Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

1 time siden, Kruset skrev:

Det er en vanskelig tid, men det er også en tid der jeg tror det er viktig å finne disse små gledene.

I dag gleder jeg meg over at jeg som lærer på hjemmekontor lærer utrolig mye nytt i disse dager. Jeg gleder meg også over den innsatsen mange av elevene legger i arbeidet, selv når de må jobbe hjemmefra.

Du er storhjertet, omtenksom og dyktig, min unge venn.   All ære til deg for det.     :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Jerry Lee said:

Du er storhjertet, omtenksom og dyktig, min unge venn.   All ære til deg for det.     :hug:

Takk for gode ord. Det varmer. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladama

At jeg er så heldig å ha en snill og go samboer, er akkurat blitt samboere♥️hatt mye ondt i livet mitt, men lar alltid d som er positivt være i fokus ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad fordi det er lørdag, fri OG SOL! Tror jeg får mine to tenåringsbarn med på tur idag. Fikk kaffe på senga idag av samboer, og han har fyrt opp i ovnen 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått en smil-sjokolade, en energibar og en hel pakke med ferdigstekte vafler ❤️  så herlig med små gaver i hverdagen, når jobbhverdagen er litt tøff. Så takknemlig for de som har gått forbi meg og gitt meg disse tingene :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jo, det er sol ute, jeg har gått meg en tur og gledet meg over at beina funker og at jeg er frisk, sett løvetann,
hvitveis, noen blå som lignet på blåveis men var ikke det og luktet godt, sett noen andre gule blomster, gullregn,
gresset begynner å gro i grøftekantene, årets første humle er et faktum, en brunoransj og en sitrongul sommerfugl
og et knasende sprøtt og saftig eple i solveggen da jeg hadde pause. Ikke noe mere enn det ennå. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen varmer så innmari.

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...