Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

At kjæresten til broren min betrodde meg at hun elsket ham. Og at hun følte seg så velkommen blant oss i familien. Det var koselig det. Hun er jo en helt fantastisk dame. Reagerer ikke negativt på at jeg har bodd hos broren min i flere måneder. Hun skjønner det. Men jeg flytter om noen dager da 🙂 hun så det var koselig at jeg flytter rett borti gata. "Da møtes vi jo ganske ofte likevel" sa hun. Hun er helt norsk i generasjoner tilbake, så litt utypisk norsk da hun trives med vår veldig nærværende familie. Men alle liker henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal i seng nå og madrass, dyne og puter er gode å ligge i/på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årets første bad! Veldig kaldt men likevel deilig forfriskende. Sønnen min som ordnet med kakao og polarbrød med pålegg til middag på turen og den fine tiden og praten vi fikk der sammen i vannkanten❤️ Fin avslutning på skoleuke og jobbuke og nå er det langhelg med fridager foran oss :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ut vasken min på snorer tidlig i dag og det tok ikke mange timene så var alt tørt og herlig! :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2020 den 21.59, Rumle skrev:

At den gamle kråken jeg prøver å bli venn med virker biiiiiiittelitt mer interessert :blush:

Du er så skjønn du fineste rumlen :klem: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg fikk ut vasken min på snorer tidlig i dag og det tok ikke mange timene så var alt tørt og herlig! :rodmer: 

Og luktet godt  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble glad da daten sa at han kunne fint gå tur med meg blant folk. Vi to er ulike der. Jeg er sosial. Han har sosial angst. Men vi snakker om det, og vi skal samarbeide  ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tanken på at dette er hjemmekontoret til undertegnede i drømmeverden

0a548c24c7c96e55e572b8dbca36284a.jpg

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6b0dc86b333f95a8789864ea453b00a8.jpg

Skal bruke hennamaling i år. Har det i skapet, men bruker det ikke. Sitter å ser på inspirasjon og gleder meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...