Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glad det er regnvær så jeg kan vere inne hele dagen. Mye mat i kjøleskapet og 4 flasker vin. Skulle hatt en melkeskvett, men får klare meg uten. Skal pynte meg i fine klær og slappe av. Får sikkert veldig lavt tall på skritttelleren min, men gjennomsnittet i uka er akseptabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

I dag tror jeg meg og sønnen gledet noen 😊

Himmelen datt ned og det lynet og tordnet. Folk så temmelig triste ut mens det regnet hunder og katter og kanarifugler.

Men sønnen min ELSKER regn og spesielt når det faller så mye som det gjorde til morgenen i dag. Så han lo og hvinte av glede hele veien og det samme gjorte jeg. Og vi fikk mange smil der vi danset i regnet og plasket i vanndammer 🤗

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag....rundt lønsjtider...droppet jeg nistemat av det vanlige slaget. :lur: 
                              Jeg åpnet en lakrisis istedenfor og nå er den tommmm...åhh, så godt det var. :rodmer: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde en skade på dataskjermen, men så viste det seg å bare være noe rusk som var  vanskelig å fjerne.  Ble veldig lettet. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Att Søs. har blitt  m y e  bedre, og vi hadde det godt, med gode kaker, -kosa oss skikkelig. ... :hjerter_rundt: ... :ninuskapus: ... :hug: ...

a.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vasket badet! Alt jeg har gjort der inne på tre uker er å tørke sånn lett rundt( ta det synlige liksom) Nå er jeg sånn tusen-ting-type, og er litt allergisk mot skap, så her er alt oppå skap og i hyller. Mye støv etterhvert. Hadde overhodet ikke tiltak til å begynne.

Så gikk jeg inn på You Tube for å lete etter inspirasjon, og der fant jeg "Gipsy housewife" Snakk om nitidig rengjøring hver dag, ble helt fascinert! Og så virket badet mitt fullstendig overkommelig. Nå er alt vasket og shinet og det tok meg en halv time liksom  😮 men det gjorde meg veldig lettet og glad. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei ex. hadde kjøpt en pakke med ¨ekstra-filter¨ til færdigrøyk til meg, -hun vet jeg har tråkka litt feil, vdr. Ferdigrøyk-kutt.

-Mer vennlig enn på flere år.  Kos det.  -Godt med en vennelig gest. når det er litt ¨bratte dager¨...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Ut på tur, -ikkesÅ Ofte Sur... a.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg også inn og se på denne sigøyner-husmoren og jøjjemeg, der var det overeffektivitet jah... :sjokkbla:
Jeg jobber meg opp til arbeidslyst nå før jeg selv tar fatt på mitt eget bad og gjør halve jobben av den hun gjorde
for tre ganger så mye glede som hun viser. :fnise:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gitt blod og dermed økt mummikoppsamlingen med 1 kopp. I tillegg er det jo verdens beste unnskyldning til avslapping, sjokolade og potetgull.

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå måtte jeg også inn og se på denne sigøyner-husmoren og jøjjemeg, der var det overeffektivitet jah... :sjokkbla:
Jeg jobber meg opp til arbeidslyst nå før jeg selv tar fatt på mitt eget bad og gjør halve jobben av den hun gjorde
for tre ganger så mye glede som hun viser. :fnise:  

Helt utrolig. Og det var tydelig at det var rutine. Skal gå inn der når jeg mister motivasjon neste gang også. Alt virker overkommelig når en ser hva hun gjør. Bare før hun ordner seg selv på morgenen liksom. Og så er det på'n igjen. Phu

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...