Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ok. Nei, det er kanskje ikke godt vite. Skulle gjerne gjort noe som gjorde deg glad da. 

Takk.   Pent av deg.   😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Norske Ingrid har blitt løslatt fra fengselet i Japan. 

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/WbyEXK/norske-ingrid-32-loeslatt-det-har-vaert-veldig-toeft?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

Hadde lest så mye vondt om fengslene i Japan, både hvordan de behandlet fangene og hvordan uskyldige ble presset til å innrømme skyld. Så glad for at det ordnet seg for Ingrid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll på sykehuset i dag, og ting så bra ut etter forholdene. Så begynner jeg opptrening etter jul. Jippi 😄 det gleder jeg meg veldig til, for jeg vil komme meg i bedre form igjen og trene opp denne kroppen!

Og så er jeg sååå glad at de sykepleierne jeg får med å gjøre må være de beste! Alvorlig. Så tålmodige og masse latter og oppmuntring. Hadde med pårørende som jeg kunne og de skrøt også av den herlige sykepleieren. "Takk for at du er som du er" sa broren min. Og hun bare smilte fra øre til øre. Godt jeg har en bror som kan si sånt. De fortjener så mye å høre det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk alene til butikken noen hundre meter borte. Klarte det helt fint! Og så glad jeg ble 😄

Må bare si at når ting som ulykker og sykdom rammer oss, så blir vi forandret. Det er vanskelig for meg å akseptere at jeg er så redusert. Samtidig så er jeg veldig takknemlig for at ting stort sett går greit, og ikke minst at jeg faktisk har de rundt meg som bryr seg! DET tenker jeg mye på.

Men jeg var så sterk. Så optimistisk og energisk. Og selvstendig og uavhengig. Så smalt det i oktober. Jeg kunne jo faktisk dødd, og husker det kritiske på sykehuset så godt. Fader altså. For et sjokk og for et traume. Nei, uff.  Så en blir jo litt annerledes. Men poenget var,- Jeg gikk til.butikken, og det gikk bra uten angst og uten annet ubehag! Og jeg har lagd mat de hev i seg her. Jeg orket ikke bli med ut på middag. Koser meg best i ro og fred nå  🙂 med hundene som jeg har blitt myye tryggere på ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg blir varm og glad,får en god følelse i meg, av alle morsomme,oppmuntrende,gøyale mennesker som er her på Sosial og Humor :jepp: Fineste folka det :blomst:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det er en vanskelig tid, men det er også en tid der jeg tror det er viktig å finne disse små gledene.

I dag gleder jeg meg over at jeg som lærer på hjemmekontor lærer utrolig mye nytt i disse dager. Jeg gleder meg også over den innsatsen mange av elevene legger i arbeidet, selv når de må jobbe hjemmefra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...