Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Satt blant høyt grønt gress i en eng mellom fjellene. Nøt solen, hørte på fossen og så på dyrene som beitet. Helgetur er fint.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg holdt talen til min hjertevenn som giftet seg i dag. Uten å huske ett ord av hva jeg sa. 😅 er det mulig? Ja, tydeligvis. Og jeg som faktisk har ligget søvnløs flere netter for at den skulle bli perfekt. En helt nydelig vielse var det, og nå er alle enten beruset eller legger småbarna 😄

Jeg er utmattet, men alle har tatt en pause nå. Jeg spiser oliven under trærne og ser utover landskapet i grønt. Og lader opp til fullt party ved midnatt. Igjen. Her legger de ikke noen bremser. Bare pauser 🤣  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad fordi dager med feiring er over nå. Det har vært så utrolig fint ❤️ Det har det virkelig vært, og selv om jeg ikke er introvert akkurat, så har jeg fått LITT nok av så mange mennesker og høylydte sådanne 😄 nå har alle dratt hvert til sitt, og brudeparet har endelig fått noen dager før seg selv. Jeg er på hotell igjen, takket pent nei til tilbud om overnatting her og der. Nå vil jeg summe meg kjenner jeg. Jeg elsker de alle, men i kveld sitter jeg i ro og fred og blir noen dager her før brudepar og jeg drar til Norge. De skal på bryllupsreise til Lofoten. Og også til Sogn og Fjordane på tilbaketur. Hvor fint er ikke det? Glad, fornøyd og rimelig sliten ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad for at Nietsoj koser seg med lette dansetrinn og armene foran seg inntil kroppen,
som om han danser nokså tett med noen i fantasien...trygg på å føre sin partner er han... :tommelopp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Orgasme....🙈

Så sjelden du oppnår det at nå gjorde det deg glad?

Fint, det.   😉

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Så sjelden du oppnår det at nå gjorde det deg glad?

Fint, det.   😉

Neida, har det hver dag, får det lett, men er liksom kun det jeg kom på i farta... Er litt for åpen noen ganger🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å endelig få det nye bankkortet mitt, etter mange misforståelser, forsinkelser og tull med posten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk telefon nå om jeg kunne passe et barn når jeg kom hjem. At noen gir meg den tilliten er fantastisk! Jeg elsker unger og den lille karen kjenner meg såpass godt at det vil gå fint. Var så mye barnevakt før, men nå er det en stund siden. Å så glad jeg ble. Så får kroppen kanskje rekreasjon også. Så koselig! :hoppe:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...