Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Kjempeglad for at Covid-19 har gitt oss digitale begravelser. Så kan mine gamer-venner virkelig få kose seg i min, når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at Coronavirusets sosiale distansering gjør at folk sitter så langt fra hverandre at de må heve stemmen, så det er lettere å snappe opp pinlige små hemmeligheter! :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny leieboer flytter inn om noen uker.  Mao. det blir maktskifte hvor jeg blir den nye sjefen i bofellesskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dråpen som fikk begeret til å....

....bli høyere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter over et halvt år i mørke daffeklær og liggende sykdomsperiode har jeg tatt på meg en lys blomstrete topp og et midiskjørt, som jeg tenkte at jeg ikke kom til å kle. Jeg tok feil, føler meg egentlig veldig fin og gleder meg til kjæresten kommer hjem!❤️ Dette markerer for meg et steg inn i en bedre periode 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp fått en morsom ny tanke: 

lese gjennom alle innlegg (ja, flere tusen, altså kan ta flere timer av bortkastet tid i verste fall! men takket være til covid, så har jo masse tid nok) som en slags datainnsamling, ta notater, deretter vurdere disse, kanskje finner noe nyttig?:)

Update: etter 8-10 sider av lesning...prosjektet kan bedømmes som verdiløs. basert på data, det ser ut som folk blir glad av helt vanlige ting, var ikke noe spennende, kjedeligere enn forventet med bare lite overraskelser! 

Endret av Energidronning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smilte av denne. Alle på jobben (300 stk) vet hvem jeg er, og det i positivt lys. 

5375d08836d4424d0e1fe1b2dc62b0b0.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2020 den 7.14, Energidronning skrev:

har nettopp fått en morsom ny tanke: 

lese gjennom alle innlegg (ja, flere tusen, altså kan ta flere timer av bortkastet tid i verste fall! men takket være til covid, så har jo masse tid nok) som en slags datainnsamling, ta notater, deretter vurdere disse, kanskje finner noe nyttig?:)

Update: etter 8-10 sider av lesning...prosjektet kan bedømmes som verdiløs. basert på data, det ser ut som folk blir glad av helt vanlige ting, var ikke noe spennende, kjedeligere enn forventet med bare lite overraskelser! 

Men du, nå går du jo glipp av det nyttige du leter etter ved å forkaste det folk faktisk blir glad av ved å kalle det kjedelig og verdiløst? Hvorfor er det verdiløst? Kan i det hele tatt noe som gir folk glede være verdiløst? :klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At den gamle kråken jeg prøver å bli venn med virker biiiiiiittelitt mer interessert :blush:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...det er fremdeles i dag og nå skal jeg straks legge meg. Godnatt. :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...