis våknet igjen rett før en sving og hatt vett på å stoppe å sove en time, selv om han ikke har tid til det utfra ruta/kjøre viletid. Det er skummelt det der... Tør ikke tenke tanken ut.. 50 tonn i ryggen og 17 meter hale :-?

Ellers står alt bra i heimen. Har tatt valget mht prøvingen etter en lang prat vi hadde på lørdag, da han var hjemmom her. Konklusjonen ble at vi fortsetter som nå, en mnd til eller to. Skulle vi være så heldig å skyte blink så brer ikke panikken seg, men jobber ikke intenst mot det heller. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal starte med temping osv, Jeg er sløv på slikt og har lett for å glemme det... Kanskje en innkjøringsperiode hadde vært tingen... Får vente til dag 1 så får jeg se om jeg kommer igang, er på dag 36 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...