Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk vite for noen dager siden at jeg slipper flere kontroller og trening på sykehuset etter ulykken i okt 2019. Ble såå sjukt glad. Jeg har kommet meg så bra. Takknemlig! 

Og i dag fikk jeg vite at jeg er helt frisk etter sykehusoppholdet i romjulen pga infeksjon. Ingen flere kontroller der heller.

Jeg føler meg heldig og takknemlig som bare det!  Virkelig.

Jeg er tilbake til meg selv ihvertfall 90 % ( litt psykiske greier som etterdønninger iblant, men absolutt ingenting å klage over )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jerry Lee skrev (1 minutt siden):

Nei.  Ikke i dag.

Ok.. Håper det føles bedre i morgen Jerry! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme hjem til ferdig oppvarmet middag. Få sove halvannen time på sofaen. Legge meg inntil Huset Herre og nyte nærhet. Bussen som var bare to minutter unna da jeg kom til holdeplassen etter jobb, sol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å gjøre på jobb, men oversiktlig. Kommer hjem til ferdig middag, og et mannfolk som vil gi meg fot spa behandling 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttungen som sitter å gnåler med vennene på rommet, han med en stasjonær og de 3 andre med laptops, veldig varmt inne på det rommet nå. Men så kjekt å høre at de koser seg. :hjerte: Og veldig takknemlig for at vi har en fantastisk internettavtale:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (11 minutter siden):

En SMS fra Billie...poteholdt av Jentungen.   :fnise:

Og at hun fortsatt holder kontakt (Jentungen, altså...) selvom både hun og mor har flyttet.

Det varmer meg mye.   Håper det igjen kan bli mulig å be Jentungen og Billie hjem til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Europris hadde tilbud på sjokolade, både Husets Herre og jeg har frihelg, svigerfar kom innom for en kaffekopp og litt skravling, sol, gode fredagsfølelsen når du vet at kvelden byr på cola, taco og Netflix. Lite spennende, men fint allikevel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...