Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, CecilieX skrev:

 

Finnes det dokumentasjon på dette? Eller bør det legges inn et forbehold om «jeg tror». 

Jeg tror. Orker ikke å lete 😂😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
13 minutter siden, TulleJenny skrev:

Jeg tror. Orker ikke å lete 😂😊

https://www.funkygine.com/2018/06/13/og-sa-heller-fokusere-pa-de-som-leser-bloggene/

Her har du dokumentasjon. Hun har gjort det, i udefinert fortid skriver hun i kommentarfeltet. 

Forøvrig et pussig innlegg som jeg ikke likte spesielt godt. Opplever det som noe ansvarsfraskrivende. Skuffende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, CecilieX skrev:

https://www.funkygine.com/2018/06/13/og-sa-heller-fokusere-pa-de-som-leser-bloggene/

Her har du dokumentasjon. Hun har gjort det, i udefinert fortid skriver hun i kommentarfeltet. 

Forøvrig et pussig innlegg som jeg ikke likte spesielt godt. Opplever det som noe ansvarsfraskrivende. Skuffende. 

Ja, er ikke første gangen hun er ansvarsfraskrivende, desverre. Men jeg synes de positive sidene veier opp for akuratt dette da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, CecilieX skrev:

 

Finnes det dokumentasjon på dette? Eller bør det legges inn et forbehold om «jeg tror». 

 

8 timer siden, TulleJenny skrev:

Jeg tror. Orker ikke å lete 😂😊

Jeg tror hun har fyllt på leppene også ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, O.G. skrev:

Leppene også. Det blir to ting og det er her og der. 

Hun har fylt i overleppa, og tatt brystløft etter hun fikk nr 2. Hun er så trent at det ser ikke ut som hun har bryster i det hele tatt. Hvor kommer dette med silikon fra? Dama er helt silikonfri. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Viking-girl skrev:

Hun har fylt i overleppa, og tatt brystløft etter hun fikk nr 2. Hun er så trent at det ser ikke ut som hun har bryster i det hele tatt. Hvor kommer dette med silikon fra? Dama er helt silikonfri. 

Er hun sikkert ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 13.20, O.G. skrev:

Er hun sikkert ja.

Misliker du funkygine ? Har inntrykk av det pga ting du har skrevet i denne tråden.  Jeg er helt nøytral når det kommer til funky, men hva er grunnen til at du misliker henne. Bare ett genuint spørsmål fordi jeg er nysgjerrig.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Vinglass skrev:

Misliker du funkygine ? Har inntrykk av det pga ting du har skrevet i denne tråden.  Jeg er helt nøytral når det kommer til funky, men hva er grunnen til at du misliker henne. Bare ett genuint spørsmål fordi jeg er nysgjerrig.

Fordi det er du da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Funkygine imponerer veldig i "Skal vi danse" 😊👍🏻 Heier på henne, utrolig flott jente med mye sjarm 😊👏🏻

Endret av LittleMermaid
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som funkygine har trent seg voldsomt opp i muskelmasse etter at hun fikk barn. Det er veldig imponerende! Det ser nesten ut som hun er  mer muskuløs nå enn før hun ble gravid med han? Jeg forstår ikke hvordan hun klarer å bli så muskuløs, hun har jo et helt vanlig kosthold uten proteinpulver og lign,og hun har jo selv skrevet flere ganger at hun er glad i godteri og spiser når hun har lyst.Det virker som både hun/brødrene/mora har lett for å bygge muskler. 

 

Innlegget er redigert for navn på barn.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Halle-Palle skrev:

Fy søren for en dans på lørdag! Det er noe av det flotteste jeg har sett, hun er et multitalent. 

Jeg selv fikk frysninger av å se dansen!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg

Flott dame og dyktig på det hun gjør. Men den barneeksponeringen kunne hun spart seg for, sikker på at hvis hun hadde droppet den ville hun fått nye følgere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Flott dame og dyktig på det hun gjør. Men den barneeksponeringen kunne hun spart seg for, sikker på at hvis hun hadde droppet den ville hun fått nye følgere. 

Ja enig. Hadde hun droppet barneeksponeringen hadde jeg garantert fulgt treningen hennes. Den er skikkelig inspirerende, men vil ikke så lenge hun utnytter barnas privatliv. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...