Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Jerry Lee skrev:

Gjentar meg sjæl til det kjedsommelige...

Ikke en dritt!    

Hm. Du har jo stor hage. Det må jo gjøre deg litt glad ? Av det jeg husker å ha lest her. Og så er du glad i mat og lager mye som er godt, så det må vel gjøre deg litt glad? Eller? De små tingene teller mye. Eller?  Hm. Leit å se da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree

En ny morn, nei... ikke vet

Kanskje meg selv. Å vite at jeg våkner opp en dag til og uten åpenbar grunn bortsett fra å vite at tankene mine fortsetter å fungere som det skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med alt jeg skulle og måtte ut for å gjøre, så resten av dagen blir i skygge med kaldt vann tilgjengelig.                                                                                          :) 
lage-klare-isbiter.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør meg glad i dag er at dagen fra start til ende har vært et evig dryss av ting som har gjort meg glad. Men ekstatisk ble jeg ikke før skinka grov seg ned i sofaen og en gigantisk pose ferske lakrisbåter åpnet seg... 💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

At jeg rev meg løs og kom meg ut døra! Altså. Veldig givende å gå opp i ting. Men innendørs to døgn er ikke optimalt. Kom meg ut og møtte jammen en gammel veninne også. Så vi tok en kaffe og jeg landet betraktelig. Det gjorde godt, og jeg stepper bare bort til arbeidsbordet og gjør LITT nå og da. Må lære meg å ta det litt ned ro. Når jeg er oppslukt av noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ikke en dritt!

Hm. Hva skulle til for å gjøre deg glad da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...