Gå til innhold

Tenk så fint om navere og trygdede kunne hjelpe oss som jobber...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også ufør og går med hodet høyt hevet. har ingen prob med å si til folk at jeg er ufør. De (mange) som blir sure og ymter om skattepengene SINE, takker jeg fint i hånden. Passer på å nevne at om de ikke vil bruke skattepengene SINE på sånne som meg, kan de jo bruke dem på noe annet. Det kunne de visst ikke....Ånei, da var det vel ikke skattepengene DINE likevel, da? Sett slikt....



Anonymous poster hash: e588f...df3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå får du gi deg. Du tror seriøst ikke på det su selv skriver? Du vet like godt som meg at mange både trygdede og navere godt kunne vært i arbeid.

Er man f.eks 50% ufør, så er man også 50% arbeidsfør.

Anonymous poster hash: 09996...dab

Nettopp, og det er mange som jobber 50% og mer dersom de har 50% uføretrygd. Jeg er selv en av disse, har bra utdannelse og fast jobb til tross for 50% ufør. Med skole og jobb ved siden av før jul, ble det ikke mye tid til statusoppdateringer på Facebook, så det gjelder langt i fra alle at trygdede har så god tid.

Anonymous poster hash: f475c...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dumme er at de MÅ jobbe fullt for å kunne kjøpe alt det har lyst på. Mens helsa og kroppen sier noe annet. Så ufører de seg gjerne 50% da og jobber resten. De jobber da 50% men får lønn som om de går i 100. Det er ikke rettferdig mot de som frivillig går ned i stilling pga helsa, tidsklemma og tid med egne barn. Enten er man helt ufør eller ikke. Sånn halveis greier er bare tull og tøys og koster staten flesk!!

Anonymous poster hash: 5a07c...dc3

Får jo bare lønn for restarbeidsevnen(50%) av arbeidsgiver og 50% trygd av NAV og den utgjør ikke full lønn. Så her har du misforstått. Det skal ikke lønne seg å gå på trygd, fremfor å jobbe fullt.

Anonymous poster hash: f475c...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere er så utrolig syke som gjør at dere såvidt klarer å vaske håret deres engang, synes jeg det er rart at dere har energi til å kunne henge på kvinneguiden og kommentere her inne hele dagen.

Anonymous poster hash: 8c614...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg selv er i arbeid og ikke har så mye overskudd til juleforberedelser, kunne det vært fint om noen av disse som bare går hjemme kunne komme til meg å lage jul.

Ser jo at disse som går på trygd rekker både rundvask, baking, pynting, følge barna på div. avslutninger osv... Skrytebildene legges daglig ut på face fra 1 adventshelgen.

Anonymous poster hash: 09996...dab

vet. tenk på oss som lever et liv i luksus og lever livets dager.

man må være litt spesiell for å dekorert ting. også skal det gjøres på en spesiel måte. visst nok...

Anonymous poster hash: 68702...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...