Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En koselig tur i sol og deilig høstluft med dattera mi på 15. Klemmer hos alle de tre gullegode nevøene mine på 4-11 år 💕💕💕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ansatte på Rema. De er noen perler på butikken her. Både Kiwi og Meny er nærmere, men hver mandag tidlig morgen, når jeg ikke jobber, går jeg til Rema for å kjøpe frokost. Jeg kjører innom når jeg jobber mange ganger også. Men jeg liker mandager jeg ikke jobber, og da er det rett på Rema fordi de ansatte er sånn god pangstart på dagen. Tror aldri jeg har gått ut fra den butikken uten et smil 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget at jeg hadde gått tom for det garnet jeg holdt på med, forsøkte å lete det opp på nett,
men det var utsolgt. Veldig trist ble jeg da...og veldig glad igjen da jeg oppdaget TRE store nøster
underst i en eske på bordet. Nå kan jeg fortsette og avslutte som planlagt. Gaven til damen blir ferdig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: ...

Glad og glad...

Ei Ex. som viser interesse... 

Hivi hu vekk 2 ganger før...

Hmmm...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Facts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet i dag også og får en dag til i gave. Den vil jeg bruke på aller beste måte sett fra mitt ståsted. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble glad for den lille smalltalken med et par kunder og en ansatt på bensinstasjonen. Det er liksom så mye lettere å snakke for nordmenn på natten tror jeg 🙂 kanskje det gjelder over alt i verden? At sånn å møtes i natten gjør at vi søker litt mer selskap? Hm 🤔 kanskje det er for å betrygge hverandre? 

Leste en gang at grunnen til at vi møter andres blikk er for å vise at vi ikke vil hverandre vondt. Rart, ikke sant? Det gjaldt mest når vi møter hverandre gatelangs eller på tur. Men tilbake til start : hyghyggelige folk har gjort meg glad så langt i dag 🙂

koselig å lese innlegget over mitt ❤️

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kvinne som lyste opp dagen med nærhet, og en god stund. Et minne for livet. En perfekt dag, måtte det bli mange slike. Gjør livet godt og leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...