Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

6 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg har gått og handlet! Uten noen komplikasjoner, bare tanken på at jeg ikke måtte få angst. Men skjøv tanken bort, og følte meg stolt som bare det fordi jeg tilmed klarte å nyte den friske lufta. Det skal ikke så mye til noen ganger  😆  ting en tar som en selvfølge, blir plutselig en dag noe spesielt. Jeg kjøpte indrefilet i ren ekstase, haha. Og jeg som egentlig er litt dårlig på å steke kjøtt!!  Men jeg skal nok klare det også! Det blir nok uansett spiselig. 

Jeg er veldig glad og fornøyd nå!  🙂

Så bra! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gode svigermor sendte med meg en god porsjon mat. Deilig både fordi det reduserte stress rundt middagen og fordi hun lager nydelig mat.

Jeg fikk også tilsendt en komisk video av en kattunge som i jakt på halen sin stuper med hodet først ut av senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt på jobb kl 13 og skal gå meg en lang tur før jeg handler litt vin og mat. Hjem og pynte meg og lage god mat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg glad for at jeg har bestemt at jeg muligens skal gå en litt lengre tur i morgen, uansett vær. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter flere uker hvor jeg ikke har fått gjort særlig mye, har de siste dagene vært bra. Så da fikk jeg ķommet meg ut noen timer hos familie. Lekte med småknøtta og det var god gjensynsfølelse fra begge sider ❤️ men pang! Så ble jeg sliten ja. Men jeg er såå glad for de timene med dem ❤️ blir nok lengre jo mer jeg kommer meg her! Unger altså. De er beste medisin mot alt 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom plutselig over en avatar som gjorde meg litt nostalgisk glad. Hufsa. Alltid utestengt, stakkars.
                                                                        3318FA78-36F6-48C7-AFC2-22A7B6772C69.thu Hoppe vil være vennen din. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kan jeg være klossete sosialt og trodde jeg hadde fornærmet en nabo for noen dager siden. Snakket med han nå og heldigvis hadde han forstått jeg ikke mente noen vondt med kommentaren jeg kom med. Ble veldig lettet. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK skrev:

Selv kan jeg være klossete sosialt og trodde jeg hadde fornærmet en nabo for noen dager siden. Snakket med han nå og heldigvis hadde han forstått jeg ikke mente noen vondt med kommentaren jeg kom med. Ble veldig lettet. 

Så bra 😊 Ingen god følelse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At kjæresten min fikk seg jobb, etter en lang og vanskelig periode. Så fortjent! Nå får han endelig mulighet til å vise hvor dyktig han er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Jeg vet ikke.

Ok. Nei, det er kanskje ikke godt vite. Skulle gjerne gjort noe som gjorde deg glad da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...