Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Misjonen på P4 og at jeg har fått ut fingeren og begynt på et par punkter på "burde-lista"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i rute med dagens gjøremål og jeg har vasket tøy/hengt opp, vasket over bad og kjøkken...
har laget handleliste uten utskeielser, funnet meg litt mere garn fra gjemmene mine og skal bare
ha det fredelig og fint med meg selv og håndarbeidet mitt om en liten stund. Bare gjøre noe annet først. 💻
                                                                                  :kaffekopp: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig frokost, baking og god middag med familien. I tillegg til at vi har fått gjort litt forskjellig, som middagsplanlegging og storhandel, og klesvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjennomførte lang skogstur i dag, selv om det var ufyselig vær.  :fryser:
Luktet godt der. Så et par folk på lang avstand, men møtte ingen. En del elgmøkk, men ingen elg. 
Hørte ei ugle som satt oppi et tre som jeg hadde søkt regn-ly under. Fant en bålplass jeg ikke visste om
fra før av. Nye stier og steder jeg ikke ante eksisterte. Dit skal jeg igjen på besøk når det blir varmere i været.

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nedgang på pasienter i respirator. Håper trenden snur nå. Må prøve å tenke positivt :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

epost fra styret i barnehagen; Et barn i barnehagen har donert masse masse bøker, de står utendor barnehagen og alle kan forsyne seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har klart lett å være innenfor husets fire vegger i 19 dager og vet det er 11 dager til ny beskjed om man får fortsette i praksis eller blir sittende på hybel lengre. Så mørkt på det i begynnelsen at dette kom til å bli fælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bente1234 skrev:

At jeg har klart lett å være innenfor husets fire vegger i 19 dager og vet det er 11 dager til ny beskjed om man får fortsette i praksis eller blir sittende på hybel lengre. Så mørkt på det i begynnelsen at dette kom til å bli fælt...

Hvordan ser du på det nå?

 

7b3565973a67b53168abe0d2e5a77495.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Hvordan ser du på det nå?

 

7b3565973a67b53168abe0d2e5a77495.jpg

Nå ser jeg d som at en dag er lik den andre og en dag er en dag nærmere ett normalt samfunn. Påske betyr ingenting til vanlig og ikke nå heller. Så ikke noe savn. Jeg håper at jeg skal bli utkalt som helsepersonell da jeg vil gjerne jobbe istede for å sitte hjemme. Bedre livskvalitet. Triste med å sitte hjemme er at d er tid jeg aldri får igjen. Men det går helt greit når man vet at man bare må for resten av samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Bente1234 skrev:

Nå ser jeg d som at en dag er lik den andre og en dag er en dag nærmere ett normalt samfunn. Påske betyr ingenting til vanlig og ikke nå heller. Så ikke noe savn. Jeg håper at jeg skal bli utkalt som helsepersonell da jeg vil gjerne jobbe istede for å sitte hjemme. Bedre livskvalitet. Triste med å sitte hjemme er at d er tid jeg aldri får igjen. Men det går helt greit når man vet at man bare må for resten av samfunnet. 

sant. 

 

Du hvorfor valgte du den edderkoppen som bilde? 🕷️ Hilsen araknafobia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GjestSiden2006 skrev:

sant. 

 

Du hvorfor valgte du den edderkoppen som bilde? 🕷️ Hilsen araknafobia

De er spennende dyr men redd de store sjøl😂😂tror d er måten de beveger seg som skremmer mest... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Bente1234 skrev:

De er spennende dyr men redd de store sjøl😂😂tror d er måten de beveger seg som skremmer mest... 

Jeg ser på bildet å knïper i neste sekund igjen øynene i frykt. Oppdager at bildet sitter fast på netthinnen...uæææ

Jeg blir redd av størrelsen også. Og kategoriserer frykten etter hvor stor kroppen er og etter hvor mye søl det blir da jeg knuser den. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Bente1234 skrev:

 Triste med å sitte hjemme er at d er tid jeg aldri får igjen. 

Hva med å ta styring på den tiden heller enn å ikke like situasjonen? Nå er det mye tid hjemme og ting som
vanligvis ikke blir gjort, eller blir gjort fort i forbifarten, kan gjøres omhyggelig og langsomt. Man kan kjenne
at man lever ved å gjøre de trivielle tingene også, fordi man jo faktisk har alt man behøver hjemme for å ha
det ok. Varmt vann i springen, såpe og skurekluter/svamper og vips så har man et rent og ryddig hjem om
det er noe kvalitet i det. 
Sorter og luk ut ting av boligen. Klesskapet. Matvareskapet og krydderhyllene. Gamle sko og blomsterpotter
som aldri kommer til å bli brukt igjen. Det er mye man kan gjøre med denne tiden hvis man vil det og kan det. 

                                                                                    :tommelopp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva med å ta styring på den tiden heller enn å ikke like situasjonen? Nå er det mye tid hjemme og ting som
vanligvis ikke blir gjort, eller blir gjort fort i forbifarten, kan gjøres omhyggelig og langsomt. Man kan kjenne
at man lever ved å gjøre de trivielle tingene også, fordi man jo faktisk har alt man behøver hjemme for å ha
det ok. Varmt vann i springen, såpe og skurekluter/svamper og vips så har man et rent og ryddig hjem om
det er noe kvalitet i det. 
Sorter og luk ut ting av boligen. Klesskapet. Matvareskapet og krydderhyllene. Gamle sko og blomsterpotter
som aldri kommer til å bli brukt igjen. Det er mye man kan gjøre med denne tiden hvis man vil det og kan det. 

                                                                                    :tommelopp: 

Jeg har nettopp flyttet hit. Så d er to til som bor her men en har reist hjem. D er 1 hylle i skapet og 1 hylle i kjøleskapet. 1 pose i fryseren og har ikke med mer enn hva jeg fikk plass i bilen. Så har aldri hatt d så ryddig. Jeg klager ikke men savner å dra og svømme og trene kne. Venter på bedre vær så jeg kan komme meg ut å fiske. Det er ting som øker min livskvalitet. Men jeg har det bra. Har tak over hodet og mat i kjøleskapet så har ingenting å klage over bortsett fra at ja man blir litt nummen og litt apatisk kanskje. 

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff ei venninne på et fellesområde og vi satt på trygg avstand og pratet om stort og smått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...