Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
32 minutter siden, Chantielle skrev:

En god beskjed og litt småprat meg en jeg har bekymret meg veldig for,gjorde meg glad nå :hjerte:

Så bra :hug: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En person her inne som er snillere enn han behøver 😍 Gav litt lys på en ellers mørk dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gjort en ting som jeg har tenkt på lenge. Det virket umulig for et halvt år siden, men så skjedde det
noe uventet og jeg brukte en del timer på lett utfordrende, men 100% hyggelig aktivitet. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å sove i min egen seng og få lov til å våkne av seg selv gjorde veldig godt i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2019 den 2.02, Daryl Dixon skrev:

Å være foreksket. 

Jeg blir glad av å se at Dobbel-D er glad over å være forhekset...eller noe sånn.  :fnise:  @Daryl Dixon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg blir glad av å se at Dobbel-D er glad over å være forhekset...eller noe sånn.  :fnise:  @Daryl Dixon

:rolleyes: ja... litt forhekset og ordblind. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjempekoselig bursdagsfeiring for faren min idag gjorde meg glad. Laidback og skravlete. Og med en familie med sprø humor ble det utrolig mye latter 😂. Deilig å gå hjem med magemuskler som verket etter latterkrampe. Bare godt humør på alle deltakere i bursdagsfeiringa, alder fra 4-67 år 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helt sjukt lyst på en røyk, og fant i skuffen i et gammelt skap jeg har. Satt meg ut med kaffe og røyken, og ble både svimmel og glad. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble veldig glad 2 ganger i dag :hoppe:

Jeg trodde noen hadde skadet seg stygt og så viste det seg å være en liten bagatell. Veldig glad for det :jepp:

Så fikk jeg en etterlengtet god beskjed,en jeg har vært veldig bekymret for,sendte meg beskjed om at nå er h*n mye bedre. Vært borte i flere uker,men kommer hjem til helgen :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Chantielle skrev:

Jeg ble veldig glad 2 ganger i dag :hoppe:

Jeg trodde noen hadde skadet seg stygt og så viste det seg å være en liten bagatell. Veldig glad for det :jepp:

Så fikk jeg en etterlengtet god beskjed,en jeg har vært veldig bekymret for,sendte meg beskjed om at nå er h*n mye bedre. Vært borte i flere uker,men kommer hjem til helgen :hoppe:

Så godt å høre! :hug:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...